Gerçekten 140.000₺ para verip bu piyasada 0 araba alıyosun ve basınca gitmiyor. Arabaya bakışım değişti. Ciğerlendi canavar. Yakıt mükemmel azaldı 160-170 km hızda anlık 5-6 L yakıyor. Pişmanlık 0 memnuniyet 100/100. Kök gazla yapamadığımı %30 artışa rağmen çeyrek gazla yapabiliyorum.
Ümit y.Remaps Trabzon Alper Akkoç Beye çok teşekkürler..kendisi gerçekten işini severek yapan alanında uzman bir arkadaş.Yazılım konusunda önyargılarım vardı tüm bu olumsuz yargılarımı sildi aracımın performansı inanılmaz arttı yakıt da düştü.Mitsubishi Pajero 3.2 DiD - 170Hp @200 Hp29.12.2018( Read More )
Remaps yazilim konusunda ulkedeki en iyi firma. Umit Dogan ise gercekten nazik ve guzel bir insan. Her zaman gittim, her zaman gidecegim. Gonul rahatligiyla guvenebilirsiniz.BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp29.05.2019( Read More )
Yunus Ş.Araçta gözle görülür şekilde hantallık gitti sanki yer uçağı oldu özellikle torkun artması rampada çok rahatlattı yakıt olarak şuan gazdan ayağımı çekemediğim için birşey diyemiyorum Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp17.02.2022( Read More )
Tarkan K.Merhabalar Daha önce aynı araçtan 4 tane kullandım ama hiç zevk alamadım ama şimdiki aracımı kullandıkça zevk alıyorum çok fark etti herkese tavsiye ederim yaklaşık %50 fark oldu gönül rahatlığıyla yüklete bilirsiniz araçlarınıza Remaps sa Teşekkürler elleri dert görmesin Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp27.03.2018( Read More )
Merhabalar, BMW 3.20d 2012 model 184bg 350Nm aracimi Remaps programi ile Stage 1 tune yaptik. Dyno uzerinden ayni gun aldigim degerler 233bg ve 489Nm oldu. Tesekkur ederim.BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp08.09.2016( Read More )
Esen Kurtuluş Ü.Aracımın çekiş gücünden ve yakıt performansından hiç memnun değildim.Çok ama çok araştırdım.Sonunda işlerini profosyonelce yapan remapsla tanıştım.Performans yükseltildi.Aracım 90 beygirden 136 beygire yükseldi .Memnuniyetsizliğimde de ortadan kalktı şükür. Ereğli remaps yetkili servisi Yüksel beye çok ama çok tşkler.Yüksel beye gözünüz kapalı aracınızı teslim edebilirsiniz.Bu zamana kadar çok geç kalmışım bu işlemleri yaptırmamakta.Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp03.03.2018( Read More )
Türkiyede aracınıza değer katan firmalardan birisi. Aracınıza zarar vermeden daha keyifli ve ekonomik bir sürüs deneyimi sağlıyorsunuz. Başta firma sahibi Ümit bey olmak üzere remaps ailesindeki herkese teşekkürler.Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp07.03.2022( Read More )
2018 VW Caddy 102hp aracıma yaptırdım. Amacım düşük devirlerde, herhangi bir sıkışma anında aracın ani hızlanmasını sağlamak ve yığılmasını önlemekti. Şu ana kadar çok memnunum. Yakıt tasarrufu konusunda ise olumlu bir katkıyı henüz ölçemedim ama performans gayet iyi. Ellerinize sağlık!Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp18.08.2020( Read More )
Aklıma her geleni sormak için her aradığımda karşımda bıkmadan cevap veren bir Ümit bey var. Uygulama sonrası 5000 Km oldu henüz, işlerinden de, kendilerinden de çok memnunum. Yazılımda doğru adresOpel Insignia 2.0 CDTI - 163Hp @205 Hp18.08.2020( Read More )
aracim artık daha gvüenli ve daha güclü hala geldi bunun yanısıra standart günlük kullanımda baya bi cimrileşti yaklaşik 0.4 litre fark ettiPeugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp11.08.2015( Read More )
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp25.06.2017( Read More )
Ümit Dogan (remaps) varsa hiç düşünmeden aracımı onlara teslim ederim. Bmw 530d aracimdan aldigim güce inanamazsiniz hiç çekinmeden kafanizda sorun yaşamayacagiz yer REMAPS...
TESEKKÜR EDERIM ÜMİT DOGANBMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp23.07.2016( Read More )
Firmaya iletişime gectigim andan itibaren aracımla ilgili sorunu tespıt ve uygulama ve Musteri ile ilgilenmeleri açısından son derece memnun kaldım ve aracının fima tarafın dan kayıt edildiğini ve her zaman kendileri ile iletişime geçebileceğini tarafıma bildirdiler çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp17.02.2022( Read More )
Araç açıldı, yazılımı kabul etti. Gerçekten harika ve çok keyifli bir sürüş deneyişimi yaşıyorum. Herkese tavsiye ederim. Arabada hiçbir sıkıntı yok, remaps bu işi çok iyi biliyor. Güvenmek gerekBMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp17.08.2020( Read More )