İlk aracım, CLA 180D’nin bu kadar tepkisiz bir araba olduğunu bilmiyordum. Yazılım sonrası aracın hantallığından eser yok, sürüş keyfi arttı ve şehir içi sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağladı. Hiç değilse mercedese binip bir egea tarafından geçilmeyeceksiniz.
Elimize gelmiş ve geçmiş bütün araçlarımızı Remaps uygulamaları ile en güvenilir ve sağlıklı şekilde, en iyi performansı alır hallerine getirdik. Hiç bir zaman da araçlarda bir aksilik veya bir arızayla karşılaşmadık. Ellerinize emeğinize sağlık.
Arabam adeta başka bir araba gibi oldu. Gaz tepkisi arttı, hem düşük viteslerde hem de yüksek süratlerde çok canlandı. Şu anda çok memnunum...BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp20.08.2019( Read More )
Merhaba arkadaşlar ümit doğan beye iki aracımada Yazılım yaptırdım 1.subaru forester 1.subaru outback gerçekten performans olarak çok faklı ve sürüş keyfi alıyorum .Israrla tavsiye ediyorum mükemmel Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp09.02.2018( Read More )
Merhaba, öncelikle esnaflık ve işletmeciliklerinden dolayı minnettarım.
Kuruluşundan bu güne kadar kendi araçlarıma, eş dost araçlarına ve şimdi müşterilerimin araçlarına uygulamalar yaptırıyorum en ufak sorun yaşamadık. Araçlar güvende, sürücüler mutlu..
Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.
Audi A6 3.0 V6 TDi - 272Hp @320 Hp09.11.2020( Read More )
Yusuf Ibrahim A.2 sene bu işi araştırdım, aracım için tr de bir ilk olacaktı. Birçok firma ile görüşme yaptım. Fakat güvenemedim. Remaps yaptığın işin arkasında oluşu, müşteri ile olan ilişkileri konusunda çok ilerde olmasının yanında; Çok başarılı işlemlere imza atıyor. Yazılım sonrası aracımda ciddi bir fark var. Ve bu beni mutlu ediyor. 508 GTPeugeot 508 2.2 HDi - 204Hp @235 Hp27.08.2018( Read More )
Opel astra sedan 2012 model 90 HP 200 tork kuvvetindeki 111. Yıla özel aracıma yaptığınız yazılım işleminden çok memnunum. Yokuş kalkış ve hızlanmalarda performans gaz tepkimesi hissedilir düzeyde artmıştır. Yakıtı Antalya’ya giderken ölçtüm toplam 1430 km yolu yaklaşık 350 tl yakıt ile yaptım. Herşey için teşekkür ederim...Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp16.10.2018( Read More )
Ender S.Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini surVolkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp17.06.2017( Read More )
Fabia Wrs aracıma yapılan yazılım sonucu 180 HP —-220 HP ye ve 250 tork —330 tork a yükseltme işlemi yapıldı… aracım çok daha çabuk hızlanmakta ve aracımın yakıt tüketim %15-%20 oranında düşüş sağlamıştır.Yapılan işlemler ve Güler yüzlü personel e çok tşkler.Bu işin Vakko su Remaps tır.Skoda Fabia 1.4 TSi RS (CTHE) - 180Hp @200 Hp04.11.2021( Read More )
Su ana kadar bir problem yasamadik. Performansindan da cok memnunum. Gerek Ümit beye gerekse oradaki personele ilgi ve alakaları içın teşekkür ederim.Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp28.02.2018( Read More )
Aracım performans olarak oldukça iyiydi daha ne kadar iyi olabilir diye düşünmüştük oysaki REMAPS Kalitesinin farkında değilmişiz :) Uygulama sonrası çok ciddi bir performans aldık araçta Gerçekten çok başarılı bir sistemleri var Kesinlikle Tavsiye Ederim :) BMW 5-Serisi 530d - 245Hp @310 Hp21.06.2017( Read More )
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. TeşekkürlerBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.04.2021( Read More )
Merhabalar Yakıt tasarrufunu henüz anlamadım. Fakat aracın çekişi performansı harika oldu. 136 beygirlik araçla 170 lik passat bmw lerle kapışabiliyorum. Artık benim aracında beygir olarak onlara eşit çok memnunum. Ayrıca ilgi almalarından dolayıda tsk ederim.Hyundai Elantra 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp02.11.2018( Read More )