Aracımı artık taksi kullanır gibi kullanabiliyorum. Yüksek vitesde yokuşlarda çok hızlı topluyor. Kesinlikle zorlanmıyor. Çok cabuk ve devri yüksekltmek zorunda kalmadan vites büyültebiliyorum. Yüksek hızlara daha düşük devirle ulaşabildiğimden yakıt tasarrufumda oluyor.
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim.
İyi günler
2011 model 1,5 D Renault Latitude kullanıyorum. Remapsda aldığım hizmet neticesinde aracımda duyduğum tüm sıkıntılarından kurtuldum, Aracımı değiştirmekden vazgeçtim. Teşekkür ederim...Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp07.05.2018( Read More )
Ugur A.Aracım i30 yazılım sonrası çok memnunum yakıt tasarrufu da var 2 bin motor araçlardan daha iyi performansı var. Motora zararı olduğunu zannetmiyorum teşekkürler Ümit Doğan yaptığı isin arkasında duran bir kuruluş sevgiler.Hyundai i 30 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp10.03.2018( Read More )
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor )BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp25.02.2019( Read More )
Kesinlikte performans artışı var. Tahmin etmem gerekirse %30 veya üzeri değişim olmuştur diyebilirim.
Ayrıca ilk işlemden bir süre sonra, başa bir sebepten servise gitmem gerekmiş ve tekrar fabrika ayarlarına döndürmüşlerdi. İkinci defa geldiğimde para almadan tekrar yükleme yaptılar. Esnaflık da var. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp15.10.2018( Read More )
Ümit beye ve ekip arkadaşlarına ilgi alakalarından dolayı çok teşekkür ederim işlerini çok profesyonelce yaptılar güler yüzleriyle gönlümüzü fethettiler her şey için teşekkür ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp05.12.2022( Read More )
Aracım kesinlikle beklediğimden daha güzel performans sergiledi ve süreç akabinde hiçbir sorun yaşamadım. Ek olarak Ümit beyin ve çalışma arkadaşlarının ilgisi oldukça güzel hissettirdi. Elinize sağlık REMAPS ekibi.BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp29.10.2024( Read More )
Remaps tek geçerim. İlgi, alaka, müşteri,memnuniyeti , yapılan hizmet, çok başarılı tebrik ederim başarılarınızın devamını dilerim.....PROSHOP Land Rover Gıyasettin Karataş Landrover Range Rover 2.7 TDV6 - 190Hp @240 Hp08.08.2018( Read More )
Aracı sıfır aldığımda yaptırdığıma pişman olduğum bir uyguluma. Sonradan tanıştım bu sistemle ama çok memnun kaldım tam aracım çok fazla serileşti ve yakıt neredeyse % 20 oranında düştü ama güvenilir garantili bir yerde bu işlemi yaptırmak çok önemli. Teşekkürler remaps .Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp21.06.2017( Read More )
Nazmi A.Remaps ile tanışmadan önce aracımda farklı firma yazılımı vardı memnunsuzluk olduğu için araştırmalarım sonucu kayseri şubesi demir beyde farkı denemek için yaptırdım ve gerçekten böyle bir farkı bende beklemiyordum remaps ailesi ve kayseri şubesine aracımdaki gerçek gücü ve yakıt tüketimini bana gösterip hissettirdikleri için teşekkür ederim gayet memnunum Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp22.11.2023( Read More )
Kadir Furkan A.Daha önce başka firmaların yazılımlarınıda denedim ama gördümki kalite tesadüf deilmiş trabzon remaps alper akkoç abimize yazılımımızı yaptırdıgımızdan ötürü çok mutlu ve memnunuz teşekkürler REMAPS
Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp29.05.2019( Read More )
Remaps ekibine çok teşekkür ederim, günlük kullanımda hiçbir problem yaşamıyorum ve hem tork hem de motor gücü artışı fazlasıyla etkili oldu, hızlanması 1 saniyeye yakın düştü diyebilirim. Ellerinize sağlık ! BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @260 Hp20.02.2021( Read More )