Yapılan uygulama beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Henüz yaptıralı 4000 km oldu ancak herhangi bir olumsuzluk yaşamadım. Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Furkan P.Aracı orijinal halde kullanmak resmen kendinize eziyet etmekten başka bir şey değil araç olması gerekeninde üstünde bir güce ulaştı teşekkürler salih bey ve Remaps. Hiç düşünmeden işi profesyoneline bırakın. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp10.05.2019( Read More )
Müşteriyle ilişkileri çok pozitif ve sorulan tüm sorulara net bir şekilde cevap alabileceğiniz kurumsal bir kurum, satış ve sonrasında çok yardımcı oldular tüm ekibe çok teşekkür ederim performans ve yapılan işlemler çok etkileyici ve üst düzeyde, profesyonel işçilik teşekkürler Remaps Ailesi Ve Ümit DOĞAN.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp20.08.2019( Read More )
Arac ile ilgili bilgi ve hakimiyet mukemmel bilerek yapilan isin kalitesi ve sonuclari dogal olarak gayet guzel ve aracim problemsiz ve yuksek performansda gayet guzel ellerinize saglik remaps ailesi.BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp19.08.2017( Read More )
2 hafta kadar önce remaps maslakta 2016 bmw 1.16d 115hp 270nm torka sahip aracıma yazılım yaptırdım. Yaptırmadan önce kafamda çok soru işareti vardı fakat yazılım sonrası araç resmen canlandı. Çevremdeki herkese de tavsiye ediyorum. Hem yakıt ekonomisi hem performans daha ne olsun.BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp26.01.2017( Read More )
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı .
gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, SaygılarımlaFord Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp27.01.2017( Read More )
Araç rampalarda zorlanıyordu. Gölbaşı rampasında denedim, sanki düz yolda gidermiş gibi hızlandı, 3000 devirde 140 km/saat hızla hiç zorlanmadan çıkabildi. Keşke daha önce yaptırsaydım. Ümit beye çok teşekkür ediyorumVolkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp27.01.2017( Read More )
Yazılım sonrası aracın, 'eco pro' modundaki ölü tavrı gitti. 'sport+' modunda ise tepkileri safkan bir spor otomobile dönüştü.Teşekkürler Ümit Doğan...BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp29.01.2017( Read More )
Levent Ş.Remaps dan Sonra Aracımın Performansından son derece memnun kaldım. Remaps Kayseri deki Uzman Ekibin ilgi ve alakasın dan son derece memnun kaldım. Aracımı güven içerisin de kendilerine gözüm kapalı teslim ettin. Aynı hassasiyet te ve pırıl pırıl teslim aldım. Teşekkürler Remaps Kayseri. Teşekkürler Remaps, Adınız güvenilir eller de. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp07.01.2021( Read More )
Aracıma kesinlikle kullanım zevki,yakıt olarak düşme sağladı Remapse çok teşekkür ederim.Herkese tavsiye ederim işinde çok başarılıBMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp05.12.2022( Read More )
Yaklaşık 6 adet Volvo aracıma Kayseri'den gelerek yazılım yaptırdım, araçların gerçek gücünün ortaya çıkmasında emeği geçen Remaps ekibine teşekkürler.Volvo S80 2.0 T - 203Hp @270 Hp21.06.2017( Read More )
Audi A3 coupe aracım bambaşka bir araç oldu, yaptırmadan önce korkum ve tedirginliğim vardı, 15 bin km oldu yapılalı, keşke daha önce yaptırsaydım diyorum. Son sürat, ara hızlanmalar, gaz tepkimesi ve kalkış çok iyi. Hele ki S modda araç çıldırıyor. Duman vs de yok. Ellerinize sağlık. #slhdmrAudi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp02.12.2016( Read More )
2102 Model Golf Marka Aracıma CHIP TUNING uygulaması yapıldı, Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu. Ancak yakıt konusunda istediğin ekonomiyi elde edemedim. Her şeye rağmen .REMAPS ekibine çok teşekkür ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp15.10.2018( Read More )
Simdiye kadar cok yazilimli arac kullandım trabzon da cok yerde yazilim yaptirdim remaps ı kullanmak icin trabzondan ankara ya gidip guvenli bir sekilde remaps yazilim yaptirdim her konuda cok memnunum yakit tasarrufu, gidis kalkiş soguk motorun daha rahat calişmasi vb. Guvenli bir islem istiyorsan remaps herzaman yaninda. Tesekkurlerr..Mercedes E / E Coupé E 220 CDI - 170Hp @190 Hp22.03.2016( Read More )
Serdar Y.Aracın yazılım olayı çok güzel oldu beğendim yakıt ve performans süper oldu .ama eksiklikler var bunun tamamlanması lazım eksiklik bayi yazılım sonrası bilgisayarla aracın yakıt ve performans kontrolünü güzel bir yazılımla kontrol edilmesi ve müşteriyi daha tatmin edici bir gösteri yapıp güzel yazımın tanıtımını görsel olarak sergilemesi lazım yinede herşey için teşekkür ederim :) Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp29.12.2018( Read More )
Tek kelimeyle "süper" . Bir işi ehline vermek gerekir derler ya kesinlikle doğru. Herşeyden once yapan ekip guven veriyor. Anliyorsunuz ki hic bir sekilde sikinti yaşamayacağim ve yasarsamda garanti altındayim. Dolayisiyla verdiginiz her kurusa deger. Performansdan bahsetmiyorum bile. 508 sahipleri icin kesinlikle tavsiye ederim. Vites gecislerindeki kararsizlik ortadan kalkiyor. Dusuk hizlardaki hantallik yok oluyor. Yakit konusunda sunu belirtmek lazim . Ilk gunlerde yakit tasarrufu mumkun degil cunku arac öyle guzel performans sergiliyor ki ister istemez basiyorsunuz gaza. Oyle oluncada yakiyor tabi ancak sonrasinda alisinca yakiti biraz daha dusuyor %5 10 gibi.
Tesekkurler RemapsPeugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp03.03.2018( Read More )