Öncelikle bu benim Remaps gören ilk aracım değil ve sanırım son da olmayacak.Ümit Bey ve ekip çok profesyonel.Aracım şu an inanılmaz farklı ve keyifli hale geldi.Teşekkürler...
Oncelikle ilgi ve alakniz icin tesekkur ederim..yazilim sonrasi aracin performansi cok degisti...gaza hafif dokundugumda bile arac, hemen kendini one atiyor..ozellikle sollamalarda cok ciddi bir performans artisi oldu..suana kadar bir skinti yasamadim.cok memnunum. Tekrar eder, iyi calismalar dilerim.
1.16 manuel BMW aracımı 2. vitesde yığılma ve sürüş keyifsizliği yüzünden satma kararındaydım remaps tek dokunuşla aracımı satmaktan vaz geçirdi. Aracımın şuan 2. Vitesi daha iyi genel performans mükemmel ani gaz hızlanma süper ve yalkıt tüketimi spor kullanımda şehir içi en iyi 6.5 litreden 5.7 ye geriledi. Elinize emeğinize sağlık teşekkürler
İlk başlarda farkına varamamıştım aracım f30 320 ied 225 bg oldu aynı araçtan arkadaşımda vardı onunla kapışınca olayın ciddiyetini anladım aracım süper oldu ve remaps işini bilerek yapıyor aracın motorla alakalı herşeyini konturol ettikten sonra işlemi yapıyor içim çok rahat ümit bey ve ekibine tşk ederim
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp18.06.2017( Read More )
E92 aracıma Soft yazılım yapıldı ve çok memnunum. Ümit abiyi yıllardır tanırım ve yıllardır arabalarıma yazılım yaptırırım. Kalite BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp22.11.2023( Read More )
Performans olarak farketti, yakıt için şuan net birşey diyemiyorum çünkü ona yönelik bir test yapmadım. Aradığım şey performansı o sebeple oldukça memnun kaldım onu belirtebilirim. Maslak Remaps'ten Ahmet abiye ve Kerem kardeşime teşekkür ederim. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp19.10.2019( Read More )
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlıkOpel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp11.02.2016( Read More )
Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp15.09.2017( Read More )
2102 Model Golf Marka Aracıma CHIP TUNING uygulaması yapıldı, Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu. Ancak yakıt konusunda istediğin ekonomiyi elde edemedim. Her şeye rağmen .REMAPS ekibine çok teşekkür ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp15.10.2018( Read More )
Yavuz K.Aldığim araçlarin nerdeyse tamamina remaps yazilim yaptırdım çok memnunum ve bunu her firsatta dile getiriyorun yaptırmayı düşünen herkeze tavsiye ederim en son bmw x1 2014 1.6 aracıma yaptırdım henüz sürmedim ama +bir 100 bg fena olmamiştir diye düşünüyorum:)BMW X1 s18i - 136Hp @165 Hp09.11.2020( Read More )
Her arabama hiç tereddütsuz güç arrtırımını ümit doğan kardeşime uygulatıyorum bu lüksü bırakamıyorum sakin kullanımda yakıt kesinlikle daha düşük oldu ayrıca her an yaptiğı işin arkasında bir kurumla muattap olmak güven veriyorKia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp28.07.2018( Read More )
Çok profesyonelce işini yapan insanlar.Bikere herşeyden önce güven veren bir firma.Araç deneyimine gelince şimdiye kadar tabiri caizse kağnıya biniyormuşum.Şimdi aracımın gerçek gücü ortaya çıktı.Herşey için teşekkür ederim.Yazılımda tek ve doğru adres...BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp29.05.2019( Read More )
Öncelikle Ümit abi'ye teşekkür ederim yaptığı işlemde verdiği güven hassasiyet ve özen ile müşteri memnuniyeti ön plandadır ve aracımda işlemden sonra aldığım performans ciddi derecede değişmiştir ve benim araç olarak yazılım yaptırdığım ikinci aracımdır gayet memnun kaldım kendilerine yeniden teşekkür ederim güvenle yaptıra bilirsiniz...Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp23.05.2016( Read More )
Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için...Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp09.03.2021( Read More )
Çok memnun kaldım çok kaliteli biryer ve lslemleride gerçekten ise yarıyor kesinlikle tavsiye ederim . Ne olduğu belirsiz yerlere aracınızı teslim etmeyin Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp09.02.2019( Read More )