Merhaba. 2011 model volvo s60 2.0 203 ps aracıma remaps tarafından yapılan yazılım ile aracım bambaşka bir araç oldu.İnanılmaz atak ve alt devirlerdeki yüksek torkla sürüş keyfi benzersiz oldu. Koray TALİN beyin konuya hakimiyeti, sorduğumuz sorulara yaklaşım ve cevapları ile gün sonunda mükemmel bir hizmet aldığımı hissettim. Remapsı herkese tavsiye ederim. Teşekkürler REMAPSI...
Ben bir tek arabaya yazılım yaptırmadım gerek BMW gerekse audi araçlarımda çok memnun kaldım zaten tek adresi Remaps dır sorunsuz ve sıkıntısız şekilde tek çözebilen yer . Her aracımda yakıt tasarrufu ve performans açısından çok memnunum eğer aracınızın emin ve profesyonel ellerde işlem görmesini istiyorsanız benim için tek yer Remaps dır.
zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin dogru adres icin remaps
Koray usta emeklerinize sağlik insan yaptiği işi severek yapiyorsa o yapilan iş mutlaka guzel olur araba tutkunu olanlara sizi ziyaret etmelerini tavsiye ederim
Mazot bu kadar pahali iken yakıt olarak araçta azalma oldu ciddi oranda performansta gayet güzel fakat yüksek süratte araç dengesiz bi devir bandına sahip devir saati dalgalanıyor remaps başarılı bir firma öneririm .
Kia pro ceed 1.6crdi kullaniyorum orjinal 128 hp aracimi yazilimla 165hp ye cikartan umit dogan sayesinde ust devirleri zayif olan aracim suan ust ve alt devirler oldukca canli.ve seri bir hale gelmis durumda cok tesekkur ediyorum umit abim ve yaklasik 9yildir tanidigim isinin en iyi yazilim firmasi
Yaptırmış olduğum yazılım aracımda hissedilir bir performans artışına sebep oldu, şu an yakıt azalma değil artış gösterdi, performans iyi olunca hız yapıyorsunuz )))))) doğal olarak , düşünen arkadaşlara tavsiye ederim
artılar; tecrübe, profesyonel hizmet, iletişim
eksiler; bence yok
işlem sonrası dyno 'da baktırdım.
işlem öncesi 225 hp
işlem sonrası corrected power 290,7 hp
işlem sonrası engine power 271,8 hp
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum.Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp17.08.2017( Read More )
Yaptıkları iş konusunda deneyimli müşteri odaklı düzgün insanlar sahibide çalışanlarda. Yaptıkları uygulamadan çok memnun kaldım. Bundan sonrada ilk tercihim olacaktır. Volvo S80 2.4 D5 - 185Hp @220 Hp07.01.2020( Read More )
Araç açıldı, yazılımı kabul etti. Gerçekten harika ve çok keyifli bir sürüş deneyişimi yaşıyorum. Herkese tavsiye ederim. Arabada hiçbir sıkıntı yok, remaps bu işi çok iyi biliyor. Güvenmek gerekBMW 4 GC-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp17.08.2020( Read More )
Server B.Aldığım hizmetten geçmişte olduğu gibi yine çok memnun kaldım. Karşılama, ilgi ve alaka ve konsept gerçekten çok güzel. Remaps ailesine ve İlker Ateş’e teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp16.03.2019( Read More )
Mümin T.Tek kelime ile mükemmel. Gitsem mi gitmesem mi diye düşünen aracım yazılım sonrasında sürekli atak halinde çoğu araca taş çıkartır vaziyette teşekkürler remaps ve Salih bey. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp04.05.2019( Read More )
Aracimi remaps oncesi satmak istiyordum cunku cok fazla yigilma yapiyordu kalkislarda. Remaps sonrasi aracimdan keyif alarak surmeye basladim. Umarim orta ve uzun vadede herhangi bir sorun cikmaz. Audi A5 2.0 CR TDi - 143Hp @185 Hp26.08.2020( Read More )
Yavuz K.Aldığim araçlarin nerdeyse tamamina remaps yazilim yaptırdım çok memnunum ve bunu her firsatta dile getiriyorun yaptırmayı düşünen herkeze tavsiye ederim en son bmw x1 2014 1.6 aracıma yaptırdım henüz sürmedim ama +bir 100 bg fena olmamiştir diye düşünüyorum:)BMW X1 s18i - 136Hp @165 Hp09.11.2020( Read More )
Firma zaten sektörün en iyisi, personel çok ilgili. Kesinlikle tavsiye ederim. Arabamın çekişi ivmesi muhteşem, hızlanmasında çok fark var. Sakin kullanımda da 1 litreye yakın tasarruf ediyorum. Alfa Romeo 159 1.9Jtd - 136Hp @180 Hp28.09.2019( Read More )
Ramazan H.Yazılım yaptıralı yaklaşık 2,5 ay (3000 km) oldu. Aracımın 2. ve 5. vitesinde hissedilir iyileşme oldu. Araç gerçekten ağır. Uçup kaçıyor diyemem ama hissedilir bi iyileşme oldu performansta. Yakıt da yazılımın öncesi ve sonrası uzun yol ayni kullanımla ayni şartlarda %13 civarında düştü. Şu ana kadar araçta bir sıkıntı olmadı. İnsallah da olmaz. Şimdilik memnunum tavsiye edebilirim. Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp18.08.2020( Read More )
Vw caddy 2021 model aracıma stage 1 yazılım attırdım performans fark inanılmaz denecek derecede fazla. 20.000kmdir kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım .Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 122Hp @190 Hp09.12.2022( Read More )