Comments of Customers (Read All Comments)

Opel
Ümit beyi tanıdığıma gerçekten çok seviniyorum gayet mütevazi bir insan işi konusunda son derece hassas ve ilgili piyasada bulunan yazılımcılarla alakası olmayan biri aracıma uygulattırrdığım yazılım sayesinde aracımın gerçekten karekteri değişti yakıt performans süper oldu başarılarının devamını diliyorum. Opel Insignia 2.0 CDTI - 110Hp @190 Hp
06.12.2022 ( Read More )
Mercedes
Muhammet Coşkun Y. Aracıma uygulamayı yaptırdıktan sonra araba bir vites arttı ve performansı mükemmel.Araca gaz basarken gücü hissediyorsun.Yakıtı bile ilk depoda düşüş gösterdi Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
28.06.2017 ( Read More )
BMW
İlgiden çok memnun kaldık ama yeni yazılım olduğu icin tam olarak incelemedik BMW 2-Serisi Grand/Active Tourer 216d - 116Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Read More )
BMW
İşlem öncesi araç değerlerini kontrol edip sağlıklı bir verim alınması için araç değerlerinin kontrol edilmesi ve sonrasında ilgi alaka ve aracımdaki çok bariz performans artışı beni mutlu etti.Ümit abi ve ekibine teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
Koray Y. Alper bey’e ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederim arabamı artık daha çok seviyorum performans muhteşem yakıtıtında bu kadar düşebileceğini beklemiyordum herşey için sağolun Volkswagen New Beetle 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Renault
Çok iyi oldu çokta güzel oldu gerçekten ümit abiye çok teşekkür ederim 2016 dizel clio ya işlem yaptı 75 ten 130 hpye çıktı mükemmel oldu arabam. En ufak duman atma yada başka bi sıkıntı çıkmadı. Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
04.11.2021 ( Read More )
BMW
Yaptırdıgım yazılım işlemi sonucunda bekledıgım degısıklıkden daha fazlasını ve daha performanslı oldugunu fark ettim yakıtım yarı yarıya düştü cok memnunum BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
22.03.2016 ( Read More )
Isuzu
Cezaevi Tevkif A. Bir yıllık problemim bir saatte düzeldi, beni bunsıkıntıdan kurtardığınız için teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
18.01.2018 ( Read More )
Seat
Ahmet T. İstedegim performansı yakaladım zonguldak eregli bayisinde programyuklemesi yapıldı yuksel ustaya ve remaps a tesekkurler Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
06.06.2018 ( Read More )
Volkswagen
Aracımın performansında bğyük fark oldu. Yakıt tüketimi de azaldı. Çok memnun kaldım. Tavsiye ederim... Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp
20.06.2018 ( Read More )
Renault
Tek kelime ile kaliteli işçilik Remaps Samsun bayiine Teşekkürler. Yazılım düşünenlere şiddetle Tavsiye ediyorum. Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
08.06.2016 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
BMW
Bu işin uzmanı saygı kalite herşey birarada 2015 520 aracımı bambaşka bi hale getirdi Ümit bey ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
23.11.2019 ( Read More )
Seat
3.Yaptırdığım Araç ÜMİT DOĞAN FARKI❤️ Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Kia
Merhabalar öncelikle Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps... Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp
14.03.2018 ( Read More )
Fiat
Aracın çekişi ve yakıt tüketimi çok daha iyi oldu. Ümit usta bu işin profesörü. Çok teşekkür ediyorum. Daha iyi performans daha düşük yakıt tüketimi isteyen herkese tavsiye ederim. Fiat Doblo 1.3 JTD - 69Hp @85 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Opel
Mahmut Ö. arabamin daha guclu olacagina ilk basta inanmamistim ama yazilimdan sonra arabam adeta deyisti eski hantalligindan eser kalmadi herkese tavsiye ederim Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
27.10.2017 ( Read More )
Volkswagen
Celal U. Daha büyük başarılara imza atmayı gercekten hakediyorsunuz yüksel ustam dahil emeği gecen tüm personele tesekkür ederim remaps ailesi saygılar Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Landrover
Yazılım yapıldıktan sonra aracım da ciddi bir performans artışı oldu, Hem off-road hemde günlük kullanımda aracımın yakıt performansı arttı .Ümit bey Ve ekibine teşekkür ediyorum . Landrover Discovery 2.5 TD5 - 138Hp @160 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Mercedes
Ilyas B. Erzurum dan Serkan beye herşey için çok tşk ederim ilgi ve alakaları İçin puan olarak Yüz üzerinden yüz bu arada aracın yeni sahibi ben ali Uluoğlu firmaya ve tüm çalışanlarına kolay gelsin diyorum Allah’a emanet olun Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
05.12.2022 ( Read More )
BMW
Zaten çok az yakan 116d lci, yazılımdan sonra şehir içi 4,5-5lt yakmaya başladı.. Güç ve tork çok tatminkar oldu Stock haline göre.. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
29.12.2015 ( Read More )
Volkswagen
Remaps a çok teşekkür ederim. Tereddüt edenler zaman kaybetmeyin uygulamadan sonra ne demek istediğimi anlarsınız. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
18.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Süleyman Y. bursa remaps bayinizin ilgi ve alakası iyiydi. aracımın performansından da çok memnunum Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Dodge
Aracimizin çekiş gucu aile yolculuklarında yetersiz kaliyor ve araç sollamalarinda daha yavaş ivmelendiği icin, seyir endişe verici oluyordu. Uygulanan yeniden programlama ile ust devirdeki çekiş belirgin şekilde artti. Tüketim ortalamada yüzde 5 kadar düştü. Deneyimli bir ekip var ve piyasa işi iş yapanlardan çok farklı. Teşekkürler. Dodge Journey 2.0crd - 140Hp @175 Hp
27.08.2018 ( Read More )
BMW
Bmw x1 1.6i remapsta yapıldı üstündeki chip söküldü yazılım yüklendi, araç daha önceden chip li olduğu halde farkı hissedir derecede oldu BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
03.05.2016 ( Read More )
BMW
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp
08.02.2019 ( Read More )
Fiat
Erdal A. Benim kablumbağ oldu tavşan teşekkürler remaps Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
19.04.2017 ( Read More )
BMW
Ümit bey e ozellikle tesekkur ederim guzel olan aracim ümit bey sayesinde mükemmel oldu her sey icin cok tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Read More )
BMW
ben çok sık araç değiştiren birisi olarak diğer araçlarda başkaları tarafından yaptırmış olduğum yazılımdan hiç memnun kalmamıştım,Ümit beyide duymuştum işin erbabı olduğunu dolayısı ile iki aşamalı yazılım uygulandı kullanmaktan zevk aldığımdan dolayı satmaktan vazgeçtim bu sayede Ümit bey ve ortağına çok tşk lerimi iletiyorum.(downpipe müthiş oldu,yazılımın üstüne) BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp
27.04.2016 ( Read More )
BMW
Arkadaşlar F10 5.25d aracıma yazılım yaptık, performansta hissedilir bir artış var, şimdilik hiç bir problem yaşamadım. Özetle ; ellerine sağlık çok başarılı oldu!!! BMW 5-Serisi 525i - (2010-2011) - 218Hp @265 Hp
11.12.2015 ( Read More )