Aracıma yazılım attırıcaktım ümit doğan abimi tavsiye ettiler. Bende hiç pişman olmadım gerek ilgileri gerek aracın performansı olsun çok güzel bir iş başarıyorlar remaps ailesine teşekkür ediyorum
Ben fort fokus binicisiyim bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim fazla bir şey beklemiyordum yazılım bittikten sonra görevli arkadaşla teste çıktık olmaz böyle bir şey araba resmen aslan gibi kükreyen bi şey oldu şiddetle tavsiye ederim rampada harika oldu
Subaru Outback (2017) aracıma yaptırdığım yazılım sonrası 30hp - 50nm artış elde edildi. Ancak önemli olan bu sayılar değil, araçta hissedilen belirgin performans artışı. İşlem sırasında her şeyi sorunsuz halleden İstanbul ekibine teşekkür ederim.
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize..
Ahmet K.Benim için aracımda remaps uygulamasından önce ve sonra iki ayrı kavram niteliğinde değerlendirecegim şekilde büyük bir değişim farkı oluştu uygulamayı yaptıktan sonra farklı bir araç kullandığım hissi uyandırdi ilgi alaka ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak remaps kalitesini ve memnuniyetini bize sunan REMAPS TRABZON ALPER AKKOÇ beye teşekkür ederimFiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp28.07.2018( Read More )
Arkadaşlar aracınıza uygulamayı yapdırmadan önce düşünüyosanız hiç düşünmeyin ümit doğan bu işin vakkosudur gönül rahatlığı ile aracınızı teslim edebileceğiniz bir yer emin olun ki aracınızı sizden daha çok düşünen ve sakınacak olan firmadır remapsVolkswagen Arteon 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp05.12.2022( Read More )
Ömer Sultan G.Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederimVolkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp05.12.2022( Read More )
Gerçekten işini dört dörtlük yapan İnsanlar başta ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim aracım hem canlandı hemde süper bir güce sahip oldu kesinlikle pişman olmazsınız Ankaranın tek adresi remaps kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum herkese hayırlı işler bol kazançlar ümit bey Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp22.12.2019( Read More )
Yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve gayet memnunum. Arabamın üstündeki hantallık kalktı. Maslak remaps Ahmet beye selamlar. Onun güleryüzlü samimi davranışı için teşekkürler.. Audi Q5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp06.01.2020( Read More )
Tarkan K.Merhabalar Daha önce aynı araçtan 4 tane kullandım ama hiç zevk alamadım ama şimdiki aracımı kullandıkça zevk alıyorum çok fark etti herkese tavsiye ederim yaklaşık %50 fark oldu gönül rahatlığıyla yüklete bilirsiniz araçlarınıza Remaps sa Teşekkürler elleri dert görmesin Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp27.03.2018( Read More )
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim..Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp07.05.2018( Read More )
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp15.11.2019( Read More )
Kia pro ceed 1.6crdi kullaniyorum orjinal 128 hp aracimi yazilimla 165hp ye cikartan umit dogan sayesinde ust devirleri zayif olan aracim suan ust ve alt devirler oldukca canli.ve seri bir hale gelmis durumda cok tesekkur ediyorum umit abim ve yaklasik 9yildir tanidigim isinin en iyi yazilim firmasiKia Cee'd 1.6 CRDi - 115Hp @145 Hp17.04.2018( Read More )
BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp06.08.2021( Read More )
Serkan M.250 milyarlık araca yazılım atılır mı? Sorusuna tek cevabım bu zamana kadar boşuna beklemişim oluyor üçbin motor araç sanki dörtbin ikiyüz oldu ve artık yazılımsız araç binmem diye düşünüyorum Erzurum bayisi Erdem beye teşekkür ederimAudi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp18.02.2017( Read More )
Aynı araç olduğuna inanamadım. 0-100km 10 saniye olan araç su an arkadaşlarımın panamera dizellerini geçiyor. Kusursuz hizmet için teşekkür ederim. G30 170-280BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp29.12.2018( Read More )