Comments of Customers (Read All Comments)

Toyota
Safa T. Özdemir beyin ilgisi çok güzeldi aracımın çekişi çok tatmin edici bir şekle büründü tavsiye ederim Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Ford
Araç çekişi arttı Kalkış ve hızlanmalar güzel, Araç hızında oncekine gore baya fark var tşk. Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
07.08.2019 ( Read More )
Volkswagen
Aracım sorunsuz ve performanslı bir şekilde çalışmaya devam etmekte. Kesinlikle tavsiye ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Ford
Yapılan işlemden sonra aracımda farkedilir bir performans artışı oldu ve gayet memnun kaldım. Teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 95Hp @115 Hp
16.03.2019 ( Read More )
Kia
Her arabama hiç tereddütsuz güç arrtırımını ümit doğan kardeşime uygulatıyorum bu lüksü bırakamıyorum sakin kullanımda yakıt kesinlikle daha düşük oldu ayrıca her an yaptiğı işin arkasında bir kurumla muattap olmak güven veriyor Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Volkswagen
Cok memunum oldukca basarili Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Skoda
Ömer A. Araç şehir içinde yakıt tasarrufu yapmadı aksine yakıt tüketimi az da olsa arttı fakat uzun yolda ise %30 luk bi tasarruf yaptığını söyleyebilirim . Performans açısından bakacak olursak kesinlikle olumlu yönden fark var . Sıfır yüz değeri pek oynamadı ama ortalama hızla giderken ya da yokuş çıkarken gazladığınız da sizi kotuğa yapıştırtırma olayı inanılmaz Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
15.08.2017 ( Read More )
Volkswagen
Furkan P. Aracı orijinal halde kullanmak resmen kendinize eziyet etmekten başka bir şey değil araç olması gerekeninde üstünde bir güce ulaştı teşekkürler salih bey ve Remaps. Hiç düşünmeden işi profesyoneline bırakın. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
10.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Aracım 2012 Polo gti 1.4 tsi motor var yazılımdan sonra arabanı içindeki canavar çıktı sanki Volkswagen Polo GTi 1.4 TSI (CAVE) - 180Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
İşlem yapılan her aracımın satış önce ve sonrasında aldığım hizmet çok kaliteliydi. Remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Passat 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Read More )
BMW
Aracıma kesinlikle kullanım zevki,yakıt olarak düşme sağladı Remapse çok teşekkür ederim.Herkese tavsiye ederim işinde çok başarılı BMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Seat
Fatih K. Aracın tepkileri daha canlı özellikle tork artışı rampalarda etkili Seat Leon 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
22.12.2019 ( Read More )
BMW
Kesinlikle harika bir isletme,calisanlar,ilgi,alaka ve kalite 10 uzerinden 10, araclarinizi gonul rahatligi ile birakabilirsiniz,2 aracimi yaptirdim 3.sunu en uygun oldugum vakitde getirecegim her sey icin cok tesekkurler. BMW 7-Serisi 730d - 231Hp @272 Hp
11.03.2019 ( Read More )
Ford
Türkan A. Remaps ailesine ve yüksel beye teşekkür ederim ilgilerinden dolayı. Ford Ranger 2.5 TDCi - 143Hp @180 Hp
02.11.2018 ( Read More )
Volkswagen
Doğan K. Amarok V6 80-150 hızlanması15 saniyeden 9 saniyeye düştü başka birşey yazmaya gerek yok sanırım.teşekkürler remaps... Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
24.01.2019 ( Read More )
BMW
Yavuz K. Aldığim araçlarin nerdeyse tamamina remaps yazilim yaptırdım çok memnunum ve bunu her firsatta dile getiriyorun yaptırmayı düşünen herkeze tavsiye ederim en son bmw x1 2014 1.6 aracıma yaptırdım henüz sürmedim ama +bir 100 bg fena olmamiştir diye düşünüyorum:) BMW X1 s18i - 136Hp @165 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
2016 20 tdi caddy mi yazılım yaptırdım fark okadar bariz belliki sanki caddy nin 20 tdi motoru yerine 40 tdi motor takılmış gibi aldığınız para helali hoş olsun Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
10.11.2020 ( Read More )
Citroën
Güler yüzlü hizmetiniz kaliteli işçiliğiniz için teşekkür ederiz Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Porsche
Çok memnunum harika Porsche Panamera 3.0 TDi - 240Hp @300 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Ford
Araçtan çok memnunum iyiki sizi tercih atmışım herşey için çok tşk Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Peugeot
Aracımda partikül filtresi arızası vardı. O kadar ki 200 metre gitmeden ikaz lambasını yakıyor ve aracım 80 km.den daha fazla hıza çıkmıyordu. Ankara'da birkaç ustaya götürdüm. Eksozu boşaltmak dahil herşeyi yaptılar. Fakat çare olmadı. Yazılımsal olarakta goturmedigimnusta kalmadı. Çoğu usta! Yapamadığı halde benden işçilik aldi. Remaps yarım saatte çözüm oldu. Uzun zamandır da en ufak bir problem yaşamadım. Gerçek ustalara teşekkür ederim... Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Opel
Yıllardır her aldığım arabaya sadece Ümit Doğan beyin yazılım yapmasına gönlüm el veriyor. O gerçekten bir profesyonel. Hem insani yönü hemde mesleki açııdan çok memnun kaldım .Astra dizel 136 hp içinde her zamanki gibi beni yanıltmadı ve imzasını attı. Kısacası güven = remaps Ümit doğan Opel Astra 1.6 CDTI (2014 ->...) - 136Hp @165 Hp
26.12.2016 ( Read More )
Volkswagen
Osman Y. Arabamın hem arızası çözüldü hem performansı arttı +35 beygirle arabanın dünyası değişti. Teşekkürler Remaps Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.11.2021 ( Read More )
BMW
Remaps yazilim konusunda ulkedeki en iyi firma. Umit Dogan ise gercekten nazik ve guzel bir insan. Her zaman gittim, her zaman gidecegim. Gonul rahatligiyla guvenebilirsiniz. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Seat
Özcan K. Aracım 1.6 dizel dsg 90 bg seat toledo gerek yakıt tüketimindeki tasarruf gerekse performans olarak müthiş tatmin edici. (İyiki varsın remaps) Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
09.05.2018 ( Read More )
BMW
Çok memnun kaldım. İstanbul-Maslak remaps, Ahmet bey ve ekibine teşekkür ederim.Araçta büyük fark var. Ellerinize sağlık. BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
21.12.2020 ( Read More )
BMW
Ford Ranger bmw 5.20 ve nissan xtrail araçlarıma bir ay içinde yazılım yaptırdım . Hepsinden çok memnunum . Performans ve yakıt olarak çok farkettiler. Teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.02.2019 ( Read More )
Ford
Ramazan H. Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.08.2020 ( Read More )
BMW
Memnun kaldım teşekkürler ilgilenen arkadaşlara BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
02.01.2019 ( Read More )
Volkswagen
Yazılım attıktan sonra arabamı bir okadar daha sevdim. Çalışan arkadaşlar gerçekten mükemmel ilgili ve alakalı. Arabaya uygun olanın en ideal ve güvenli olanını yapıyorlar. Her zaman yaptıkları işin arkasındalar. Kendi iş yeriniz gibi güven veriyor. Bir dost edinmiş oluyorsun. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Read More )