Tek kelime ile mükemmel. Gitsem mi gitmesem mi diye düşünen aracım yazılım sonrasında sürekli atak halinde çoğu araca taş çıkartır vaziyette teşekkürler remaps ve Salih bey.
Aracımın farkli bir yazilimi vardi ama hic memnun degildim. Remaps ankara’ya basvurdum ve sorunlarımı ilettim. Cok ilglili sekilde yaklasip sorunlarimi cozduler ve aracimin performansinda ve yakit tuketiminde onemli oranda olumlu sekilde degisme var. Hersey icin cok tesekkur ederim. Herkesede tavsiye ederim. Birakin isinin ehli yapsin herseyi.
Aracımın yokuşta çekişi ve hızlanması gayet iyi duruma geldi. Düşük vites de gaza bastığımda araç gayet güzel toparlıyor kendini. İvmelenme gayet iyi. Taahhüt edilen her şey gerçekleşti diyebilirim. İşlem sırasında ilgilenen personel gayet misafirperverdiler. Remaps Ailesi ve Ümit Bey’e teşekkür ediyorum.
Köksal K.İlk başta tedirgin bir şekilde zorda olsa yazılım yaptırmayı kabul ettim ama sonuçta iyiki yaptırmışım Alper Akkoç a yapmış olduğu işine gösterdiği önem için çok teşekkür ederim bence aracına yazılım yaptırmayan çok geç kalmadan yaptırsın kalite güven remapsVolkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp16.10.2018( Read More )
Aklıma her geleni sormak için her aradığımda karşımda bıkmadan cevap veren bir Ümit bey var. Uygulama sonrası 5000 Km oldu henüz, işlerinden de, kendilerinden de çok memnunum. Yazılımda doğru adresOpel Insignia 2.0 CDTI - 163Hp @205 Hp18.08.2020( Read More )
Yaptırmış olduğum uygulama tüm isteklerimi (güç hızlanma yakıt düşmesi) fazlasıyla karşıladı. Uzun yol keyfi anlatılmaz ve tabi bir çok arabanın kalkışlarda arkamda kalması da cabası. Aracım 2015 olduğu için çok araştırdım REMAPS müşteri memnuniyetinin çok yüksek olduğunu gördüm ve uygulamayı kendilerine yaptırdım. Uygulama sonrası tüm sorularıma cevap bulmam ve aracıma yapılam müthiş uygulama için teşekkürler Remaps...Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp12.12.2015( Read More )
Herşeyden önce müşteri memnuniyeti ve ilgisi cok iyi birçok aracımıza yaptırdıgımız yazılımda bir sıkıntı çıkmadı çıksa bile sorunu çözme odaklılar başlarından savurmuyolar bu yüzden remaps :) Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp04.11.2021( Read More )
2013 jetta 1.6 TDİ aracıma yaptırdım bu 2. aracım, kısacası performans ve tepki konusunda muhteşem yakıt konusunda normal kullanımda hissedilir derecede yakıt düştü. Chip konusunda ümit abinin üstüne tanımam. Sonuç olarak çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ederim...Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp16.04.2019( Read More )
Hakan S.Aracımın performansında tatmin edici seviyede artış oldu Focusum daha güçlü, sürüşü daha keyifli bir araç haline geldi..Bir sonraki aracımı yine Remapsa getirmeyi düşünüyorum. Sakarya remaps şubesi Tarık Kıyar a teşekkür ederim.Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp09.02.2019( Read More )
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp28.07.2018( Read More )
Müşteri odaklı, tam istediğim şekilde yapılan yazılımından inanılmaz memnunum yeni bir araç almış kadar fark var. Tekrar teşekkür ederimSeat Leon 1.6 TDI - 110Hp @155 Hp08.06.2016( Read More )
Keşke daha önce gelip 1.6 tdi octavia aracıma yaptırsaydım aracımdaki performans değişimi çok fark etti aynı zamanda normal kullanımda ve uzun yolda tasarruf sağladım tek kelimeyle özetlersem mükemmelHyundai i 20 1.4 CRDI - 90Hp @125 Hp11.12.2015( Read More )
Yapılan işlemden sonra aracımda performans artışı ve yakıt tasarrufundan çok memnunum yokuşlarda aracın performanstan düşmesi geçti araç artık gaz zoruyla değil kendi akışıyla gidiyor bu benim kendi aracım olarak 3. Yaptırdığım araç Remaps ailesine teşekkür ediyorum Nissan Navara 2.3 DCi Bi-turbo - 160Hp @190 Hp28.07.2018( Read More )
Ümit beyin şahsi ilgi ve alakasından cok memnun kaldım. Aracimda yazılım yada araçtan kaynaklı bir sorundan dolayı uygulamayı yapmaktan vazgeçtik. kul yapısı sorun olabilir. Ama ümit bey hakikaten dürüst ve ilgili yeni arac alirsam yine deneyeceğim Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp10.11.2020( Read More )
Arabam adeta başka bir araba gibi oldu. Gaz tepkisi arttı, hem düşük viteslerde hem de yüksek süratlerde çok canlandı. Şu anda çok memnunum...BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp20.08.2019( Read More )
Çorba var 5 tl Çorba var 20 tl, iyi seçin bırakın tadı damağınızda kalsın ;) Anlatılmaz yaşanır; dediğim bu deneyimim sonucunda iki rakibiniz var. Ümit Doğan ve THY :) Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp05.05.2019( Read More )
Aracim golf 6 GTI 210hp stock hali
Remaps istanbul geldim ve cok memlun kaldim aracim suan stage 2 270 HP 400 tork cikartildi ve zevki cok guzel remaps tessekur ederim
Hollanda arnhem sehrinden geldimVolkswagen Golf 2.0 TSI GTi - 210Hp @260 Hp20.08.2019( Read More )