Arkadaşlar 1.3 95 olan fiorino aracıma 2 gün önce yaptırdım. Bendeki ilk izlenim arabanın kalkistaki hantallık bitti aracımin farkedilir derecede çekiş yükseldi. 4 ila çıktığım yokuşu 5. Vitesle rahatlıkla çıkıyorum artık. Ve en önemlisi yakıt tüketimi %10 oranında düştü. Bundan sonraki alacağım arabalara kesinlikle yaptırmayı düşünüyorum. Ümit bey ve ekibine teşekkürler. Bence yazılım düşünenler için tek adres REMAPS
Aracım 2016 model fiorino yapılan yazılım işleminden gayet memnunum performans ve serilik olarak aracın gerçek gucu ortaya çıktı bu işte emeği geçen umit beye çok teşekkur ederim remaps ailesinede
Yıllardır Ümit Doğan abimle çalışıyorum hangi arabam olursa olsun hiç şüphesiz geliyorum ve eşime dostuma da şüphesiz tavsiye ederim ilgi alaka olsun yapılan yazılımlarda olsun bugüne kadar en ufak sorun yaşamadım ve en ufak bi durum olsa bile gerekli yardımı fazlasıyla aldım eğer başınız ağrımadan sorunsuz bi güç performance istiyorsanız Türkiye'de tek adres Remaps demek mümkün . Teşekkürler Remaps
Aracınızın kaderini değiştirmek için en ideali sorunsuz ve tasarruflu performans olarak zaten rakipsiz; yazılım yapılan 3. Aracım çok memnunum herkese tavsiye ederim
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli olduIsuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp22.06.2017( Read More )
Fabrikadan 2.0 motorla çıkan araca 150 beygir koyulması gercekten büyük saçmalık. Neden bu aracı aldım diye düşünürken yazılımla +200 hp oldu ve gercekten muhteşem bir fark var BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp28.06.2018( Read More )
Yapılan yazılımla araç. Yeniden doğdu inanılmaz fark etti bu kadarını beklemiyordum
ama ileride bazı yan etkileri olur mu bilemem kullandıkça göreceğiz, şimdilik harikaVolkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp16.05.2018( Read More )
Okan S.Aracımla ilgili sorunum yakıt tüketimi idi işleme giderken 160 km de ortalama 10lt yakarak yol aldım.Aynı yolu dönerken tüketim 8.1lt oldu hava şartları 4derece civarıydı ,Tüketim sorunu halloldu şu an karma tüketimim 9.2lt havalar ısınınca bir miktar daha düşeceğini sanıyorum.Toyota hilux 2.8 revo kullanan herkesin size uğraması gerekiyor. Teşekkürler Remaps Toyota Hilux 3.0 D4D - 125Hp @155 Hp06.01.2018( Read More )
Tüm aldığım araçlarımı firmanızda yazdırdım hem ilgi alakanız hemde yaptığınız işin en iyisi olduğunuz çok belli ellerinize sağlık teşekkür ediyorum remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.11.2023( Read More )
Metin G.Bursa remaps yetkilileri Salih ve İlker bey e yakın ilgileri için çok tesekkur ederım. İlk önce atılan yazılım sonrası arabanın içinden canavar cıktı. Fakat yakıt bıraz arttı gıbı geldı. Daha sonra iletişime gecip soyledım bu kez yakıt tasarrufu icin yenıden yazılım yaptılar araba cok rahat topluyor. Yakıt kendi yazılımına gore daha iyi denemeden yazmak istemedim. Elinize saglık kullanıcı için gözünüz arkada kalmadan işlem yaptırabılırsınız. Opel Grandland X 1.6 BlueHDI - 120Hp @145 Hp11.06.2019( Read More )
Güler yüz ,profesyonel ekip ,iş ahlakı ve en önemlisi müşteri memnuniyetinin ön planda olduğu Remaps ailesine teşekkür ederim, ayrıca arabamdaki uygulana ile nerdeyse 2 litrelik bir yakıt tasarrufu oldu 100 km de , performance özelliğine söyleyecek bir şey bulamıyorum ..elinize sağlık..BMW 5-Serisi 520i - 163Hp @180 Hp21.12.2019( Read More )
5 20 d aracima yaptirdigim islemin performansi bekledigimin ustunde:) dusunenler hic dusunmesin hem yakit dustu hem performans super. Tesekkurler.BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp12.08.2015( Read More )
Baha K.ÖNCELİKLE ALPERAUTOGARAGE İLGİ ALKASINDAN VE GÜLER YÜZLÜ PERSONELİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM
YAZILIMA SIRA GELİNCE ARACIMIZIN PERFORMANSI İNANILMAZ DERECEDE FARKETTİ YAKITTAN TASARRUFUMUZ VAR
HIZ KONUSUNDA MÜKEMMEL GAYET HIZLI VE ESKİSİNE GÖRE GAYET SERİ KALKIŞLARI VAR YOKUŞLARDA ARTIK ARABAMIZ BAYILMIYOR
102 BEYGİR OLAN ARACIMIZ 175 BEYGİRE ÇIKTI VE %35 CİVARI YAKIT TASARRUFUMUZ VAR PETROLLERİN YOLUNU UNUTTUK ALPER AKKOÇ Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp26.02.2018( Read More )
Ersan G.Merhabalar ben yapmış olduğunuz yazılımlardan çok memnun kalıyorum şimdiye kadar 6 adet aracıma yazilim yaptırdım Ve çok memnun kaldım performans süper en son volkswagen cady anlatılmaz yaşanır tebrikler Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp20.04.2017( Read More )
Araç açıldı, yazılımı kabul etti. Gerçekten harika ve çok keyifli bir sürüş deneyişimi yaşıyorum. Herkese tavsiye ederim. Arabada hiçbir sıkıntı yok, remaps bu işi çok iyi biliyor. Güvenmek gerekBMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp17.08.2020( Read More )
Merve Özbay S.Çok değerli kardeşim Alper ve Hasan sayesinde böyle bi uygulama olduğunu öğrendim ve sonuna kadar güvenerek gonul rahatlığıyla yaptırdım ve ertesi gün Trabzon’dan Muğla’ya 1500 km yol yaptım ve çok keyif aldım herkese tavsiye ederim.. teşekkür ederim Skoda Rapid 1.6 TDI - 90Hp @140 Hp19.12.2017( Read More )