yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim...
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim.
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp27.02.2018( Read More )
Ferhat G.2015 polo aracıma yüklenen stage 1 yazılımın performansı çok iyi, aracını seven tüm polo sahiplerine öneriyorum, sürüş keyfiniz ciddi anlamda yükseliyor, Bursa Remaps dan İsmail ustanın işlemi detaylı bir şekilde anlatması ve önem arz eden konuları ayrıca belirtmesi profesyonel bir kullanıcı olarak memnuniyetimi bir kat daha arttırdı, emeği geçen herkese teşekkürlerimle..Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp16.01.2018( Read More )
2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar…BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp04.11.2021( Read More )
Siz çayınızı içerken işi profesyonellere “Ümit Doğan” a bırakın aklınızdaki tüm soruların cevaplarını ve garantisini vermektedir. Teşekkürler Remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp09.02.2018( Read More )
Mustafa T.Aracımdaki performans değişikliğine inanamadim. Bu kadar beklemiyordum. Ellerine sağlık.Umit beyi duymuştum. işinin hakkını gerçekten veriyor. Özdemir bey de beni ikna etti ve gerçekten ilgi alaka mükemmeldi. Teşekkürler Remaps ailesi.Renault Megane 1.5 DCi - 82Hp @105 Hp09.11.2020( Read More )
Kafamda sorular vardı. İşlem öncesi arayıp bilgi almıştım. Sorularıma gayet tatmin edici cevaplar verildi. İşlem kısa sürdü. İşlem sonrası aracım tam istediğim gibi oldu. Tüm rampaları 6. Viteste istediğim hızda 5. Vitese atmadan hiç yavaşlamadan çıkıyorum. Çalışanlara teşekkür ederim. Aracım 2016 wolkswagen Tiguan 1.4TSI manuel Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp22.11.2023( Read More )
Murat O.Bu kadar iyi performans alacağımı hiç tahmin etmemiştim. Alper abimden Allah razı olsun emeklerinden dolayı ve gösterdiği ilgi alakadan ötürü sonsuz teşekkürler. Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp31.08.2021( Read More )
Çok memnun kaldım aracım daha az yakıt harcıyor ve düşük devirlerde daha çabuk toparlıyor. Benimle ilgilenen Yusuf kardeşimede teşekkür ederim gayet ilgili davrandığı için.Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp09.01.2024( Read More )