PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

Renault
Aracım 2017 model megane 1.5 dci edc remaps tarafından yapilan yazılımla daha keyifli bir sürüş deneyimi aldım daha öncede yaptırmış olduğum yazılımlarla hicbir sorun yaşamadım onun için tüm otomobil tutkunlarına remaps yazılımı tavsiye ederim bu arada çalışan personele ve remaps yetkilisi ümit doğana sonsuz teşekkür eder saygılarımı sunarım Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
31.03.2020 ( Read More )
BMW
Arda U. Aracin performansinda hissedilir bir artis var. Guzel ilgilenildi. Tesekkurler. BMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp
20.08.2019 ( Read More )
Volkswagen
inanılmaz değişim ve yakıt tasarrufu artık gaz pedalına eskisinden daha az basıp daha hızlı gidiyorum Volkswagen Polo GTi 1.4 TSI (CTHE) - 180Hp @200 Hp
10.05.2017 ( Read More )
BMW
Uygulamadan çok memnun kaldım. İlgili arkadaşa teşekkür ederim. BMW 6-Serisi 630ci - 258Hp @284 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Ford
Gül Kar G. Araçlarımız şuan sorunsuz. Diğer araçlarımızıda yaptırmayı düşünüyoruz Remaps bu işin iyisi Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 100Hp @180 Hp
14.02.2019 ( Read More )
Ford
Türkan A. Remaps ailesine ve yüksel beye teşekkür ederim ilgilerinden dolayı. Ford Ranger 2.5 TDCi - 143Hp @180 Hp
02.11.2018 ( Read More )
Ford
Vera S. Yazılım yaptırılıcak en doğru adres Remaps zonguldak ellerine sağlık Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
14.02.2019 ( Read More )
Volkswagen
Ender S. Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini sur Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.06.2017 ( Read More )
BMW
Daha önce alamadığım keyfi şu anda doyasıya alıyorum. Aracın hızlanması bir yana yakıtta da azalma oldu. Spor mode fena oldu ve kalkışlarda aşırı derece de keyif alıyorum. Şiddetle tavsiye ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Read More )
Dacia
Hasan A. Performans mükemmel Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
04.11.2021 ( Read More )
BMW
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine. BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp
09.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Mustafa G. Erzurum Remaps serkan beye çok teşekkür ediyorum. Çok memnun kaldım Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 180Hp @205 Hp
22.08.2019 ( Read More )
Mercedes
Çok ilgili ve samimiler kısa sürede işlemi bitirip hazır hale getirdiler. Sıkıntısız kullanıyorum performans yeterli yakıt 1lt kadar düştü. Herkese tavsiye ederim. Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
26.10.2018 ( Read More )
Mercedes
Yazılım uygulamasından cok memnun kaldım.Tebrikler Remaps. Mercedes X Class 250D - 190Hp @220 Hp
04.06.2019 ( Read More )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Read More )
Citroën
3.cü yazılım ysptırdığım arabam oldu hepside remapsta bu alanda en iyisi temizi ve dürüstü arabalarımın hepsindede gücü standart kullanımda tasaruffu son hızdada sanki başka bir aracı kullanıyor oldum Vede bütün bu lüksü hiç sorunsuz her an muattap olan igili asla yan çimeyen bir şekilde ne diyeyim HELAL OLSUN Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
09.02.2019 ( Read More )
Mercedes
Araştırarak ve forumlardaki yorumları inceleyerek Remapste karar kıldım. Kurumsal, ilgili ve güvenlik sınırları içinde yazılım uygulayan bir kurum. Aracımın önceki haliyle arasında çok ciddi fark var, kaderi değişti diyebilirim. Ahmet Bey ve Kerem Beye tekrardan çok teşekkür ediyorum.. Mercedes B B180 - 122Hp @175 Hp
22.03.2019 ( Read More )
Toyota
Tek kelime SÜPER Toyota Hilux 3.0 D4D - 171Hp @210 Hp
17.10.2018 ( Read More )
Seat
Merhaba. Ben iki aracıma da yazılım yaptırdım 1. Skoda superb 2012 2.0 TDI 4*4 2. Seat Leon 2013 1.6 TDI inanılmaz performans artışı ve yakıt tasarrufu sağladı. İlgi alaka zaten tartışılmaz teşekkürler Remaps Seat Leon 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
16.10.2018 ( Read More )
BMW
Farklı bir yazılım firmasında daha önce yazılım yaptırdım belli bir süre sonra sorunlar çıkmaya başladı daha sonra ümit bey ile temasa geçtim saolsun aracıma uygun yazılımı yaparak sorunsuz binmeye başladım çok teşekkür ederim . BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Jeep
Performanslı , Kaliteli ve sorunsuz bir uygulamayı yapan cana yakın ve bilgili personel arıyorsanız olmanız gereken yer kesinlikle burası . Emekleriniz icin tekrar çok teşekkürler eşim cok memnun kaldı . Jeep Renegade 1.6 Mjet - 120Hp @145 Hp
07.12.2016 ( Read More )
Chevrolet
Captivaya atılan yazılımdan memnun kaldım.tşkler Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
14.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
memnuniyet 100%. Tavsiye ederim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
15.01.2018 ( Read More )
BMW
Profesyonel ellerde güvenilir hizmet. BMW 4-Serisi 420i - 170Hp @280 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
Sagliksiz hissi vermiyor. Trafikte istediginiz arabayi sollayabiliyorsunuz. Deli gibi basip(ben yaptim siz yapmayin hiz duygusu kalkiyor iyi degil fazla hiz) bir depoyla 800 km gidince mutlu ediyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
16.01.2018 ( Read More )
Mercedes
Sonuçtan memnunuz , teşekkürler . Mercedes CLK CLK 200 K - 163Hp @197 Hp
16.03.2019 ( Read More )
Ford
Aracımda inanılmaz bir değişiklik oldu bundan sonra yazılımsız araç kullanmamayı düşünüyorum alt devirler çok iyi canlandı herkese tavsiye ederim. Ford C-Max 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
26.12.2016 ( Read More )
Volvo
Aracımdan aldığım performans gayet iyi ve yeterli . Bu performansa katkıda bulunan ANKARA REMAPS a teşekkürlerimi sunarım. Volvo S40 / V50 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
09.08.2016 ( Read More )
BMW
Araba gayet güzel oldu. Şu an ied leri vs geride bırakıyor. Gerçekten bambaşka bir araba oldu. Normal kullanımımda yakıtım düştü. Ümit abinin ve diğer arkadaşların ilgisi ve güler yüzü herşeye değer. Arabamın ilk yol testinde ben tamam oldu diye düşünürken arkadaşlar olmadığını söylediler. İileri olmamasına rağmen basınç kaçağının neden olduğunu tespit ettiler. Yırtık olan turbo hortumunu temin etmemde yardımcı oldular ve basınç testiyle başka kaçak olmadığından emin olduktan sonra tekrar teste çıkıp kendileri tamam demeden teslim etmediler aracı. Bazı firmalar gibi yaptık oldu diye göndermemeleri, fatura kesmeleri ve işlemler sonrasında muhattap bulabileceğimi hissettirmeleri herşeye değer. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
30.07.2018 ( Read More )
BMW
Teşekkür ederim yazılım çok başarılı olmuş BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
21.03.2017 ( Read More )