Ümit beye ve ekip arkadaşlarına ilgi alakalarından dolayı çok teşekkür ederim işlerini çok profesyonelce yaptılar güler yüzleriyle gönlümüzü fethettiler her şey için teşekkür ederim
Remaps çalışanlarına ve özellikle Ümit beye sonsuz teşekkür ederim. BMW 520İ arabamda yapılan yazılım mükemmel oldu. Aracım 530i oldu. Mutlu oldum. Ümit beyi tebrik ederim. Başarıların devamını diliyorum.
Herşey çok profesyonel. Arkadaşların araçlar hakkında teknik bilgisi çok yüksek. Mühendis seviyesinde konuya hakimler dolayısı ile çok güven veriyorlar.
Ömer Sultan G.Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederimVolkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp05.12.2022( Read More )
Firma zaten sektörün en iyisi, personel çok ilgili. Kesinlikle tavsiye ederim. Arabamın çekişi ivmesi muhteşem, hızlanmasında çok fark var. Sakin kullanımda da 1 litreye yakın tasarruf ediyorum. Alfa Romeo 159 1.9Jtd - 136Hp @180 Hp28.09.2019( Read More )
Köksal K.İlk başta tedirgin bir şekilde zorda olsa yazılım yaptırmayı kabul ettim ama sonuçta iyiki yaptırmışım Alper Akkoç a yapmış olduğu işine gösterdiği önem için çok teşekkür ederim bence aracına yazılım yaptırmayan çok geç kalmadan yaptırsın kalite güven remapsVolkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp16.10.2018( Read More )
Emrah K.2010 Seat Leon 1.4 TSI 122 lik aracıma yaptırmış olduğum yazılım gayet iyi oldu, daha sonrasında tekrar açtırmak istedim, hiç sorgu sualsiz yaptılar ve daha da iyi oldu ve yakıt konusunda baya gözle görülür fark var. Ümit Doğan ve Samsun Remaps'e teşekkürü borç bilirim.Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp11.01.2017( Read More )
Ali U.Gayet başarılı ilgi ve alakası eksik olmayan bir firma. Yazılım mükemmel çok memnunun sanırım geç bile kalmışsız yaptırmakta. Ellerine emeklerine sağlık Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp08.03.2018( Read More )
Nihat O.öncelikle aracın bu kadar performansının yükseleceğini beklemiyordum.. hele ki 2000 devirden sonra , 2. vites , 3. vitrs farketmez pati çekiyor.. 180 i zorla yapıyorken , yazılımdan sonra 30 saniyede 180.. 40. saniyede mi ibrede 210 u okudum yol bitti.. trabzon remaps' ın sahibi Alper Akkoç kardeşim , güler yüzü ve misafirperliği için teşekkür ederim...Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp07.05.2018( Read More )
Öncelikle ilgi ve alakanıza teşekkür ederim yazılım öncesi çok tereddüt etmiştim fakat şu an daha önce yaptırmadığıma pişman oldum aracımın sürüş keyfini yeni yeni çıkartıyorum BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp22.06.2019( Read More )
177 bindeki 2012 F10 için işlem yapılmadan önce aracın incelenmesi arızalarının belirlemesi ve mekanik olarak düzeltilerek bilinçli islem yapılması müşterilerine ve işlerine ne kadar önem verdiklerinin zaten göstergesi... her tabelasında chip tuning yazan ve Ezbere her araca aynı işi yapanlardan kacinin. Sonuç ise muazzam 225 bg 448Nm tork bu 1700 kiloluk makina için tatminkâr...(= İstanbul Remaps olarak Ahmet Bey ve Kerem beyin ilgi ve bilgisini tecrübe etmeniz dileğiyle, yolda görüşmek üzere... BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp21.12.2019( Read More )
Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp15.09.2017( Read More )
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim.BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp08.02.2019( Read More )
Yazılım sonrası araçın gidişi değişti.
Yazılım yükleme esnasında bilgilendirmeler de üst düzey profesyonel seviyede.
Aracın toleranslar içinde maksimum yazılım.
Çok memnunum ve yakın zamanda ikinci aracıma da yazılım attıracağım.
Herkese tavsiye ederimVolkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp30.11.2018( Read More )
Sinan G.Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp17.02.2022( Read More )