PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Read More )
Renault
Remaps maslağa ilgisi için teşekkür ederim. Yakıt tüketimi konusunda net bir tasarruf yok fakat böyle bi güç artışı beklemiyordum. İnanılmaz! Renault G.scenic 1,5 dci 110 HP den 130 HP ye çıktı. Hızlanma müthiş. Teşekkürler. Renault Scenic 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
24.01.2019 ( Read More )
Opel
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun ! Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
01.05.2018 ( Read More )
Seat
Özcan K. Aracım 1.6 dizel dsg 90 bg seat toledo gerek yakıt tüketimindeki tasarruf gerekse performans olarak müthiş tatmin edici. (İyiki varsın remaps) Seat Toledo 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
09.05.2018 ( Read More )
Fiat
Mehmet Can S. Tavsiye ederim gerçekten fark hissediliyor. Trabzon remaps. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
16.04.2019 ( Read More )
Volkswagen
Ethem Ş. Kayseri Özdemir bey siz harikasınız Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Fiat
Erdal A. Benim kablumbağ oldu tavşan teşekkürler remaps Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Volkswagen
Esen Kurtuluş Ü. Aracımın çekiş gücünden ve yakıt performansından hiç memnun değildim.Çok ama çok araştırdım.Sonunda işlerini profosyonelce yapan remapsla tanıştım.Performans yükseltildi.Aracım 90 beygirden 136 beygire yükseldi .Memnuniyetsizliğimde de ortadan kalktı şükür. Ereğli remaps yetkili servisi Yüksel beye çok ama çok tşkler.Yüksel beye gözünüz kapalı aracınızı teslim edebilirsiniz.Bu zamana kadar çok geç kalmışım bu işlemleri yaptırmamakta. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
03.03.2018 ( Read More )
Fiat
Uzun süre araştırdıktan sonra Remapste tuning yaptırmaya karar verdim. Son derece memnunum ve herkese öneririm. Aracımdan istediğim zaman düşük yakıt tüketimi, istediğim zaman yüksek performans alabiliyorum. Fiat Bravo 1.6 JTDm - 120Hp @150 Hp
24.04.2017 ( Read More )
Opel
Mehmet Ali Y. Sonuç mükemmel alper akkoç ve remaps tesekkurler Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
20.02.2019 ( Read More )
Opel
Aracın alt devirleri düzeldi az yakıt ve performansı arttı...teşekkürler remaps... Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
23.12.2015 ( Read More )
BMW
Nazmi A. Remaps kayseri demir beye çok teşekkür ederim yazılımları gibi kendileridi hızlı aksiyon alıyorlar aracımda ise çok bariz bir şekilde fark var daha önce farklı firmalarda yaptırdım ancak remaps demir beyle tanışana kadar yazılımın bu denli hızlı ve tasarruflu olduğunu bilmiyormuşum tekrardan bana aracımı sevdirdikleri için remaps ailesi ve kayseri demir beye çok teşekkür ediyorum BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Isuzu
Cezaevi Tevkif A. Bir yıllık problemim bir saatte düzeldi, beni bunsıkıntıdan kurtardığınız için teşekkür ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
18.01.2018 ( Read More )
Audi
Tereddüt ile ilgili düşüncelerim vardı açıkçası.Araç performansı ve yakıttaki azalma bu tereddütlerimi tamamen değiştirdi. Arkadaşların karşılama ve işlerine gösterdikleri ehemniyetten çok memnun kaldım. Yüksek tavsiyelerimle REMAPS Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
05.03.2018 ( Read More )
Mercedes
Muhteşem bir performans artışı gözlemledim. Ayrıca Maslak’taki yetkililer çok kibar ve güleryüzlü. Orada bulunduğum süre boyunca sanayi sitesinde olduğumu hiç hissetmedim Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Ford
Öncelikle arkadaşlara cok tesekkur ediyorum Ford transit aracım bartakül filtresi dolayı arac cekişten düştü cok sanayiye gittim üc ay sonra aynı arıza devam ediyordu arkadaşlar bi yazılım attılar araba canavar oldu cok tesekkur ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Volkswagen
6 senede 6 aracıma chip tuning yaptırdım, çok çok memnunum, çok teşekkür ederim her şey için. Volkswagen Crafter 2.0 TDI - 140Hp @175 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Skoda
gerçekten çok kaliteli hem işcilik hem kişilik aracını sevenleri başka adrese gitmemisini rica eder kendilerine teşekür ederim Skoda Octavia 1.4 TSI - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Chevrolet
Samet Y. Aracimi bir daha yeniden sevdim. Gercekten fark edilir bir performans degisimi oldu. Gercekten yapilabilecek en dogru secimdi. Tesekkurler Chevrolet Camaro 2.0 T - 272Hp @310 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Mitsubishi
Tarık K. Aracım 2016 l200 ilk etapta sanayici olmama rağmen terettüt ediyordum ama kayseri bayisi özdemir kardeşim bu ışi gerçekten hakkı ile yapıyor arabadan gayet memnunum yaptıracak arkadaşlara tavsiye ederim. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Citroën
Öncelikle yapmış oldukları ilgi ve alakalarından dolayı Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim Hizmetlerinden çok memnun kaldım.Citroen C5 aracımı çok seviyorum ve severekte biniyorum.Yanlız araç kalkışta hantaldı ve kalkışlarda bayilacakmış gibi oluyordu ve yazılımla bu duzeldi .Hatta sürekli gittiğim bir yol da köprü altindan çıkış dik rampa oraya geldiğim zaman manuel vitese alıyordum.Şimdi direk çıkıyorum manuele almadan.Birde seyirhalinde giderken ileride dönüş yapmak için frene bastığım zaman araba vites düşürürken arabayı ileri geri sallama yapıyordu küt küt diye vuruyordu ve yazılımla buda duzelmiş oldu.Remapsa çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
08.05.2019 ( Read More )
Ford
Sahibi çok mütevazi bir insan sağolsun bizimle çok güzel ilgilendi baya memnun kaldık. Güzel bir ortamdı samimiydi Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Jeep
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm... Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp
24.02.2016 ( Read More )
Audi
Aracın 40 sn olan 0-200 hızlanması aynı yolda aynı yerde 32 sn olmuştur, Daha açık daha net başka ne söyleyebilirim bilmiyorum, teşekkür ediyorum, elinize emeğinize sağlık Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
28.01.2016 ( Read More )
BMW
Hem Mercedes vito hem bmw e 60 520d yazılım yaptırdım araçlar süper oldu asıl şimdi tadını almaya başladım araçların çok memnun kaldim ümit DOGAN ve Remaps ailesine teşekürler BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
01.10.2016 ( Read More )
Audi
hizmet ve müşteri memnuniyeti adına gayet memnun kaldım,çalışanların ve ümit doğanın yaklaşımı Gayet düZgün ve ilgiliydi.işlem sonun da araç tan almış olduğum performans ve keyif cabası herşey için teşekkürler Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Volvo
3 farklı aracımında yazılım için remapsı tercih ettim. Çok memnunum. Teşekkürler remaps. Volvo S40 / V50 1.6D - 110Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Gerçekten profesyonel ve kurumsal bir işletme. Aracınıza en uyumlu ve performans arttırıcı yazılımı yaparak sorunsuz çalışmasını sağlıyorlar. Teşekkür ederiz Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Mini
Aracım çok değişti çok memnun kaldım Mini Cooper 1.5 D - 116Hp @150 Hp
16.04.2019 ( Read More )
Seat
Çok memnun olarak kullanıyorum, ilgilenen arkadaşlara öneririm Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
17.08.2020 ( Read More )