PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

SsangYong
Murat K. Kalkışlar vites geçişleri ve arabanın gidişi çok iyi oldu teşekkür ediyorum SsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp
04.03.2018 ( Read More )
Iveco
Çok memnun kaldık iyiki size gelmişiz Iveco ECODaily 2.3D - 146Hp @180 Hp
29.12.2018 ( Read More )
BMW
Sinan G. Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Dacia
Performans çok iyi yakıt az.elinize saglık.. Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
09.08.2016 ( Read More )
BMW
Aracıma yeniden ısındım. Güç artışı hayli fazla, yakıt tüketimi gözle görülür şekilde azaldı. Herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d (... -> 05/2008) - 163Hp @200 Hp
24.01.2018 ( Read More )
Skoda
Ahmet A. Aracımı bıraktığımda tospağa gibiydi aldığımda ise bambaşka bir makine olmuş ellerinize sağlık serkan adında çalışanınız güler yüzlü sıcak kanlı olması beni ayrı mutlu etti bundan sonra herkese tavsiye edeceğim teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.02.2019 ( Read More )
Ford
Suat A. Remaps Trabzon Alper Akkoç bir markadır,gözümüz kapalı aracımızı teslim ettik ve çok memnun kaldık.aracımızın yakıtı düştü gidişi üst düzey oldu. Ford Ranger 3.2 TDCi - 200Hp @230 Hp
09.11.2020 ( Read More )
BMW
Zaten çok az yakan 116d lci, yazılımdan sonra şehir içi 4,5-5lt yakmaya başladı.. Güç ve tork çok tatminkar oldu Stock haline göre.. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
29.12.2015 ( Read More )
BMW
Siz çayınızı içerken işi profesyonellere “Ümit Doğan” a bırakın aklınızdaki tüm soruların cevaplarını ve garantisini vermektedir. Teşekkürler Remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
09.02.2018 ( Read More )
BMW
Ümit bey ve ekibi çok profesyonel bir iş yapmaktadır aracım 5.20d ona yazılım yaptırdım ve çok memnunum yaptırmak isteyen herkese tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
13.08.2020 ( Read More )
Fiat
Uzun süre araştırdıktan sonra Remapste tuning yaptırmaya karar verdim. Son derece memnunum ve herkese öneririm. Aracımdan istediğim zaman düşük yakıt tüketimi, istediğim zaman yüksek performans alabiliyorum. Fiat Bravo 1.6 JTDm - 120Hp @150 Hp
24.04.2017 ( Read More )
Subaru
Xfrmalarda yazılım yaptırdım ama arac daha kötü oldu süreklı arıza lanbaları yakmaya başladı sorunuda bi türlü bulamadılar.remaps la tanışanakadar hepsine teşekkur ederim ilgi alakaları icin aracı sankı yeni almışımgibi oldu ne arıza lanbası nede partükül egr hatası aldım tüm sorunları halletdiler + 3yıl garanti Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Esen Kurtuluş Ü. Aracımın çekiş gücünden ve yakıt performansından hiç memnun değildim.Çok ama çok araştırdım.Sonunda işlerini profosyonelce yapan remapsla tanıştım.Performans yükseltildi.Aracım 90 beygirden 136 beygire yükseldi .Memnuniyetsizliğimde de ortadan kalktı şükür. Ereğli remaps yetkili servisi Yüksel beye çok ama çok tşkler.Yüksel beye gözünüz kapalı aracınızı teslim edebilirsiniz.Bu zamana kadar çok geç kalmışım bu işlemleri yaptırmamakta. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
03.03.2018 ( Read More )
BMW
İlgi,alaka,performans her şey 10 numara BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Renault
Tarık A. Remaps'a kurumsal bir x firmanın yazılımı varken gittim.Ümit bey yeni bir yazılım hazırladı ve gerçekten aracın performası cok farketti.herkeze tavsiye ederim Ümit bey olsun bursada salih bey olsun cok ilgililer.kendilerine cok teşekkür ediyorum.bu arada uzun yol gittim 110- 130 aralığında kullanımda aracım 4.3 litre yaktı klima açık halde şehir içinde ise 5.4 geçmiyor.aracim megane 3 coupe 1.5 dci euro4 motor. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
23.08.2019 ( Read More )
BMW
Kesinlikle tavsiye ediyorum arada ki farkı hissedeceksiniz. BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Ömer A. Hissedilir sekilde performas artisi oldu Daha alt devirler kalabiliyorsunuz tavsiye edebilirim Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Kia
