Arabama uyguladığımız özel modifiye mekanik işlemlerden sonra Remaps'de uygulanan custom yazılımdan son derece memnunum, işini gayet iyi bilerek başarılı uygulamaları için, kendilerine çok teşekkür ederim.
Aracimi remaps oncesi satmak istiyordum cunku cok fazla yigilma yapiyordu kalkislarda. Remaps sonrasi aracimdan keyif alarak surmeye basladim. Umarim orta ve uzun vadede herhangi bir sorun cikmaz. Audi A5 2.0 CR TDi - 143Hp @185 Hp26.08.2020( Read More )
Daha önceki aracım Octavia idi mükemmel performans aldım şuan 2021 model Superb aldım alır almaz uygulama yaptırdım çok memnunum hem yakıt tasarrufu hem güç … teşekkürler REMAPS Skoda Superb 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp31.08.2021( Read More )
Yazılım sonrası araçın gidişi değişti.
Yazılım yükleme esnasında bilgilendirmeler de üst düzey profesyonel seviyede.
Aracın toleranslar içinde maksimum yazılım.
Çok memnunum ve yakın zamanda ikinci aracıma da yazılım attıracağım.
Herkese tavsiye ederimVolkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp30.11.2018( Read More )
Murat Ö.Son derece konuksever bir işletme ortamında aldığım profesyonel bir uygulama sonrası zaten sıradışı durumdaki performans ve yakıt verilerim olağanüstü bir hal aldı… Teşekkürler Remaps ve kardeşim SBC… Tekrardan görüşmek ümidiyle BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp04.11.2021( Read More )
Tüm aldığım araçlarımı firmanızda yazdırdım hem ilgi alakanız hemde yaptığınız işin en iyisi olduğunuz çok belli ellerinize sağlık teşekkür ediyorum remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.11.2023( Read More )
Fikret A.Aklınızda soru işareti kalmadan güvenle yaptırabileceğiniz bir uygulama. Aracınızın gücünü güvenli ve sağlıklı bir şekilde yükselterek daha zevkli ve konforlu bir yolculuk yapmanızı sağlıyor. Müşteri ile ilgi alaka çok iyi. Her konuda yardımcı oluyorlar. Aklınıza takılan soruları rahatlıkla sorabiliyordunuz. Bu konuda Kayseri'den Özdemir beye çok teşekkür ederim.Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp10.11.2020( Read More )
Fatih C.130 hp olan yeni Peugeot 508 aracım yapılan yazılımdan sonra 160 hp ye yükseldi performansına doyum olmuyor açıkçası böyle bir değişim beklemiyordum. Spor moda almıyorum bile aracımı .Yanıtta artış beklerken yüksek devirlerde aksine inanılmaz tasarruf sağlıyor .Her kesin de dediği gibi işi uzmanına bırakın .Teşekkürler RemapsPeugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp09.11.2020( Read More )
İkinci kez aracıma yaptirdim. Genelde memnunum. Araçlarimi zorlamadigim için bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bundan sonrada yaşamam. Orjinal halinden bayağı fark ediyor. Özellikle rampa ve yüklü halde iken farkı daha iyi hissediyorsunuz. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp18.08.2020( Read More )
Mahir O.Motor öğretmeni olarak ilk yorumum, motor gücünün belirgin bir artışa ulaştığı, aracın daha atak olduğu ve yakıt tüketiminin en az 0,6 litre azaldığını söyleyebilirim.Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp14.02.2017( Read More )
Uygulamadan sonra sanki farklı bir araç kullanıyormuş gibi hissetmeye başladım. Performans artışı çok başarılı. Ümit bey ve ekibi çok bilgili ve ilgili insanlar. Bundan sonraki araçlarım için de Remaps’e kesinlikle uğrarım.BMW 1-Serisi 118i - 170Hp @220 Hp16.10.2018( Read More )
E92 aracıma Soft yazılım yapıldı ve çok memnunum. Ümit abiyi yıllardır tanırım ve yıllardır arabalarıma yazılım yaptırırım. Kalite BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp22.11.2023( Read More )
Çağrı E.Ümit Doğan bu işin zirvesidir. Önceki aracımı da kendisine emanet etmiştim. Yazılımdan sonrasında da abim gibi bir çok konuda kendisini rahatsız ettim. Bir kez bile geri çevirdiği olmadı. Ayrıca Bursa bayisi Salihe de ilgisi için teşekkür ederim. Şu anki aracımı stg2 ile 215 beygir 430 tork değerine getirdik. Dumansız ve stabil olarak kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Seat Leon 2.0 TDi (CR) - 170Hp @215 Hp17.08.2020( Read More )
İşi en temiziyle sorunsuz hakkını veriyor tüm şahsi ve ticari araçlarımıza yazılım uygulaması yaptırdık memnunuz emeğine sağlık. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp07.05.2018( Read More )
Oldukça hızlı şekilde uygulandı.Düşük devirlerde bariz şekilde canlanma gördüm.Başta Ümit Bey olmak üzere ilgi ve alaka için tüm ekibe teşekkür ederim.Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp02.01.2019( Read More )
Arabam 2014 C180 w205 kasa gerçekten arabaya inanamadım özellikle düşük devirlerdeki tork muhteşem arabanın süratlenmeside Harika olmuş kullanmaya doyamıyorum emeği geçen herkese çok tşkler kılıçMercedes C C 180 - 156Hp @175 Hp20.08.2019( Read More )