PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Aracıma Remaps’ta yazılım yapıldıktan sonra sorunsuz bir şekilde performansında artış oldu. Tesekkurler. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
11.12.2017 ( Read More )
Opel
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor. Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
22.06.2015 ( Read More )
Hyundai
Aracımın ivmelemesi istediğim gibi oldu, Tork ve güç artışı aracın gidisini rahatlattı .Tesekkurler Remaps. Hyundai ix 20 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp
16.04.2018 ( Read More )
Ford
Kalite asla tesadüf değildir.Teşekkürler Ümit Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
22.06.2017 ( Read More )
BMW
Aracımın performansına gerçekten inanamıyorum. Büyük motor hastalığı vardı bende . Sayenizde 2.0 dizel motor ile 3.0 gücü hissediyorum. Yakıt olarak henüz yazmak yanlış olur çünkü 10 gün oldu uygulama yapılalı ve aracı sakin kullanamıyorum habire son gaz kullanıyorum:) çok teşekkürler başta Ibrahim Bey olmak uzere bütün Remaps ailesine ... BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
09.01.2020 ( Read More )
Volkswagen
Ethem Ş. Kayseri Özdemir bey siz harikasınız Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Renault
Serkan Ö. Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp
22.06.2019 ( Read More )
Opel
Cihan K. Özellikle 4. 5. Vites hissedilir artış var düşük devirlerde toparlaması daha iyi rampası daha iyi özdemir kardeşimin eline sağlık Opel Combo 1.3 CDTI - 70Hp @95 Hp
08.01.2021 ( Read More )
Skoda
Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim aracım ve benimle bu kadar ilgilendikleri için Aracımın performansını üst seviyeye sorunsuz taşıdıkları için hizmet mükemmel :) teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Seat
İşi en temiziyle sorunsuz hakkını veriyor tüm şahsi ve ticari araçlarımıza yazılım uygulaması yaptırdık memnunuz emeğine sağlık. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Read More )
BMW
2. F30'a yaptırdım. Söze gerek yok sonuç çok iyi. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
23.07.2016 ( Read More )
Ford
Türkan A. Remaps ailesine ve yüksel beye teşekkür ederim ilgilerinden dolayı. Ford Ranger 2.5 TDCi - 143Hp @180 Hp
02.11.2018 ( Read More )
Audi
Çorba var 5 tl Çorba var 20 tl, iyi seçin bırakın tadı damağınızda kalsın ;) Anlatılmaz yaşanır; dediğim bu deneyimim sonucunda iki rakibiniz var. Ümit Doğan ve THY :) Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
05.05.2019 ( Read More )
Toyota
Hasan U. Serviste çok büyük paralardan bahsedilen arızamı çok küçük miktarlara çözüldü teşekkürler remaps aracımın gidişi çekişi bir okadar daha farketti Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
12.03.2018 ( Read More )
Toyota
Ayşe Z. Sıkıntısız şekilde kullanıyoruz. Teşekkürler Alper AKKOÇ Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
27.08.2018 ( Read More )
BMW
Güç artışı bariz şekilde hissediliyor, yakıt kısmıyla zaten ilgilenmiyordum. Ara hızlanmalar mükemmel. Aracım farklı bir kimliğe büründü diyebilirim. Ümit beyle şahsen tanışma fırsatım olmadı ama ekibi harika. Buradan ibrahim kardeşimede selamlarımı sunarım, 10 numara işçilik çıkarttı. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
24.01.2018 ( Read More )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Read More )
Audi
Yakıt tüketimi azaldı performans arttı güler yüzlü personel için ayrıca tebrik ediyorum Audi A4 2.0 TDi - 170Hp @205 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Ford
Ali K. Ereğli bayinizden çok memnunuz her zaman yanımızdalar Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
19.10.2019 ( Read More )
Ford
Ümit bey ve ekibine aracıma yaptıkları yazılım uygulaması için çok teşekkür ederim. Araç cok daha seri, kullanılabilir bir hale geldiği gibi yakıt tüketimi de 100 km'de 0.5-1 L kadar azaldı. Ayrıca ikinci defa gidip bir ayarlama yapıldığında da herhangi bir ücret talep edilmedi. Üstelik beklerken seyrettiğim, Ferrari'ler de günün bonusu oldu. Yüklenen yazılımdan kesinlikle çok memnun kaldım ✌️ Ford Fusion 1.4 TDCi - 68Hp @92 Hp
18.02.2022 ( Read More )
Opel
Sanki bir ticari değilde özle bir araç gibi hissediyorum aracımda remaps ailesine teşekkür ediyorum. Opel Combo 1.7 CDTI - 100Hp @135 Hp
08.09.2016 ( Read More )
BMW
Aracimdaki degisim müthis keyif verdi. Ozellikle torktan kaynakli dusuk devirdeki ivmelenme bile muthis. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp
30.12.2015 ( Read More )
Volkswagen
Son zamanlarda performansında düşüş hissettiğim ve giderek daha fazla yakıt yakan vw golf marka aracımı getirdim. Sıkıntım profosyonel bir şekilde çözüldü. Yazılım işi çok hassas bir iştir. Şahsi görüşüm binbir emekle almış olduğum aracımı gönül rahatlığıyla emanet ederim. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.01.2017 ( Read More )
Opel
Ethem Ş. 2016 model 3.0 TDI Audi A6 marka aracıma yaptırdığım chip tuning uygulamasından çok memnun kaldım. Ellerinize sağlık Opel Insignia 2.0 CDTI - 130Hp @190 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Audi
Bu işlerde ümit doğanı tek geçerim Audi A4 2.0 TDi - 143Hp @185 Hp
10.02.2019 ( Read More )
Mercedes
Muhteşem bir performans artışı gözlemledim. Ayrıca Maslak’taki yetkililer çok kibar ve güleryüzlü. Orada bulunduğum süre boyunca sanayi sitesinde olduğumu hiç hissetmedim Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Aracıma yaptırdığım yazılım sonrasında yakıt tüketiminde azalma, performansta artış oldu. Teşekkürler remaps ailesi :) Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.01.2020 ( Read More )
Mercedes
Sonuçtan memnunuz , teşekkürler . Mercedes CLK CLK 200 K - 163Hp @197 Hp
16.03.2019 ( Read More )
Renault
Perfonmasın yanı sıra yakıttaki düşüş gerçekten sevindirici. Ellerinize sağlık çok iyi hizmez Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
11.03.2019 ( Read More )
Audi
Aracım audi q7 3000 cc işlemden sonra aracım hem yakıtta hem çekiş gücünde inanılmaz fark yarattı şu an hergün kullanıyorum ve cebimi üzmüyor performansı çok keyf veriyor aldığım her araca yaptırdım ve hep memnun kaldım bir de inanılmaz ilgili alakalı ve saygılı ekiple çalışıldığı için müşteri memnuniyeti en üst seviyede başarılarının devamını dilerim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
22.11.2023 ( Read More )