Öncelikle Ümit abi'ye teşekkür ederim yaptığı işlemde verdiği güven hassasiyet ve özen ile müşteri memnuniyeti ön plandadır ve aracımda işlemden sonra aldığım performans ciddi derecede değişmiştir ve benim araç olarak yazılım yaptırdığım ikinci aracımdır gayet memnun kaldım kendilerine yeniden teşekkür ederim güvenle yaptıra bilirsiniz...
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum.
Ben bütün araçlsrımda (rover,passat,subaru,ford,opel vs) remaps ile calistim. Ümit Doğan ve ekibi son derece bilgili ve tecrübeli. Tüm araçlarimda beklentilerimin üzrrinde sonuç aldım. Yazılım/chip uygulaması yaptıracak araç sahiplerine tavsiyem şu ki; araçlarınız da olnası gereken performans artışı ve yakıt tasarrufu oranlar8nını profosyonel remaps ekibine bırakıp güvenle uzun yıllar binin,derim..Sözünün ve yaptığı işin arkasında duran Ümit Doğan ve tüm remaps ekibine yürekten teşekkür ederim...iyi ki varsınız....
Daha once de 3-4 aracima yazilim yüklenmişti, cok memnun kaldim, oyleki aracimi satin almadan once yazilimin verimine gore karar verir oldum, Umit hocamin ellerine saglik
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım.
ilgileri , çalışmaları insanlara karşı hassasiyetleri takdire şayan yaptıkları işin arkasında olan bir firma kurumsal kimliğe sahipler çalışan ekip araca zarar vermeden çalışıyor gönül rahatlığı ile tavsiye ederim böyle insanların kazandığı para sonuna helal olsun. kazandıklarını kuruşuna kadar hak ediyorlar ve yaptıkları işinde arkasındalarFiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp07.09.2019( Read More )
Yazılım sonrası aracın, 'eco pro' modundaki ölü tavrı gitti. 'sport+' modunda ise tepkileri safkan bir spor otomobile dönüştü.Teşekkürler Ümit Doğan...BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp29.01.2017( Read More )
Yakıt tüketimi şehir içi ve şehir dışı hissedilir derecede düştü. Hala bu duruma şaşırıyorum. Tabi seri kullanımda da normal olarak artış söz konusu. Performans şu anda öncekinden çok daha iyi. Arabam kendine geldi resmen. Çok memnunum. Keşke daha önceki arabalarımada yaptırsaydım. Çok şey kaçırmışım. Herkese tavsiye ederim. Remaps’e teşekkürler.Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet - 140Hp @165 Hp18.08.2020( Read More )
Ford Ranger bmw 5.20 ve nissan xtrail araçlarıma bir ay içinde yazılım yaptırdım . Hepsinden çok memnunum . Performans ve yakıt olarak çok farkettiler. Teşekkürler remaps ailesiBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp09.02.2019( Read More )
artılar; tecrübe, profesyonel hizmet, iletişim
eksiler; bence yok
işlem sonrası dyno 'da baktırdım.
işlem öncesi 225 hp
işlem sonrası corrected power 290,7 hp
işlem sonrası engine power 271,8 hpAudi A6 3.0 V6 TDi - 225Hp @275 Hp16.04.2018( Read More )
Ahmet Çağrı A.Aracacım peugeot 508 1,6 blueHdi, 120bg versiyon... Sitede bu seçenek olmadığı için ehdi 115 diye listelemişler. Özellikle ara hızlanmalarda farkı farkediyorsunuz. Rampada da torkun arttığını çok net hissediyorsunuz. Bursa Remaps son derece ilgiliydi, şiddetle tavsiye ederim, çok teşekkürler.Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp23.07.2019( Read More )
Doğukan İ.Öncelikle bana her konuda desteğini esirgemeyen Bursa remaps Salih Bilal Çobana ve tüm arabalarımda ki performans yazılımları için Ümit Doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @235 Hp30.03.2020( Read More )
Aracıma yapılan, performans iyileştirme yazılımından çok memnunum, aracım ani performans isteklerime çok hızlı ve tatmin edici derecede cevap veriyor. Sakin kullanimda yakıt tuketimi gozle gorulur derecede düşüyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp03.08.2017( Read More )
merhaba 2017 520i BMW orjinal haliyle hakkaten gitmiyordu neredeyse binmemeye çalışıyordum.Ancak yazılım sonrası arabaya sanki sihirli bir çubuk değmiş gibi mükemmel bir performans ortaya çıktı.Tek sorun arabanın götü yolda durmuyor arka lastikte hediye etseniz süper olurdu :))).Özetle hiçbir parça değişmeden sadece yazılımla bu kadar değişim harika. Elinize sağlık...BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp31.03.2020( Read More )
Aracim golf 6 GTI 210hp stock hali
Remaps istanbul geldim ve cok memlun kaldim aracim suan stage 2 270 HP 400 tork cikartildi ve zevki cok guzel remaps tessekur ederim
Hollanda arnhem sehrinden geldimVolkswagen Golf 2.0 TSI GTi - 210Hp @260 Hp20.08.2019( Read More )
Şehiriçinde çok daha rahat ve vites geçişlerinde çok daha akıcı oldu. Şehirdışındaysa o gücü hissetmek çok güzel üstelik yakıt tasarrufu da cabası.Fiat 500X 1.6 MultiJet - 120Hp @155 Hp17.08.2020( Read More )