PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Çok teşekkürler süper oldu Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
08.02.2018 ( Read More )
BMW
Aldığım hizmetten memnun kaldım hem performans hem yakıt ekonomisi bakımından oldukça tatmin edici sonuçlar aldım . Teşekkürler Remaps ailesi BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.03.2018 ( Read More )
SsangYong
Yasin S. İlgi ve alaka güZeldi arac performansı tabi farrk etti ama yakıtta tasarruf olmadı SsangYong New Rodius 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
11.11.2018 ( Read More )
Peugeot
Hüssam E. Araba gitmiyor denilecek kadar güçsüzdü. Uygulamadan sonra araba kaçmaya başladı, çok tatmin edici bir uygulama. Düşünmeden yaptırmanızı tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
08.03.2022 ( Read More )
Audi
Ümit bey bu işi gerçekten hakkıyla yapıyor. İnce işçilik Audi RS6 RS6 4.0 TFSi - 560Hp @680 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Fiat
Mustafa T. Herşey için teşekkürler kaliteli hizmet zamanında teslim Fiat Doblo 1.3 Multijet - 90Hp @115 Hp
02.08.2018 ( Read More )
BMW
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor ) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
25.02.2019 ( Read More )
Mercedes
Elimize gelmiş ve geçmiş bütün araçlarımızı Remaps uygulamaları ile en güvenilir ve sağlıklı şekilde, en iyi performansı alır hallerine getirdik. Hiç bir zaman da araçlarda bir aksilik veya bir arızayla karşılaşmadık. Ellerinize emeğinize sağlık. Mercedes E / E Coupé 300e - 320Hp @350 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Mercedes
Uygulama sonrası çok ciddi performans artışı oldu. Emeğinize sağlık, teşekkür ederim. Mercedes A A180 - 122Hp @175 Hp
05.11.2018 ( Read More )
Citroën
İlk defa aracıma yazılım yaptırdım. Yakıt tasarrufu amacıyla yaptırmıştım ancak performansının bu kadar değişeceğini tahmin etmemiştim. şehirdışı uzun yolda cruz ile 90km hızla 3.8lt/100km yakan aracım (3 yetişkin+klima), yazılımdan sonra 3.6lt/100km yaktı (5 yetişkin+1 çocuk+klima) yaktı. şehiriçinde de %7-8 fark olacağını düşünüyorum. henüz pedala alışamadım :) Teşekkürler Ümit Bey. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
10.05.2016 ( Read More )
Renault
İlk başka çekinerek gittim arkadaşlar gerçekten işinin ehli ilgili çok memnunum başka bir aracın daha var en kısa zamanda onu da götüreceğim teşekkür ederim emeği geçen herkese Renault Talisman 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
23.03.2018 ( Read More )
BMW
Fabrikadan 2.0 motorla çıkan araca 150 beygir koyulması gercekten büyük saçmalık. Neden bu aracı aldım diye düşünürken yazılımla +200 hp oldu ve gercekten muhteşem bir fark var BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
28.06.2018 ( Read More )
Nissan
Kısaca şöyle anlatayım fabrika verilerinin çok üstünde inanılmaz bir performans aldım. Yakıt değeri % 7 ila 10 arasında düştü. Teşekkürler REMAPS... Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Hyundai
Ümit bey ve ekinine teşekkürler ilgi ve alakalarından dolayı bu üçüncü aracımı remapsla tanıştırmam oldu 3 aracımın üçüde birbirinden güzel oldu özellikle hyundai i30 anlatılmaz yaşanır Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
2018 VW Caddy 102hp aracıma yaptırdım. Amacım düşük devirlerde, herhangi bir sıkışma anında aracın ani hızlanmasını sağlamak ve yığılmasını önlemekti. Şu ana kadar çok memnunum. Yakıt tasarrufu konusunda ise olumlu bir katkıyı henüz ölçemedim ama performans gayet iyi. Ellerinize sağlık! Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
2016 20 tdi caddy mi yazılım yaptırdım fark okadar bariz belliki sanki caddy nin 20 tdi motoru yerine 40 tdi motor takılmış gibi aldığınız para helali hoş olsun Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
10.11.2020 ( Read More )
Opel
2.0 dizel keyfi istersen remaps Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Mercedes
Özkan G. Süper ötesi bir işlen oldu harika Mercedes Vito 111 CDI (1600cc) - 114Hp @140 Hp
21.08.2019 ( Read More )
Ford
Öncelikle arkadaşlara cok tesekkur ediyorum Ford transit aracım bartakül filtresi dolayı arac cekişten düştü cok sanayiye gittim üc ay sonra aynı arıza devam ediyordu arkadaşlar bi yazılım attılar araba canavar oldu cok tesekkur ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Volkswagen
Erol A. Aracım 105 beygirden 140 beygire yükseltme yapıldı gayet memnunum sayın Ümit Bey'e çok teşekkür ederim. Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 105Hp @140 Hp
12.03.2018 ( Read More )
Opel
Etkin Alp U. Özdemir bey, gerek müşteriye yaklaşımı gerek bilgisi ile gayet iyi bir tuner. Kendisine saat fark etmeksizin uğraşıp isteğimi yerine getirdiği için teşekkürlerimi sunuyorum. Kayseri’de ki piyasanın ihtiyacı Remaps gibi bir tuning firması. Opel Combo 1.6 CDTI - 90Hp @90 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Mercedes
Eşref B. İlgi alaka bilgilendirme ve hizmet için çok memnun kaldım teşekkürler remaps erzurum Mercedes ML ML 350 CDI - 258Hp @295 Hp
05.12.2022 ( Read More )
BMW
Ömer Ö. Hem yakit hem performans yonunden de cok memnunum. Ilginiz ve alakaniz icin cok tesekkur ederim. BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Volkswagen
Olgun B. Süper Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @150 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Opel
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor. Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp
22.06.2015 ( Read More )
Volvo
Aracımdan aldığım performans gayet iyi ve yeterli . Bu performansa katkıda bulunan ANKARA REMAPS a teşekkürlerimi sunarım. Volvo S40 / V50 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
09.08.2016 ( Read More )
Skoda
Serkan Ü. Aracımın performansı, çekişi, maksimum hızı artarken bariz şekilde artarken; yakıt tüketimi azaldı. Aracımı kullanırken artık daha çok keyif alıyorum. Bu arada aracim 2015 model skoda superb 1.6 tdi. Düşünenlere tavsiye ederim korkulacak hiç birşey yok. Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
19.04.2017 ( Read More )
BMW
Ömer E. Valla bir vites arttı ne yalan söylüyeyim BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
15.08.2017 ( Read More )
Renault
Perfonmasın yanı sıra yakıttaki düşüş gerçekten sevindirici. Ellerinize sağlık çok iyi hizmez Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
11.03.2019 ( Read More )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Read More )