Erzurum renaps Serkan bey
Yazılım için ayrı güleryüzü için ayrı misafirperverliği için ayrı samimiyeti için ayrı teşekkür ederiz
Çok daha iyi yerlerde görme dileği ile...
Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz.
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler
Gösterilen ilgi,verilen bilgi ve yapılan hizmetten çok memnun kaldım.Ümit Doğan kardeşimin ellerine sağlık aracım kendine geldi diyebilirim.
Herkese tavsiye ediyorum.BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp29.06.2015( Read More )
Artık daha hızıyız, profosyonel uygulama ve dosthane yaklaşımlar için teşekkürler Remaps..
Yeriniz fevkalede güzel olmuş ayrıca...Audi A5 3.0 TDi - 240Hp @310 Hp24.05.2017( Read More )
İkinci kez aracıma yaptirdim. Genelde memnunum. Araçlarimi zorlamadigim için bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bundan sonrada yaşamam. Orjinal halinden bayağı fark ediyor. Özellikle rampa ve yüklü halde iken farkı daha iyi hissediyorsunuz. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp18.08.2020( Read More )
Güç artışı bariz şekilde hissediliyor, yakıt kısmıyla zaten ilgilenmiyordum. Ara hızlanmalar mükemmel. Aracım farklı bir kimliğe büründü diyebilirim. Ümit beyle şahsen tanışma fırsatım olmadı ama ekibi harika. Buradan ibrahim kardeşimede selamlarımı sunarım, 10 numara işçilik çıkarttı.BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp24.01.2018( Read More )
Nihat O.öncelikle aracın bu kadar performansının yükseleceğini beklemiyordum.. hele ki 2000 devirden sonra , 2. vites , 3. vitrs farketmez pati çekiyor.. 180 i zorla yapıyorken , yazılımdan sonra 30 saniyede 180.. 40. saniyede mi ibrede 210 u okudum yol bitti.. trabzon remaps' ın sahibi Alper Akkoç kardeşim , güler yüzü ve misafirperliği için teşekkür ederim...Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp07.05.2018( Read More )
Berk K.Aracıma özel yazılım yapılması güzel.
Bu kadar lineer bir fark olacağını düşünmemiştim. Alt devirlerden itibaren araç daha atık ve istekli.
Yakıtı daha deneyimleyemedim.
Duman atma gibi bir sıkıntı da yok.
3 yıl 100.000KM garanti güven veriyor.
Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp08.08.2018( Read More )
Kesinlikle harika bir isletme,calisanlar,ilgi,alaka ve kalite 10 uzerinden 10, araclarinizi gonul rahatligi ile birakabilirsiniz,2 aracimi yaptirdim 3.sunu en uygun oldugum vakitde getirecegim her sey icin cok tesekkurler.BMW 7-Serisi 730d - 231Hp @272 Hp11.03.2019( Read More )
2013 jetta 1.6 TDİ aracıma yaptırdım bu 2. aracım, kısacası performans ve tepki konusunda muhteşem yakıt konusunda normal kullanımda hissedilir derecede yakıt düştü. Chip konusunda ümit abinin üstüne tanımam. Sonuç olarak çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ederim...Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp16.04.2019( Read More )
Yapılan işten ve arkadaşların ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum arabanın içindeki saklı canavarı çıkardılar bence kaliteli iş istiyorsanız burası doğru adres .
Elinize emeğinize sağlık Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp22.06.2019( Read More )
G30 520i aracım için performans yazılımı yapıldı. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ümit Bey aracımın bujilerini yenilemeden yazılım yapmayacağını belirtti, yeni buji aldık. Memnuniyet için tüm teknik detayları hassasiyetle kontrol eden, işlem sonrası test sürüşü ve ölçümler yapan konusunda uzman bir firma. Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.11.2023( Read More )
Yazılım attıktan sonra arabamı bir okadar daha sevdim. Çalışan arkadaşlar gerçekten mükemmel ilgili ve alakalı. Arabaya uygun olanın en ideal ve güvenli olanını yapıyorlar. Her zaman yaptıkları işin arkasındalar. Kendi iş yeriniz gibi güven veriyor. Bir dost edinmiş oluyorsun. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp15.11.2019( Read More )
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remapsBMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp29.05.2019( Read More )
Firmaya iletişime gectigim andan itibaren aracımla ilgili sorunu tespıt ve uygulama ve Musteri ile ilgilenmeleri açısından son derece memnun kaldım ve aracının fima tarafın dan kayıt edildiğini ve her zaman kendileri ile iletişime geçebileceğini tarafıma bildirdiler çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp17.02.2022( Read More )
Soner K.Ben aracimi 3yazilimciya götürdüm yapamadılar ama remaps hem kaliteli karşılama dinleme ve kesin çözüm yaparak aracimi ve beni çok rahatlattı remaps ve ekip arkadaşlarına çok teşekkür ederim Serkan kardeşime minnettarım zaten Mercedes Sprinter 216/316 CDI - 163Hp @200 Hp06.12.2022( Read More )