Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik
Artık aracımı tanıyamıyorum. 2013 Q3 2.0tdı aracım artık daha güçlü daha agresif. Ahmet abime teşekkür ediyorum. Sıra da fren diskleri ve kaliperler var olmazsa olmaz. Çünkü durmakta zorlanıyorum Audi Q3 2.0 TDI CR - 177Hp @210 Hp06.01.2021( Read More )
Almanya da çok iyi bir tuning firmasına G63 ve aston martin db11 arabalarımı onların yaptığı yanlışları düzeltip satmayı düşündüğüm araçları mı tekrardan bana sevdiren Remaps ailesine çok teşekkür ederim araçlarınızı güvenle teslim edebileceğiniz işinin ehli bir işletme çok teşekkür ediyorum Mercedes G G 63 AMG - 544Hp @660 Hp29.10.2024( Read More )
Firmaya iletişime gectigim andan itibaren aracımla ilgili sorunu tespıt ve uygulama ve Musteri ile ilgilenmeleri açısından son derece memnun kaldım ve aracının fima tarafın dan kayıt edildiğini ve her zaman kendileri ile iletişime geçebileceğini tarafıma bildirdiler çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp17.02.2022( Read More )
Arabama uyguladığımız özel modifiye mekanik işlemlerden sonra Remaps'de uygulanan custom yazılımdan son derece memnunum, işini gayet iyi bilerek başarılı uygulamaları için, kendilerine çok teşekkür ederim.Fiat Grande Punto 1.4 T-jet Abarth - 155Hp @195 Hp25.06.2015( Read More )
Son zamanlarda performansında düşüş hissettiğim ve giderek daha fazla yakıt yakan vw golf marka aracımı getirdim. Sıkıntım profosyonel bir şekilde çözüldü. Yazılım işi çok hassas bir iştir. Şahsi görüşüm binbir emekle almış olduğum aracımı gönül rahatlığıyla emanet ederim.Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp26.01.2017( Read More )
Mert D.G20 320i aracımın alt devirlerdeki hızlanmasından memnun değildim. Motor bloğunun ve Turbonun neredeyse 2 lt. Motorla birebir aynı olduğunu öğrendim ve aracıma kaliteli bir markada yazılım yaptırmaya karar verdim. Araştırmalarım sonucu bana en mantıklı gelen marka Remaps oldu. Şimdiye kadar çok memnunum. Alt devirlerde tatmin etmeye başladı ama üst hızlar ve üst devirler daha da bir canlandı. Teşekkürler Remaps Antalya.BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp31.08.2021( Read More )
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlıkOpel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp11.02.2016( Read More )
Bilgi ozen tecrube kalite hersey icin tesekkurler guzel uygulama yakit performans ve tasarruf geliyor beraberinde cok basarili her aracimi getiririm mutlaka memnun kaldimBMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp02.12.2016( Read More )
2014 Model BMW 1.16i için uygulama yapıldı, araç yaklaşık olarak 225 Hp oldu, performans, hızlanma, vites geçişleri çok başarılı, yaklaşık 7 yıldır aldığım tüm araçlara uygulama yaptırıyorum, hepsinden de memnun kaldım. Ancak, bu son yapılan bir başka güzel oldu, ellerinize sağlık.BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp16.12.2015( Read More )
Fabia Wrs aracıma yapılan yazılım sonucu 180 HP —-220 HP ye ve 250 tork —330 tork a yükseltme işlemi yapıldı… aracım çok daha çabuk hızlanmakta ve aracımın yakıt tüketim %15-%20 oranında düşüş sağlamıştır.Yapılan işlemler ve Güler yüzlü personel e çok tşkler.Bu işin Vakko su Remaps tır.Skoda Fabia 1.4 TSi RS (CTHE) - 180Hp @200 Hp04.11.2021( Read More )
Buyuk bir firma isini iyi bilen sorunsuz is bitirici firma bütün herkese tavsiye edebilecegim on puan.lık yer hizmetlerinden dolayı Tesekkurederim Toyota Hilux 2.4D - 150Hp @185 Hp04.11.2021( Read More )
Aracım audi q7 3000 cc işlemden sonra aracım hem yakıtta hem çekiş gücünde inanılmaz fark yarattı şu an hergün kullanıyorum ve cebimi üzmüyor performansı çok keyf veriyor aldığım her araca yaptırdım ve hep memnun kaldım bir de inanılmaz ilgili alakalı ve saygılı ekiple çalışıldığı için müşteri memnuniyeti en üst seviyede başarılarının devamını dilerimAudi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp22.11.2023( Read More )
Kürşat K.Uygulama öncesi tereddütlüydüm ve motora zararı var mı diye çok araştırdım. Remapsın bu işi hakkıyla yaptığı kanısına vardım ve üç aydır keyifle aracımı kullanıyorum herşey için teşekkürler.Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp26.11.2020( Read More )
MuratMazot bu kadar pahali iken yakıt olarak araçta azalma oldu ciddi oranda performansta gayet güzel fakat yüksek süratte araç dengesiz bi devir bandına sahip devir saati dalgalanıyor remaps başarılı bir firma öneririm .
Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp16.04.2018( Read More )
Ahmet C.Araç leon mk2 kısaca şunu söyleyim idda ediyorum ki kayseride belki en narin ve evlat gibi bakan leon kullanıcılarından biriyim kesinlikle yaptırmanızı tavsiye ederim. Bunu ezbere söylemiyorum yakıt ekonomisini gerçekten göreceksiniz öyle ezbere konuşan araca zarar verir diyenler halt yemiş aksine hiç bir zararı yok faydası var her araca tavsiye ederim aracına aşkla bakan biri olarak söylüyorum bunu Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp07.01.2022( Read More )
Öncelikle ilgi ve alakanıza teşekkür ederim yazılım öncesi çok tereddüt etmiştim fakat şu an daha önce yaptırmadığıma pişman oldum aracımın sürüş keyfini yeni yeni çıkartıyorum BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp22.06.2019( Read More )
Maslak remaps ahmet bey ve kerem bey e ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ediyorum ekonomi ve performans olarak bmw 320 ied aracımı bambaşka bir hale getirdiler kesinlikle tavsiye ediyorum deneyin pişman olmazsınızBMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp18.08.2018( Read More )
Kesinlikle dünya standartlarında bir servis. Aracımla mükkemmel bir şekilde ilgilendiler. Her sorumu cevapladılar. Aldığım hizmetten çok memnunum. Aracım resmen kabuk değiştirdi düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Yüksek devirlerdeki hızlanma ve çekiş ise inanılmaz. Kerem Bey’e bize verdiği kusursuz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim. Daha erken yaptırmadığım için pişmanım diyebilirim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp26.02.2019( Read More )