Aracım 2011 Toyota Corolla 1.4 Diesel. Orijinal haliyle 185'i geçmiyordu. Şu an hiç zorlanmadan 200 yapıyorum. Tırmanışı, toparlayıp değişti. Bayırda ilk kalkışta bazen boğulur gibi oluyor ama motorun küçüklüğü ve aldigimdan beri olan bir konu. Toyota dizelin sıkıntısı. Ben memnun kaldım. Tavsiye ederim. 2000 ve üstü motorlarda müthiş bir performans aldık.
Şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar Bn yıllardır remaps la çalışıyorum 10 larca araç yazdırdım hiç bir problem yaşamaksızın 100bin km yi rahatlıkla devirdim ve kendim motor ustasıyım sonuçlardan oldukça memnunum
Kemal G.Aracın ara hızlanmaları ve çekişi hissedilir şekilde değişti. Şu ana kadar sorunsuz kullandım. Herhangi bir duman atma da olmadı. Fabrikadan çıkan her araca yapılması gereken bir işlem. Remaps a çok teşekkürler. İlgi alaka müşteri memnuniyeti 10 üzerinden 10.Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp28.02.2018( Read More )
Cihat Ü.Tork ve beyirindeki artışı hissedebiliyorum daha atak bir araç haline geldi yakıt konusunda yarım litre gibi azalma oldu, ilk çalışırken rolantide 1200 devir gibi calisoyor . Tesekkurler Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp07.05.2018( Read More )
Öncellikle tüm remaps ailesine teşekkür ediyorum. İstanbul șubesine ayri teşekkür ederim yeni dükkanlarina gecmelerine ragmen o sogukda benimle ilgilendikleri icin Ahmet Beye ve Kerem Beye teşekkür ederim. Yaklaşık1 aydir aracin performansini minimum ve maxlmum olacak sekilde denedim ve guc artisiyla birlikte bana sunulan tork artis avantajinin ciliz bir kediyi nasil aslana dönüştürdüklerini görmek inanilmaz bir olay. Volvo 1.6 d2 motoru olan herkesin kesinlikle yaptirmasini tavsiye ederim. Motorun degisimi sizi eminimki mutlu edecektir. Ümit Bey ve ekibine tekrardan teșekkür ederim.Volvo V40 / V40 CC 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp13.02.2018( Read More )
Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp15.09.2017( Read More )
Aracimdaki performans artisi yani sira yakitimdaki dusmeden dolayi tesekkurler REMAPS bundan sonra ne arac alirsam alayim ilk isim remaps'a ugramakAudi A6 2.0 TDi - 140Hp @185 Hp22.10.2016( Read More )
yıllardır bütün yazılım işlerimizi ümit doğan bey ve ekibine yaptırıyorz.hem ticari araçlarda hem kendi kullandığımız araçlarda yapılan işlemler işlerimizi kolaylaştırdığı gibi aynı zamanda da mükemmel derecede tasarruf sağladı .ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkürler ümit beyAudi A6 2.0 TDi - 140Hp @180 Hp29.11.2018( Read More )
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp09.11.2020( Read More )
Ercan D.ben böyle bişey görmedim süper oldu daha öncede arabalarıma yazılım yapmıştım ama böyle olmamıştı elinize sağlık yakıtta düştü gidişi çok iyi daha ne olsun alper beyde çok ilgilendi bizle sağolsun ben çok memnunum herkezede tavsiye ederim teşekkürler Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp10.03.2021( Read More )
Mehmet Muhsin Y.Audi a6 tdi guattro'ya remaps chiptuning uygulaması yaptırdım arac asvaltı kazıma kazıyor:) ayrıca alper akkoç beye gösterdiği ilgi ve titiz calışmadan ötürü teşekkür ediyorum.aldıkları ücretin hakkını gercekten veriyorlar ve en önemlisi yaptıkları işin arkasında duruyorlar,teşekkürler remaps,teşekkürler alper akkoç .kalite gercekten tesadüf değilmiş..Audi A6 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp23.10.2017( Read More )
Burda beygir gücünü yükselttiğim 3. Aracım.. emeğinize elinize sağlık c200 aracımıda burda yazılım attırmıştım aracın servis bakımı geldiğinde kolumanda yazılım fabrika ayarlarına geri döndüğünde anladım nekadar güç yüklendiğini.. zaten servisten çıkar çıkmaz soluğu tekrar sizin orda aldımVolkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp10.01.2018( Read More )