Comments of Customers (Read All Comments)

Opel
Yaklaşık 1.5 yıl önce yaptırdım ve inanılmaz bir performans farkı var. Teşekkürler Remaps Opel Corsa GSI 1.6T - 150Hp @205 Hp
21.06.2017 ( Read More )
BMW
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
25.06.2017 ( Read More )
BMW
Aracım çok daha performanslı ve verimli bir hale geldi teşekkürler Remaps BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
17.09.2017 ( Read More )
Volkswagen
İşlem yapılan her aracımın satış önce ve sonrasında aldığım hizmet çok kaliteliydi. Remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Passat 1.5 TSI - 150Hp @180 Hp
31.08.2021 ( Read More )
Opel
Sanki bir ticari değilde özle bir araç gibi hissediyorum aracımda remaps ailesine teşekkür ediyorum. Opel Combo 1.7 CDTI - 100Hp @135 Hp
08.09.2016 ( Read More )
BMW
Hiç bi sikinti yok çok memnunum BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Read More )
BMW
Ali A. Atmosferik motorum alt devirlerde daha iyi yakıt ekonomisi çok başarılı işinde uzman arkadaşlara teşekkür ederim BMW 3-Serisi 330i - 258Hp @278 Hp
05.09.2017 ( Read More )
BMW
Çok ilgililer çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
05.02.2020 ( Read More )
BMW
Daha önce diğer araçlarımada yazılım yaptırmış birisi olarak en memnun kaldığım yazılım firması.Remapsa çok teşekkür ederim çok memnunum aracımdan tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.11.2020 ( Read More )
BMW
Ümit bey e ozellikle tesekkur ederim guzel olan aracim ümit bey sayesinde mükemmel oldu her sey icin cok tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.12.2018 ( Read More )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Read More )
Audi
Samimi, dürüst, mühendislik yaklaşımlarıyla aracınız için güvenilir firma. Ümit bey firmasını dünya standartlarının üzerine taşımış. Chip tuningde çok başarılılar. Üstelik Audi ve Porsche’de kullanılan, gerçek yol simülasyonu yapan Maha dinamometre’de doğru güç ölçümü yapıyorlar. Yaptırdığım araçlarda çok memnun kaldım. Teşekkür aderim. Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp
14.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
araç bayiden çıkar çıkmaz remaps a gidiyor çok memnunum teşekkürler remeaps Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Ford
Mustafa Ş. 2012 model 1.6 tdci 115 hp focus marka aracıma yazılım atılmıştır aracın orjinal haline bakarak hem yakıt tasarrufu hem de performansı artmıştır Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
18.12.2020 ( Read More )
Mitsubishi
Tuncay T. Çok memnun kaldım aracım cok güzel oldu zonguldak remaps bayisine ve yüksel beye tesekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
01.06.2018 ( Read More )
Audi
Kadir Ç. Harika çok memnunum Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Read More )
Hyundai
Aracım 128 hp 4 ileri otomatik şanzuman dizel hyundai accent blue ümit abinin yazılımı sonrası dynıda aldığımız güç 155 hp ve gayet tatmin edici bir güç elde ettik emeğine sağlık abim Hyundai Accent 1.6 CRDI - 110Hp @160 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
15.11.2019 ( Read More )
BMW
Okan T. 520i alip 530 ları geçmek için yapılmış bi yazılım resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
05.03.2019 ( Read More )
Audi
Yazılım sonrası gaz gecikmesi azaldı. Çekişi arttı. Çok Memnunum. Önceki aracımda da remapsde yazılım yaptırmıştım ve yine çok iyiydi Audi A4 1.4 TFSI - 150Hp @170 Hp
05.02.2020 ( Read More )
Mitsubishi
Orhan S. Aracım sorunsuz oldu Zonguldak remaps ve yüksel kardesime teşekür ederim. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
14.02.2019 ( Read More )
Chevrolet
Remaps gerçekten bu işi çok iyi biliyor ! Chevrolet Cruze 1.6 R4 - 124Hp @136 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Peugeot
Veli D. V.D İlk defa yaptırdım çok memnun kaldım tavsiye ederim. Artık sürüş daha zevkli. Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Seat
Araçta gerçek bir güç artışı söz konusu. Özellikle ara hızlanmalarda kendini fazlasıyla belli ediyor. Uygulama esansındaki ilgi ise insana doğru yere geldim dedirtiyor. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
23.01.2019 ( Read More )
BMW
Remaps ekibine çok teşekkür ederim, günlük kullanımda hiçbir problem yaşamıyorum ve hem tork hem de motor gücü artışı fazlasıyla etkili oldu, hızlanması 1 saniyeye yakın düştü diyebilirim. Ellerinize sağlık ! BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @260 Hp
20.02.2021 ( Read More )
Audi
Mehmet A. Araç performansında hissedilir derecede değişiklik oldu. Teşekkürler Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
10.05.2017 ( Read More )
Volkswagen
Bütün arabalarımın yazılımından çok memnunum ve ısrarla tavsiye ediyorum Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @195 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Audi
Aracım çok daha keyifli hale geldi kullanmaktan zevk almaya başladım keşke remapsla daha önce tanışsaydım şiddetle tavsiye ederim .. Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
22.06.2015 ( Read More )
Ford
1.5 tdci 95 hp 6 ileri ford courier; aldığımdan beri çok hantaldı, rampalarda resmen bayılıyordu. derdimi anlattım, aracıma özel bir yazılım yaptılar. çok çok memnunum uzun yol tükerimim 5.2Lt civarından 4.5Lt civarına düştü; aslında yakıt hiç önemli değildi, aracım gitsin yeter. profesyonel çözüm isteyen düşünmeden gelsin. fiyat yüksek olması sizi düşündürmesin, kalite detaylarda gizlidir. tşk ler. Ford Transit/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
20.08.2019 ( Read More )