PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

Kia
bu işin profesörü uzmanı tek kelimeyle ümit doğan aracıma yapılan yazılımdan son derece memnunum araçtan resmen inesim gelmiyor remaps Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Landrover
Aracımın yokuşta çekişi ve hızlanması gayet iyi duruma geldi. Düşük vites de gaza bastığımda araç gayet güzel toparlıyor kendini. İvmelenme gayet iyi. Taahhüt edilen her şey gerçekleşti diyebilirim. İşlem sırasında ilgilenen personel gayet misafirperverdiler. Remaps Ailesi ve Ümit Bey’e teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.0 TD4 - 112Hp @140 Hp
04.05.2019 ( Read More )
BMW
Aracın performansı başarılı bir şekilde artırıldı ümit beye teşekkürler BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.02.2022 ( Read More )
BMW
Yapılan işlem sonrası aracımın Performansı gözle görülür bir şekilde değişmiştir çok seri bir şekilde hızlanmaktadır çok memnunum Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Yapılan işlem çok kaliteli ve başarılıdır. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
araç bayiden çıkar çıkmaz remaps a gidiyor çok memnunum teşekkürler remeaps Volkswagen Amarok 2.0 TDI CR - 180Hp @205 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Mercedes
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Peugeot
Aracımın performansı ciddi bir şekilde arttı. Önceki araçlarıma da bu uygulamayı yaptırdım ve hiç bir sorun yaşatmadan uzun süre kullandım. Ümit bey ve ekibine çok teşekkür etmek istiyorum. Peugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Renault
Anlatılmaz yaşanır derler ya işte tamda öyle Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
30.10.2017 ( Read More )
BMW
Çok başarılı. Teşekkürler REMAPS. BMW X6 X Drive 40d - 306Hp @340 Hp
09.10.2017 ( Read More )
Audi
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım. Zaten bu ilk deneyimim değildi yaklaşık bütün arabalarım ümit abimin alinden geçmiştir. Gayet memnunum herkeze sağlıkla tavsiye ederim.. Audi Q7 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
22.03.2016 ( Read More )
BMW
1.16 manuel BMW aracımı 2. vitesde yığılma ve sürüş keyifsizliği yüzünden satma kararındaydım remaps tek dokunuşla aracımı satmaktan vaz geçirdi. Aracımın şuan 2. Vitesi daha iyi genel performans mükemmel ani gaz hızlanma süper ve yalkıt tüketimi spor kullanımda şehir içi en iyi 6.5 litreden 5.7 ye geriledi. Elinize emeğinize sağlık teşekkürler BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
27.11.2018 ( Read More )
BMW
Merhabalar kesinlikle süper ilgili Ümit beye teşekkür ediyorum... Bilgi, tecrübe ve güvenin biraraya geldiği sonucta da dogal olarak memnuniyet ve garanti bulabileceginiz yegane adres. Teşekkürler BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
13.02.2018 ( Read More )
Skoda
Skoda superb 3 aracıma remaps araç yazılımı yükledikten sonra Ankara-İzmir yolculuğu yaptım. Daha önce aracın zorlandığı rampalarda hiç zorlanmadan yol aldığını gördüm. Ayrıca kalkışlardaki hantallık da ortadan kalktı. Teşekkürler remaps Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
02.02.2018 ( Read More )
Mercedes
Özkan G. Süper ötesi bir işlen oldu harika Mercedes Vito 111 CDI (1600cc) - 114Hp @140 Hp
21.08.2019 ( Read More )
Ford
Daha keyifli bir sürüş deneyimim oldu yakıt sarfiyatım nispeten düştü. Bundan sonra yazlımsız araca binmem teşekkürler REMAPS Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
09.03.2021 ( Read More )
Volkswagen
Herkese tavsiye ediyorum. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
27.08.2018 ( Read More )
BMW
İyiki varsınız hem yakıt hem performans mükemmel.Sorunsuz REMAPS BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Read More )
BMW
İşine çok hakim bir ekip mevcut. Titiz ve arabanızı en az sizin kadar düşünüyorlar. Arabaya zarar verebilecek tüm değişkenleri kontrol ediyorlar. Arabayı çok sıkı bir testte tabi tutuyorlar. Çok güvenli bir sistem kurmuşlar. Yazılım ise net 1/3 oranında güç ekledi. Arabamın hakikaten çok keyifli bir süratlenmesi oldu. Teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
14.02.2020 ( Read More )
SsangYong
Rexton W 2013 model aracıma Maslak sanayi sitesi Remaps da uygulama yapıldı. 155 HP 360nm tork olan aracım şu anda 200HP 420nm torka ulaştı. Gaz tepkimesi, hızlanma mükemmel oldu. Araç motorun gerçek gücüne ulaştı. Yakıtta aman aman bir düşüş yok. Ama aynı yakıta bu performans değer. Şehirler arası düşüş olacağını tahmin ediyorum ama. Aynı motor korando modelinde 175HP. O yüzden araca herhangibi bir zararı olacağını kesinlikle düşünmüyorum. Ahmet bey gayet ilgili bir işyeri sahibi. Remaps ı kesinlikle merdivenaltı chip tunung yapan yerler ile karsilastirmayin. Profesyonel ekip, profesyonel uygulama. Teşekkür ederim ilgi ve alaka için. SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
20.12.2020 ( Read More )
BMW
İlgilerinden ve işlemlerinden çok memnun kaldık aynı zamanda yönlendirmeleri ve yol testleri sayesinde aracımda yıllardır alamadığım performansı aldım. Teşekkür ederim. BMW 4-Serisi 428i - 245Hp @310 Hp
08.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Mustafa G. Erzurum Remaps serkan beye çok teşekkür ediyorum. Çok memnun kaldım Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 180Hp @205 Hp
22.08.2019 ( Read More )
Volkswagen
Polo 11 - Mazot pahalıyken özellikle yakıt tasarrufundan yararlanmak ve arabanın seriligini , performansını arttırmak isteyenler hiç düşünmeden faydalanabilirler. Ümit abiye selamlar Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
17.02.2022 ( Read More )
BMW
Araba tek kelimeyle inanılmaz gidiyor ,hiçbir sorun yasamadan kullanıyorum ,teşekkür ederim .. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
24.05.2016 ( Read More )
BMW
Yaptırmadıysanız geç kalmışsınız demektir :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Read More )
Volkswagen
Tek kelimeyle mükemmel memnun olduğum içinde 2012 den beri bindiğim tüm arabalarıma alır almaz sizde yazılım yaptırıyorum müptelası oldum diyebilirim.very very good Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
29.12.2017 ( Read More )
Skoda
Şaban K. Aracım süperb daha atak olduğunu hissettim Alper kardeşim çok teşekkür ediyorum Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Read More )
Volkswagen
Golf R arabamı getirdim stage 1 yaptırmaya, araba tamamen değişti, bütün remaps ailesine çok teşekkür ederim. Volkswagen Golf 2.0 TSI - R - 280Hp @350 Hp
12.02.2017 ( Read More )
Seat
İşi en temiziyle sorunsuz hakkını veriyor tüm şahsi ve ticari araçlarımıza yazılım uygulaması yaptırdık memnunuz emeğine sağlık. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Volkswagen
Asıl güç içinde... teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
10.11.2020 ( Read More )