İlk defa yazılım attırdım şu an için aracım dan memnunum herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama çok yeni daha inşallah ileriki zamanlarda bişey olurmu bilmem umarım hiç sorun çıkmaz
Uygulamanızdan son derece memnunum golf7 aracıma yaptırdım hem performans ve hemde yakıtta olumlu sonuç aldım bursa salih beyin ilgi alaka ve bilgisindende son derece memnunum ve tanıdığım kişilere şiddetle tavsiye ediyorum
Murat Y.Bursa Remaps’te Salih Bilal kardeşim yardımcı oldu, aracım 10 yaşını aştığından değerleri okuyup sakınca olmadığına kanaat getirince benim de talebimle yazılımı 2.7 Crd Grand Cherokee’me gerçekleştirdi. Aracım bir tık daha seri oldu.Jeep Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp23.01.2019( Read More )
Aracıma yaptırdığım yazılımdan sonra yaklaşık 7500 km yaptım ve şuan çok memnunum istendiği zaman güç istendiği zamanda yakıt ekonomisi olarak her iki kriter de tatmin ediciVolkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp09.11.2020( Read More )
2015 model ticari fiat ducato aracıma partikül iptali ve motor güçlendirici yazılım yaptırdım. gerçekten eskisine göre mükemmel bir güç artışı oldu ve yakıt tüketimi 100 km de 13.8 lt den 12.4 lt ye düştü. ilgi ve alakan için teşekkür ederim ümit bey.Fiat Ducato 130 Multijet - 130Hp @180 Hp15.01.2018( Read More )
Aracın özellikle alt devirleri hissedilir biçimde güçlendi. Sürüş deneyimi genel olarak iyileşti. İlgi ve hizmetiniz için teşekkür ederim Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp08.12.2022( Read More )
1.16 manuel BMW aracımı 2. vitesde yığılma ve sürüş keyifsizliği yüzünden satma kararındaydım remaps tek dokunuşla aracımı satmaktan vaz geçirdi. Aracımın şuan 2. Vitesi daha iyi genel performans mükemmel ani gaz hızlanma süper ve yalkıt tüketimi spor kullanımda şehir içi en iyi 6.5 litreden 5.7 ye geriledi. Elinize emeğinize sağlık teşekkürlerBMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp27.11.2018( Read More )
Öncelikle Ahmet Bey’e çok teşekkür ederim. Aracımda eskiye göre inanılmaz fark var. Aracımın çekişi arttı, ivmelenmesi iyileşti. Eskiye göre daha rahat gidiyor. Bu sayede daha az yaktığını söyleyebilirim. Düşük beygir araç kullananlara kesinlikle tavsiye ederim.Dacia Logan 1.5 dci - 68Hp @90 Hp21.12.2022( Read More )
Keşke aracı alır almaz ön yargılarımdan arınıp uygulatsaydım..böyle bir keyif ve haz olamaz..uzun yolda 2.0 araçları geride bırakmak çok eğlenceli:)Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp11.12.2015( Read More )
On numara işçilik çok
Herkese tavsiye ederim çok güzel bir firma kaliteli işçilik ben çok memnunum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp09.03.2021( Read More )
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürlerBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp29.08.2018( Read More )