Remaps dan Sonra Aracımın Performansından son derece memnun kaldım. Remaps Kayseri deki Uzman Ekibin ilgi ve alakasın dan son derece memnun kaldım. Aracımı güven içerisin de kendilerine gözüm kapalı teslim ettin. Aynı hassasiyet te ve pırıl pırıl teslim aldım. Teşekkürler Remaps Kayseri. Teşekkürler Remaps, Adınız güvenilir eller de.
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim.
120 hp lik aracıma remaps tan yazilim yaptirdim 155 hp oldu cok memnunum sakin kullanımda gerçekten çok az yakıyor tork ve performans hissiyat inanılmaz derecede çok yüksek remaps ailesine teşekkürler elinize emeğinize sağlık.Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp09.01.2024( Read More )
ben çok sık araç değiştiren birisi olarak diğer araçlarda başkaları tarafından yaptırmış olduğum yazılımdan hiç memnun kalmamıştım,Ümit beyide duymuştum işin erbabı olduğunu dolayısı ile iki aşamalı yazılım uygulandı kullanmaktan zevk aldığımdan dolayı satmaktan vazgeçtim bu sayede Ümit bey ve ortağına çok tşk lerimi iletiyorum.(downpipe müthiş oldu,yazılımın üstüne)BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp27.04.2016( Read More )
Yıldıray Y.2015 model 1.4 D4D Toyota Corolla araç sahibiyim. Stage 1 chip tuning uygulamasından soonra adeta aracım yeniden doğdu desem yeridir. Gerek performans, gerekse yakıt ekonomisi eskiye göre oldukça iyileşti. Sırada stage 2 var. Emeklerinize sağlık, en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere.Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp17.02.2022( Read More )
İsmail T.Aracımın kalkışı çekişi gidişi performansı ciddi derecede arttı Erdem bey e ayrıca teşekkür ederim cok ilgili bilgili her konu da yardımcı oldu teşekkürler Remaps sayenizde aracım rahatladı ;) Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp15.05.2019( Read More )
Seat Ateca 1.6 TDİ aracımı 0 km iken yazılımı yaptırdım. Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip, kendilerine çok teşekkür ediyorum, bu işi en iyi yapan firma Remaps, başka bir yere asla gitmeyin. Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp31.03.2020( Read More )
Mustafa Burak Ç.2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum.Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp27.08.2018( Read More )
A7 3.0 tdi 245 hp aracıma stage 1 yazılım yaptık. İnanılmaz memnun kaldım. Yakıtı olsun gidiişi vites geçişieri harika oldu. Çok teşekkür ederim herşey için Audi A7 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp05.12.2022( Read More )
Aracıma 100 bin km de Ümit DOĞAN tarafından yazılm yapılmıştır. Aracım 3000 performansındadır gidilecek tek adres Ümit DOĞAN dır. TEŞEKKÜRLERBMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp09.11.2020( Read More )
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler....Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp20.06.2017( Read More )
Mehmet Muhsin Y.Audi a6 tdi guattro'ya remaps chiptuning uygulaması yaptırdım arac asvaltı kazıma kazıyor:) ayrıca alper akkoç beye gösterdiği ilgi ve titiz calışmadan ötürü teşekkür ediyorum.aldıkları ücretin hakkını gercekten veriyorlar ve en önemlisi yaptıkları işin arkasında duruyorlar,teşekkürler remaps,teşekkürler alper akkoç .kalite gercekten tesadüf değilmiş..Audi A6 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp23.10.2017( Read More )
Teknik ve teknolojik altyapi destegiyle cok profesyonel hizmet. Piyasa kasaplarina mecbur olmamak cok guzel. Keske herkes isini boyle guzel yapsa. TesekkurlerVolkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp15.02.2020( Read More )
Çok profesyonelce işini yapan insanlar.Bikere herşeyden önce güven veren bir firma.Araç deneyimine gelince şimdiye kadar tabiri caizse kağnıya biniyormuşum.Şimdi aracımın gerçek gücü ortaya çıktı.Herşey için teşekkür ederim.Yazılımda tek ve doğru adres...BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp29.05.2019( Read More )
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine.BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp09.12.2022( Read More )
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim...BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp21.06.2017( Read More )