Aracımı artık taksi kullanır gibi kullanabiliyorum. Yüksek vitesde yokuşlarda çok hızlı topluyor. Kesinlikle zorlanmıyor. Çok cabuk ve devri yüksekltmek zorunda kalmadan vites büyültebiliyorum. Yüksek hızlara daha düşük devirle ulaşabildiğimden yakıt tasarrufumda oluyor.
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim.
Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim aracım ve benimle bu kadar ilgilendikleri için
Aracımın performansını üst seviyeye sorunsuz taşıdıkları için
hizmet mükemmel :) teşekkürlerSkoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp22.10.2016( Read More )
Yazılımdan sonra arabam çok değişti.zevk alarak binmeye başladım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım performans sevenlere bu kurumsal firmayı kesinlikle tavsiye ediyorum bence Türkiye'de TEK'ler.Değerlendirmelrim BMW 3.20i ve Audi A5 içindir BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp21.06.2017( Read More )
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp09.12.2023( Read More )
Bmw 118i aracima yaptirdim ,hizlanmasinda muazzam bi fark oldu ve yakit tasarrufum kesinlikle azaldi .Sagolsunlar cok yardimci oldular her konuda .Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum .Elinize emeginize saglikBMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp30.03.2020( Read More )
Aracımı Başka Firmadan Yazılımlı Olarak Remaps'a Getirdim. Şuan aracımda Vites geçilerinden Turbo sesine kadar düzeldi ve topladı.
Emeği Geçen Arkadaşlara Teşekkür Ederim..BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp04.05.2019( Read More )
Cem A.208 1.4 Hdi 68 bg Herkese tavsiye ederim yakıt basarsan daha fazla basmazsan daha az yakıyor top speed deneme fırsatım olmadı ama ara hızlanmalar müthiş 60 /140 hızlanmayı anladık kardeşim 140 /180 km de atak varım diyor 170 km yi geçemiyordum Zülüm etmeyin kendinize şu üç günlük dünyada yazık böyle bişey yok Araba C segmenti oldu sanki 1000 devirden itibaren canlı atak Remaps Bursaya Şükranlarımı sunuyorum Salih beye ayrıca yakın ilgisiinden dolayı teşekkür ederim...Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp25.01.2019( Read More )
Uygulamadan gayet memnunum. Aracın çekişi daha da iyileşti. Aynı hıza daha düşük devirde ulaştığı için konfor arttı. Yakıt tüketimi değişmedi. Çalışanların ilgisi de gayet güzeldi. TeşekkürlerOpel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp16.04.2019( Read More )
Süper. Sakin kullanımda 1800 devirde 100-110 km hıza yükselirken sadece lastik sesini duyuyorsunuz. Güç mü istiyorsunuz, gaz pedalı emrinizde. İsteyene ekonomi isteyene ilave performans. Elinize sağlık.BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp05.06.2018( Read More )
Remaps Ümit DOĞAN abim ve ekibi bu işte gerçekten profesyonel yazılımın bağımlılık yaptığına şahit olacağınız adres en az 7 adet aracıma yazılım yaptırdım ve hepsi birbirinden başarılı sıfır aracımda bile hiç düşünmeden ilk yaptırdığım şey yazılım oldu. herşey için teşekkürler.Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp19.04.2017( Read More )
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı .
gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, SaygılarımlaFord Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp27.01.2017( Read More )
Öncelikle ümit beye ve tüm ekibine cok teşekkür ederim hersey den önce göstermiş oldukları ilgi alaka beni çok mutlu etti. Öncelikle chip ile ilgili aklımda soru işaretleri vardı kararsızdim sonra remaps gibi profesyonel ve işin uzmanı bir yerle tanışınca aklımdaki bütün soru işaretleri kalktı aracım bmw 116i şuanda ciddi bir yakıt tasarrufu ve çok ama çok eğlenceli ve güçlü sürüş keyfi yaşıyorum remaps bu işin uzmanı herkese tavsiye ediyorum teşekkürler BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp20.04.2017( Read More )
Aracım da çok fark edilecek derecede değişim oldu . Ümit bey ve ekibine vermiş oldukları hizmetten dolayı ve yaptıkların işin arkasında durdukları için çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Saygılar Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) - 136Hp @200 Hp15.08.2017( Read More )