İşine çok hakim bir ekip mevcut. Titiz ve arabanızı en az sizin kadar düşünüyorlar. Arabaya zarar verebilecek tüm değişkenleri kontrol ediyorlar. Arabayı çok sıkı bir testte tabi tutuyorlar. Çok güvenli bir sistem kurmuşlar. Yazılım ise net 1/3 oranında güç ekledi. Arabamın hakikaten çok keyifli bir süratlenmesi oldu. Teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp14.02.2020( Read More )
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler.Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp08.06.2018( Read More )
Aracım 2017 model megane 1.5 dci edc remaps tarafından yapilan yazılımla daha keyifli bir sürüş deneyimi aldım daha öncede yaptırmış olduğum yazılımlarla hicbir sorun yaşamadım onun için tüm otomobil tutkunlarına remaps yazılımı tavsiye ederim bu arada çalışan personele ve remaps yetkilisi ümit doğana sonsuz teşekkür eder saygılarımı sunarım Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp31.03.2020( Read More )
2015 model 63.000 km 3.2 Ford Ranger aracıma yaptırdım ve şu an çok farklı bir makine kullanıyorum. Daha önce yaptırmadığıma gerçekten pişmanım. Teşekkürler Ümit Doğan Ford Ranger 3.2 TDCi - 200Hp @230 Hp22.07.2019( Read More )
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor.Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp22.06.2015( Read More )
Remaps firmasini uzun zamandir tanirim. Araclarimin yazilim islerini hep bu firmada yaptirdm. Neredeyse hic sorun yasamadim. Ailecek arabalardan Cok memnun kaldik. Remaps ailesine ve umit dogana Tesekkur ederizAudi A8 3.0 V6 TDI - 211Hp @320 Hp31.08.2021( Read More )
Ben ticari araç sahibiyim bilenler iyi bilir yeni kasa ford transit ler problemli 2 aracımın 2 side Remaps yazılım ümit doğan ve ekibi tarafından yapıldı, araçlarıma yapılan uygulamadan verilen hizmetten kaliteden çok memnunum Remaps ailesine teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp29.11.2018( Read More )
Uygulamadan sonra daha kuvvetli bir araç almışım gibi hissettim. Arabamı kullanmaktan keyif almaya başladım. İlgili ve işini bilen bir ekip. Başta Ümit Bey olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp30.11.2018( Read More )
Cihat Ü.Tork ve beyirindeki artışı hissedebiliyorum daha atak bir araç haline geldi yakıt konusunda yarım litre gibi azalma oldu, ilk çalışırken rolantide 1200 devir gibi calisoyor . Tesekkurler Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp07.05.2018( Read More )
Araç performansını çok degiştirdi 150 ile gidecegim gazla 180 hızı görüyorum önceden bir ve ikinci viteste pati çekiyordu şimdi 3 e kadar çekiyorrr ;)BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp17.08.2020( Read More )
Yazılım yapıldıktan sonra aracım da ciddi bir performans artışı oldu, Hem off-road hemde günlük kullanımda aracımın yakıt performansı arttı .Ümit bey Ve ekibine teşekkür ediyorum .Landrover Discovery 2.5 TD5 - 138Hp @160 Hp09.11.2020( Read More )
hizmet ve müşteri memnuniyeti adına gayet memnun kaldım,çalışanların ve ümit doğanın yaklaşımı Gayet düZgün ve ilgiliydi.işlem sonun da araç tan almış olduğum performans ve keyif cabası herşey için teşekkürler Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp18.10.2017( Read More )
Ersan G.Merhabalar ben yapmış olduğunuz yazılımlardan çok memnun kalıyorum şimdiye kadar 6 adet aracıma yazilim yaptırdım Ve çok memnun kaldım performans süper en son volkswagen cady anlatılmaz yaşanır tebrikler Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp20.04.2017( Read More )
Tereddüt ile ilgili düşüncelerim vardı açıkçası.Araç performansı ve yakıttaki azalma bu tereddütlerimi tamamen değiştirdi. Arkadaşların karşılama ve işlerine gösterdikleri ehemniyetten çok memnun kaldım. Yüksek tavsiyelerimle REMAPSAudi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp05.03.2018( Read More )
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp21.06.2017( Read More )