Aracimizin çekiş gucu aile yolculuklarında yetersiz kaliyor ve araç sollamalarinda daha yavaş ivmelendiği icin, seyir endişe verici oluyordu. Uygulanan yeniden programlama ile ust devirdeki çekiş belirgin şekilde artti. Tüketim ortalamada yüzde 5 kadar düştü. Deneyimli bir ekip var ve piyasa işi iş yapanlardan çok farklı. Teşekkürler.
Öncelikle Bursa şubesi Salih beye ilgi ve bilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Performansından ötürü satmayı düşündüğüm aracımı şuan keyifle kullanıyorum. Yakıtta bilinçli kullanımda 1 litreye yakın düşüş oluyor kısaca aklında soru işareti olanlar bu arkadaşlardan profesyonel destek alsınlar ve yazılımın her türlü arkasındalar. Herkese tavsiye ediyorum teşekkür ederim
bmw 320d kullanmak keyifliydi ama artık çok eğlenceli oldu. Neden daha önce yazılım yaptırmadım bilemiyorum. Araba muhteşem hızlanıyor. Teşekkür Ümit Doğan RemapsBMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp24.03.2017( Read More )
Araba 4. Vitesde patiye düşermi ? Yazılımdan sonra düşüyo ama biraz dikkatli kullanmak lazım araç efsane uzuyo , son hız 266 yı gördüm , BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp10.11.2017( Read More )
Nihat O.öncelikle aracın bu kadar performansının yükseleceğini beklemiyordum.. hele ki 2000 devirden sonra , 2. vites , 3. vitrs farketmez pati çekiyor.. 180 i zorla yapıyorken , yazılımdan sonra 30 saniyede 180.. 40. saniyede mi ibrede 210 u okudum yol bitti.. trabzon remaps' ın sahibi Alper Akkoç kardeşim , güler yüzü ve misafirperliği için teşekkür ederim...Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp07.05.2018( Read More )
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler....Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp20.06.2017( Read More )
Ömer A.Araç şehir içinde yakıt tasarrufu yapmadı aksine yakıt tüketimi az da olsa arttı fakat uzun yolda ise %30 luk bi tasarruf yaptığını söyleyebilirim . Performans açısından bakacak olursak kesinlikle olumlu yönden fark var . Sıfır yüz değeri pek oynamadı ama ortalama hızla giderken ya da yokuş çıkarken gazladığınız da sizi kotuğa yapıştırtırma olayı inanılmazSkoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp15.08.2017( Read More )
2003 Land Rover Discovery 2 Td5 aracıma yazılım ile güç artırımı yapıldı ve gerçekten sonuç mükemmel. Arazide ve uzun yolda gayet memnun kaldım. Kesinlikle tavsiyemdir. Teşekkürler Ümit Doğan Landrover Discovery 2.5 TD5 - 138Hp @160 Hp24.01.2019( Read More )
Serkan Ö.Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp22.06.2019( Read More )
Aracım da çok fark edilecek derecede değişim oldu . Ümit bey ve ekibine vermiş oldukları hizmetten dolayı ve yaptıkların işin arkasında durdukları için çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Saygılar Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) - 136Hp @200 Hp15.08.2017( Read More )
Fesih A.İlk defa yazılım attırdım şu an için aracım dan memnunum herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama çok yeni daha inşallah ileriki zamanlarda bişey olurmu bilmem umarım hiç sorun çıkmaz Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp26.09.2019( Read More )
Aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum şehir içinde biraz yakıt farkı olsada uzun yolda harika yakıt tasarrufu sağlıyor ve acayip şekilde insanı gaza getiriyor suanlik çok memnunum sizde memnun kalırsınız ümit beye ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp28.07.2018( Read More )