Yazılım gerçekten çok fark etti. Alt devirler canlandı devirlenme isteği ve çekiş farkedilir ölçüde arttı rahat ivmeleniyor artık. Erdem beye ve remaps ekibine ilgilerinden ve işlerindeki hassasiyetinden dolayı teşekkür ederim. Düşünenlere tavsiyemdir aracınızın gücünü farkedeceksiniz.
ilgileri , çalışmaları insanlara karşı hassasiyetleri takdire şayan yaptıkları işin arkasında olan bir firma kurumsal kimliğe sahipler çalışan ekip araca zarar vermeden çalışıyor gönül rahatlığı ile tavsiye ederim böyle insanların kazandığı para sonuna helal olsun. kazandıklarını kuruşuna kadar hak ediyorlar ve yaptıkları işinde arkasındalar
Linea 1.4 Tjet aracıma uygulama yaptırdım. Test sürüşünde araçtaki farklılık hemen hissedildi. Yakita iliskin durumu kullandikca gorecegimi düşünüyorum. Aracımın hava yastığı ikaz lambası yanmaya başladı arkadaşlar islem ile ilgili olmadığını belirttiler. Herşey icin teşekkürler. Linea Tjet icin tavsiye ederim.
Ankara remapsta 1.6 multijet doblo aracıma tuning uygulaması yaptık stage 1 saglıklı olarak aracımın cekişi hissedilir derecede arttı gerek çalışanlar gerek mekan beni gerçekten cok memnun etti aracımda yazılım öncesi hafif bir duman vardı yazılım sonrası duman arttı ancak egr saç kaynatıldıktan sonra düzelicek yolumuz düşünce onuda yaptırcak cok iyi davranıyolar garantili faturalı iş yapıyolar piyasada bu işi çok yapan var çok dikkat etmek lazım ben yapılan hizmetten memnuniyetten memnun kaldım tekrar tesekkur ediyorum
Öncellikle tüm remaps ailesine teşekkür ediyorum. İstanbul șubesine ayri teşekkür ederim yeni dükkanlarina gecmelerine ragmen o sogukda benimle ilgilendikleri icin Ahmet Beye ve Kerem Beye teşekkür ederim. Yaklaşık1 aydir aracin performansini minimum ve maxlmum olacak sekilde denedim ve guc artisiyla birlikte bana sunulan tork artis avantajinin ciliz bir kediyi nasil aslana dönüştürdüklerini görmek inanilmaz bir olay. Volvo 1.6 d2 motoru olan herkesin kesinlikle yaptirmasini tavsiye ederim. Motorun degisimi sizi eminimki mutlu edecektir. Ümit Bey ve ekibine tekrardan teșekkür ederim.Volvo V40 / V40 CC 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp13.02.2018( Read More )
2014 model 1.6 i twin turbo 170 bg olan BMW 5.20 i ( F 10 ) aracıma Remaps te chip tuning uygulaması yaptırdım. Uygulama sonrası 265 bg gücüne ulaşan aracımı adeta tanıyamadım. Yakıt gözle görülür oranda düştü. ( Ankara - Konya ) 7.0 lt / 100 km. Daha önce 8,2 lt / 100 km ölçmüştüm. Çok memnunum , teşekkürler Remaps.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp21.06.2017( Read More )
Arabama uyguladığımız özel modifiye mekanik işlemlerden sonra Remaps'de uygulanan custom yazılımdan son derece memnunum, işini gayet iyi bilerek başarılı uygulamaları için, kendilerine çok teşekkür ederim.Fiat Grande Punto 1.4 T-jet Abarth - 155Hp @195 Hp25.06.2015( Read More )
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim.Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp09.11.2020( Read More )
Ben fort fokus binicisiyim bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim fazla bir şey beklemiyordum yazılım bittikten sonra görevli arkadaşla teste çıktık olmaz böyle bir şey araba resmen aslan gibi kükreyen bi şey oldu şiddetle tavsiye ederim rampada harika oldu Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp30.03.2020( Read More )
Aracı sıfır aldığımda yaptırdığıma pişman olduğum bir uyguluma. Sonradan tanıştım bu sistemle ama çok memnun kaldım tam aracım çok fazla serileşti ve yakıt neredeyse % 20 oranında düştü ama güvenilir garantili bir yerde bu işlemi yaptırmak çok önemli. Teşekkürler remaps .Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp21.06.2017( Read More )
Çok profesyonelce işini yapan insanlar.Bikere herşeyden önce güven veren bir firma.Araç deneyimine gelince şimdiye kadar tabiri caizse kağnıya biniyormuşum.Şimdi aracımın gerçek gücü ortaya çıktı.Herşey için teşekkür ederim.Yazılımda tek ve doğru adres...BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp29.05.2019( Read More )
Ali Bilgehan K.Kayseri remaps e çok ama çok tşk ederim. 500 km yol giidip geldim ama değdi. Aracın düşük devirlerdeki vites kararsızlığı minimal e indi. Sürüş keyfi fazlasıyla arttı. Düşük devirdeki aracın bayılmaları neredeyse kalmadı. Duman atma kesinlikle söz konusu değil. Emeği geçen herkese tşk ederim Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp04.11.2021( Read More )
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp27.02.2018( Read More )
2012 e90 bmw 320D aracımı çok daha hızlı vede keyifli olmasında emeği geçen ümit doğan ve saygıdeğer remaps çalışanlarına şükranlarımı borç bilirim performans uç noktalara hissedilir bir şekilde ulaştBMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp19.04.2017( Read More )
İşi en temiziyle sorunsuz hakkını veriyor tüm şahsi ve ticari araçlarımıza yazılım uygulaması yaptırdık memnunuz emeğine sağlık. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp07.05.2018( Read More )
Öncelikle ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.. Aracıma vermiş olduğunuz hizmetten çok memnun kaldım. Ankara istanbul arası 6. Vitesden hiç 5 e çekmeden. 130 km ile ve yakıt tüketimimde ise 1.5 lt gibi bir düşüşle yol aldım.. Ben bukadar sağlıklı bir güç verebileceğini düşünmüyordum.. Ankara Remaps Ümit Doğan kardeşimiz ve ekibine çok teşekkür ediyorum..
Yazılım hayatmış Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp23.12.2017( Read More )
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler.Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp08.06.2018( Read More )
2016 BMW5.20i arabama yazılım yaptıralı 20 gün oldu. Sonucundan çooookkk memnun kaldım. Sanki yeni bir arabam oldu. Artık araba kullanmak daha keyifli, Ümit Doğan ve ekibindeki diğer arkadaşlara teşekkürler ediyorum.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp09.01.2024( Read More )