Remaps Trabzon Alper Akkoç Beye çok teşekkürler..kendisi gerçekten işini severek yapan alanında uzman bir arkadaş.Yazılım konusunda önyargılarım vardı tüm bu olumsuz yargılarımı sildi aracımın performansı inanılmaz arttı yakıt da düştü.
Performanslı , Kaliteli ve sorunsuz bir uygulamayı yapan cana yakın ve bilgili personel arıyorsanız olmanız gereken yer kesinlikle burası .
Emekleriniz icin tekrar çok teşekkürler eşim cok memnun kaldı .Jeep Renegade 1.6 Mjet - 120Hp @145 Hp07.12.2016( Read More )
Aracimizin çekiş gucu aile yolculuklarında yetersiz kaliyor ve araç sollamalarinda daha yavaş ivmelendiği icin, seyir endişe verici oluyordu. Uygulanan yeniden programlama ile ust devirdeki çekiş belirgin şekilde artti. Tüketim ortalamada yüzde 5 kadar düştü. Deneyimli bir ekip var ve piyasa işi iş yapanlardan çok farklı. Teşekkürler.Dodge Journey 2.0crd - 140Hp @175 Hp27.08.2018( Read More )
Hakan Yasin Y.Aracımı Kayseri bayiisinde yaptırdım. Öncelikle işinin hakkını veren Özdemir Bey'e ilgi alaka ve bilgilendirmesi için çok teşekkür ederim. Bu tarz işlere çok karşı olan biriydim, aracımı yaptırdıktan sonra keşke daha önce yaptırsaydım diye düşündüm. Aracımın kalkış ve ara hızlanmaları efsane oldu. Bundan sonra ne turbosuz ne de yazılmısız arabaya binmeme kararı aldım. Çok sık araç değiştirilen biri olarak her aracıma yaptıracağım. Teşekkürler remaps, bu fiyata bu performans inanılmaz.Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp09.11.2020( Read More )
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp10.05.2017( Read More )
Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürlerSeat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp22.06.2015( Read More )
Merhaba, öncelikle esnaflık ve işletmeciliklerinden dolayı minnettarım.
Kuruluşundan bu güne kadar kendi araçlarıma, eş dost araçlarına ve şimdi müşterilerimin araçlarına uygulamalar yaptırıyorum en ufak sorun yaşamadık. Araçlar güvende, sürücüler mutlu..
Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.
Audi A6 3.0 V6 TDi - 272Hp @320 Hp09.11.2020( Read More )
Ümit Doğan ve remaps ekibine teşekkür ederim
Yazılım uygulaması yaptırdığım üçüncü aracım
İşinde uzman yazılım tek adresi aracına değer
Veren arkadaşlara yazılım kesinlikle tavsiye ediyorum.Seat Leon 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp08.05.2019( Read More )
İlgi ve alaka dan çok memmun kaldım.
Aracın perfonmansı hissedilir düzeyde değişti. Ümit beye ve ekibine çok teşekkürler. Yeni araç ta alsak ilk adres REMAPS...BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp09.11.2020( Read More )
Mümin T.Tek kelime ile mükemmel. Gitsem mi gitmesem mi diye düşünen aracım yazılım sonrasında sürekli atak halinde çoğu araca taş çıkartır vaziyette teşekkürler remaps ve Salih bey. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp04.05.2019( Read More )
Bilgi ozen tecrube kalite hersey icin tesekkurler guzel uygulama yakit performans ve tasarruf geliyor beraberinde cok basarili her aracimi getiririm mutlaka memnun kaldimBMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp02.12.2016( Read More )
Daha önce başka bir firmaya yazılımla Dpf iptali yaptırmıştım, fakat aracım sık sık 3000 deviri geçmiyordu, sorunu bir türlü çözemediler, remaps yeni bir yazılım atarak bu sorunu çözdü, şu an sorunsuz aracımı kullanıyorum, teşekkür ederim..Mercedes E / E Coupé 250 CDI BlueTec - 204Hp @240 Hp05.02.2020( Read More )
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp28.07.2018( Read More )
Bir yakınımızın tavsiyesi ile aracıma remapsta chip tuning yaptırdım. Yapilan iş çok kaliteli. Aracimin performansında ciddi şekilde artış oldu. Remapsi herkese tavsiye ederim.Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp07.03.2018( Read More )
Öncelikle Ümit abi'ye teşekkür ederim yaptığı işlemde verdiği güven hassasiyet ve özen ile müşteri memnuniyeti ön plandadır ve aracımda işlemden sonra aldığım performans ciddi derecede değişmiştir ve benim araç olarak yazılım yaptırdığım ikinci aracımdır gayet memnun kaldım kendilerine yeniden teşekkür ederim güvenle yaptıra bilirsiniz...Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp23.05.2016( Read More )