Comments of Customers (Read All Comments)

Mercedes
Elinize sağlık arabam eşşekti şimdi AT oldu At koşturuyorum Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
18.12.2020 ( Read More )
Fiat
Murat A. Yakıt tasarrufu rampada daha güçlendi uzun yolda daha rahat Fiat Ducato 2.3 JTDm - 120Hp @155 Hp
15.10.2018 ( Read More )
Ford
COK BASARİLİ TESEKKUR EDERİM REMAPS SA Ford Transit Connect 1.8 TDCi - 90Hp @115 Hp
28.07.2018 ( Read More )
BMW
Tesekkurler Remaps BMW M5 F10 M5 - 560Hp @680 Hp
14.07.2015 ( Read More )
Citroën
Sefa C. Kesinlikle bu isi yapan alper akkoc isini hakkiyla yapiyor ise olan ozeni takdire şayan yapilan iptal yazilimida gayet iyi islerinizde basarilar. Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
18.01.2018 ( Read More )
Volkswagen
Tek kelimeyle muazzam. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
11.03.2021 ( Read More )
SsangYong
Hakkı E. 10 gün ara ile bu ikinci yazılım yaptırdığımız araç her ikisinde mükemmel oldu.insalla böyle sorunsuz devam eder.ilk araç rexton w 2.0 alt devirlerde hızlanma mükemmel oldu araç resmen 0-100 arası %30-40 daha atak ve pedala duyarlı hale geldi. Yakıt çok değişmedi sanırım uzun yolda test edeceğim.lakin yakıt aynı kalsa bile performans istediğinde mevcut var artık biliyorsun. İkinci araç xtrail 1.6 manuel 4x4 aracın rampa ve düşük vitesdeki tutuk hali gitti gayet güzel ama hepsinden güzeli yakıt dusdu çok belirgin bir şekil de. Artık gazı dibine kadar vurmaya gerek yok her iki araç için de hafifçe dokun gerekli tepki fazlası ile var. Trabzon Alper bey ve Remaps teşekkür ederim. İnşallah ilerleyen zamanlarda bir sorun yaşamayız SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
05.05.2019 ( Read More )
Ford
Hüseyin E. Mükemmel elinize sağlık iyi çalışmalar Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
04.01.2018 ( Read More )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Read More )
BMW
İlker K. Çok memnunun herkese tavsiye ediyorum BMW 4-Serisi 430i - 252Hp @315 Hp
21.08.2020 ( Read More )
Peugeot
Tek kelimeyle "süper" . Bir işi ehline vermek gerekir derler ya kesinlikle doğru. Herşeyden once yapan ekip guven veriyor. Anliyorsunuz ki hic bir sekilde sikinti yaşamayacağim ve yasarsamda garanti altındayim. Dolayisiyla verdiginiz her kurusa deger. Performansdan bahsetmiyorum bile. 508 sahipleri icin kesinlikle tavsiye ederim. Vites gecislerindeki kararsizlik ortadan kalkiyor. Dusuk hizlardaki hantallik yok oluyor. Yakit konusunda sunu belirtmek lazim . Ilk gunlerde yakit tasarrufu mumkun degil cunku arac öyle guzel performans sergiliyor ki ister istemez basiyorsunuz gaza. Oyle oluncada yakiyor tabi ancak sonrasinda alisinca yakiti biraz daha dusuyor %5 10 gibi. Tesekkurler Remaps Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
03.03.2018 ( Read More )
BMW
İlginiz için teşekkür ederim aracın performansından ve yakıt tüketiminden çok memnun kaldım BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Hyundai
Tekin Ç. Çok memnun kaldım Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Farkı hissetmenin tek adresi demekten başka bir yorum yapılamaz.Kesinlikle tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Toyota
İslemden sonra gücünün ne olduğunu olcmedik ama ciddi bir güc artışı hissettim.yakitta düstü.ellerine sağlık ekibin. Toyota Avensis 1.6 D-4D - 112Hp @150 Hp
24.03.2018 ( Read More )
Audi
140 PS’den 170 PS’e mükemmel bir geçiş yaptım. Çok teşekkür ederim. 1.4 tsi motorlu VW gurubu araçlara tavsiye ederim. Audi A3 / A3 Sedan 1.4 TFSI (CHPA-CPTA) - 140Hp @170 Hp
15.11.2019 ( Read More )
Volkswagen
Passat 1.6 Tdi aldığıma pişman olmuştum, çok hantaldı. Uygulama sonrasında keyifli hale geldi. Teşekkürler Remaps Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
20.02.2019 ( Read More )
Peugeot
Peugeot 508 1.6 bluehdi otomatik aracıma uygulandı. Aracımı aldığım gün yaptırdım, Bu yüzden önceki ile farkı bilemiyorum. Ama 2.0lt araç kullanıyormuşum kadar güzel bir çekiş ve emsallerinin altında bir ortalama yakıt tüketimin var (şehir içi 5.5 lt ) . Kesinlikle tavsiye ederim Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
11.04.2018 ( Read More )
Mercedes
Recep A. Uygulama cok iyi Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Audi
Uygulanan işlemle sürüş keyfime keyif katıldı... Audi A3 / A3 Sedan 2.0 TFSi - 200Hp @270 Hp
03.01.2016 ( Read More )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Read More )
Ford
Aracım ford mondeo 2.0 koruma aracı olarak kullanılıyorum. Harika performans. Ford Mondeo 2.0TDCi - 115Hp @185 Hp
27.03.2018 ( Read More )
BMW
Başarılı hizmetiniz icin teşekkür ederim. Hizmet kalitesi, bilgi ve deneyim gayet iyi birleşmiş bir müessese... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.08.2018 ( Read More )
Renault
Clio 75lik arabanın kaderi değişti uzun yol canavarı oldu elinize sağlık Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Toyota
Safa T. Özdemir beyin ilgisi çok güzeldi aracımın çekişi çok tatmin edici bir şekle büründü tavsiye ederim Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Read More )
Peugeot
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
17.06.2017 ( Read More )
BMW
Ümit Doğan tıpkı redbull gibi :) uçuruyorsun ellerine sağlık BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
17.06.2016 ( Read More )
BMW
Bu benim ikinci araca yazılım attırmam ve şunu söyleye bilirim ,, düşünen fazla düşünmesin çok müthiş performance veriyor ve aracına daha çok aşık oluyorsun Maşallah Remaps bu işin piri saygılar sevgiler bir dahakine görüşmek üzere Allah’a emanet olun (Remaps team) BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
23.08.2019 ( Read More )
Ford
Türkan A. Remaps ailesine ve yüksel beye teşekkür ederim ilgilerinden dolayı. Ford Ranger 2.5 TDCi - 143Hp @180 Hp
02.11.2018 ( Read More )