Güler yüz ,profesyonel ekip ,iş ahlakı ve en önemlisi müşteri memnuniyetinin ön planda olduğu Remaps ailesine teşekkür ederim, ayrıca arabamdaki uygulana ile nerdeyse 2 litrelik bir yakıt tasarrufu oldu 100 km de , performance özelliğine söyleyecek bir şey bulamıyorum ..elinize sağlık..
177 bindeki 2012 F10 için işlem yapılmadan önce aracın incelenmesi arızalarının belirlemesi ve mekanik olarak düzeltilerek bilinçli islem yapılması müşterilerine ve işlerine ne kadar önem verdiklerinin zaten göstergesi... her tabelasında chip tuning yazan ve Ezbere her araca aynı işi yapanlardan kacinin. Sonuç ise muazzam 225 bg 448Nm tork bu 1700 kiloluk makina için tatminkâr...(= İstanbul Remaps olarak Ahmet Bey ve Kerem beyin ilgi ve bilgisini tecrübe etmeniz dileğiyle, yolda görüşmek üzere...
Fikret A.Aklınızda soru işareti kalmadan güvenle yaptırabileceğiniz bir uygulama. Aracınızın gücünü güvenli ve sağlıklı bir şekilde yükselterek daha zevkli ve konforlu bir yolculuk yapmanızı sağlıyor. Müşteri ile ilgi alaka çok iyi. Her konuda yardımcı oluyorlar. Aklınıza takılan soruları rahatlıkla sorabiliyordunuz. Bu konuda Kayseri'den Özdemir beye çok teşekkür ederim.Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp10.11.2020( Read More )
Çok memnun kaldım aracım daha az yakıt harcıyor ve düşük devirlerde daha çabuk toparlıyor. Benimle ilgilenen Yusuf kardeşimede teşekkür ederim gayet ilgili davrandığı için.Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp09.01.2024( Read More )
Yazılımdan sonra arabam çok değişti.zevk alarak binmeye başladım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım performans sevenlere bu kurumsal firmayı kesinlikle tavsiye ediyorum bence Türkiye'de TEK'ler.Değerlendirmelrim BMW 3.20i ve Audi A5 içindir BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp21.06.2017( Read More )
On numara işçilik çok
Herkese tavsiye ederim çok güzel bir firma kaliteli işçilik ben çok memnunum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp09.03.2021( Read More )
Ercan D.ben böyle bişey görmedim süper oldu daha öncede arabalarıma yazılım yapmıştım ama böyle olmamıştı elinize sağlık yakıtta düştü gidişi çok iyi daha ne olsun alper beyde çok ilgilendi bizle sağolsun ben çok memnunum herkezede tavsiye ederim teşekkürler Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp10.03.2021( Read More )
Müşteri odaklı, tam istediğim şekilde yapılan yazılımından inanılmaz memnunum yeni bir araç almış kadar fark var. Tekrar teşekkür ederimSeat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp08.06.2016( Read More )
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp10.05.2017( Read More )
Öncellikle tüm remaps ailesine teşekkür ediyorum. İstanbul șubesine ayri teşekkür ederim yeni dükkanlarina gecmelerine ragmen o sogukda benimle ilgilendikleri icin Ahmet Beye ve Kerem Beye teşekkür ederim. Yaklaşık1 aydir aracin performansini minimum ve maxlmum olacak sekilde denedim ve guc artisiyla birlikte bana sunulan tork artis avantajinin ciliz bir kediyi nasil aslana dönüştürdüklerini görmek inanilmaz bir olay. Volvo 1.6 d2 motoru olan herkesin kesinlikle yaptirmasini tavsiye ederim. Motorun degisimi sizi eminimki mutlu edecektir. Ümit Bey ve ekibine tekrardan teșekkür ederim.Volvo V40 / V40 CC 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp13.02.2018( Read More )
Herşey çok profesyonel. Arkadaşların araçlar hakkında teknik bilgisi çok yüksek. Mühendis seviyesinde konuya hakimler dolayısı ile çok güven veriyorlar. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp06.12.2022( Read More )
Ahmet Burak A.Öncelikle çalışanlar çok ilgili girerken kafamda soru işaretleri vardı fakat çıkarken hepsi silindi kafam rahat bir şekilde yazılım attırdım. Araçta gözle görülür performans artışı var motor sesi değişti rahatladı motor seri ve rahat gidiyor kendini zorlamıyor sıkışmıyor yazılımı çok beğendim.Ford Tourneo 1.8 TDCi - 110Hp @140 Hp03.03.2018( Read More )
Farklı bir yazılım firmasında daha önce yazılım yaptırdım belli bir süre sonra sorunlar çıkmaya başladı daha sonra ümit bey ile temasa geçtim saolsun aracıma uygun yazılımı yaparak sorunsuz binmeye başladım çok teşekkür ederim .BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp22.11.2023( Read More )
Türkiyenin en kaliteli ve en başarılı yazılım şirketi aracıma uygulanan uygulamadan sonra çok keyifile kullanıyorum teşekkürler remaps ailesi..Audi A5 2.0 CR TDi - 143Hp @185 Hp04.11.2021( Read More )