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize.. Kia Sportage 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp
04.04.2020 ( Read More )
Peugeot
Vites geçişlerinde düzelme sevindirici.aracın hızlanmasındaki artış çok başarılı tavsiye ederim aracınıza tekrardan ısınıyorsunuz. Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp
22.06.2015 ( Read More )
Volkswagen
Mustafa G. Erzurum Remaps serkan beye çok teşekkür ediyorum. Çok memnun kaldım Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 180Hp @205 Hp
22.08.2019 ( Read More )
Renault
Burak A. Profesyonel ve başarılı. İyi ki yaptırmışım. 0 arıza ışığı. Tüm çevreme tavsiye ediyorum Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
31.08.2021 ( Read More )
BMW
Bende geçen sene yaptırmıştım ve çok memnunum şu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım tekrardan ustamızın ellerine sağlık BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Read More )
BMW
Önder K. Egr valf sorunum çözüldü. Şimdilik sorunsuz sürüyorum arabamı. Teşekkürler BMW 5-Serisi 523i - (2010-2011) - 204Hp @265 Hp
10.11.2020 ( Read More )
Citroën
Öncelikle yapmış oldukları ilgi ve alakalarından dolayı Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim Hizmetlerinden çok memnun kaldım.Citroen C5 aracımı çok seviyorum ve severekte biniyorum.Yanlız araç kalkışta hantaldı ve kalkışlarda bayilacakmış gibi oluyordu ve yazılımla bu duzeldi .Hatta sürekli gittiğim bir yol da köprü altindan çıkış dik rampa oraya geldiğim zaman manuel vitese alıyordum.Şimdi direk çıkıyorum manuele almadan.Birde seyirhalinde giderken ileride dönüş yapmak için frene bastığım zaman araba vites düşürürken arabayı ileri geri sallama yapıyordu küt küt diye vuruyordu ve yazılımla buda duzelmiş oldu.Remapsa çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp
08.05.2019 ( Read More )
Peugeot
Oncelikle hizmet veren arkasalarin misafirperverligi ve guler yuzlu olmasi cok guzel.yaptiklari iste iyi ve kendilerinden emin olmalarida cok onemli.yapilan istende memnun kalinca baska ne denebilirki.cok tesekkurler bana aracimin nekadar guclu bir performansa sahip oldugunu gosterdiginiz icin ;) Peugeot 308 1.6 HDi - 92Hp @115 Hp
20.02.2019 ( Read More )
Hyundai
Aracım %100 gerek performans olsun gerek yakıt olsun çok büyük etkisi oldu Şuan Gerçekten aracın gücü ortaya çıktı yakıtta hiç beklemediğim düşüşler oldu Ümit Doğan Ve ekibine çok teşekkür ederim Çok profesyonel bir ekip Yaklaşık 5.000km oldu çok memnunum Araç 2.0 tadı vermeye başladı Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
19.04.2020 ( Read More )
Peugeot
Tek kelimeyle "süper" . Bir işi ehline vermek gerekir derler ya kesinlikle doğru. Herşeyden once yapan ekip guven veriyor. Anliyorsunuz ki hic bir sekilde sikinti yaşamayacağim ve yasarsamda garanti altındayim. Dolayisiyla verdiginiz her kurusa deger. Performansdan bahsetmiyorum bile. 508 sahipleri icin kesinlikle tavsiye ederim. Vites gecislerindeki kararsizlik ortadan kalkiyor. Dusuk hizlardaki hantallik yok oluyor. Yakit konusunda sunu belirtmek lazim . Ilk gunlerde yakit tasarrufu mumkun degil cunku arac öyle guzel performans sergiliyor ki ister istemez basiyorsunuz gaza. Oyle oluncada yakiyor tabi ancak sonrasinda alisinca yakiti biraz daha dusuyor %5 10 gibi. Tesekkurler Remaps Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
03.03.2018 ( Read More )
BMW
Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günler BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
23.05.2017 ( Read More )
BMW
Bır tanıdık vasıtasıyla 2015 BMW 520i aracıma yazılım yaptırdım kafamda oluşan Burdur’u soruya makul mantıklı cevaplar aldığım kurumunuzda işlemı gerceklestırdım keyıfle aracımı kullanıyorum ılgı ve alakanıza çok teşekkür ederım BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Kia
Yüksel A. Aracımda hissedilir derecede performans artışı oldu. Aynı gittiğim yolları artık daha az gaz pedalına basarak gidiyorum. Teşekkürler remaps ve teşekkürler yüksel usta Kia Sportage 2.0 CRDi - 112Hp @140 Hp
14.02.2019 ( Read More )