Merhaba, öncelikle esnaflık ve işletmeciliklerinden dolayı minnettarım.
Kuruluşundan bu güne kadar kendi araçlarıma, eş dost araçlarına ve şimdi müşterilerimin araçlarına uygulamalar yaptırıyorum en ufak sorun yaşamadık. Araçlar güvende, sürücüler mutlu..
Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.
2014 model 5.20i aracıma Remaps İstanbul ‘da Chip tuning yaptırdım. Kerem Bey konusuna hakim ve çok ilgili bir kişi. Öncelikle kendisine teşekkür ederim. Tuning yaptırdıktan sonra 400 km. Yol yaptım. Araçta öncesi ile hiç kıyaslanmayacak bir performans artışı oldu. Yakıt konusunu henüz test etmedim, ama azaldığı kanaatindeyim. Remaps’a teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp31.01.2020( Read More )
Cemil K.2015 model Temsa prestij otobusum var araç rampa görünce hic gitmiyordu araç format atılınca benim aracim gitti yerine başka bi araç geldi gibi oldu tesekkurler emekleriniz için çok memnununMitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp20.02.2019( Read More )
hizmet ve müşteri memnuniyeti adına gayet memnun kaldım,çalışanların ve ümit doğanın yaklaşımı Gayet düZgün ve ilgiliydi.işlem sonun da araç tan almış olduğum performans ve keyif cabası herşey için teşekkürler Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp18.10.2017( Read More )
Aracım 2017 model megane 1.5 dci edc remaps tarafından yapilan yazılımla daha keyifli bir sürüş deneyimi aldım daha öncede yaptırmış olduğum yazılımlarla hicbir sorun yaşamadım onun için tüm otomobil tutkunlarına remaps yazılımı tavsiye ederim bu arada çalışan personele ve remaps yetkilisi ümit doğana sonsuz teşekkür eder saygılarımı sunarım Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp31.03.2020( Read More )
Ahmet A.Aracımı bıraktığımda tospağa gibiydi aldığımda ise bambaşka bir makine olmuş ellerinize sağlık serkan adında çalışanınız güler yüzlü sıcak kanlı olması beni ayrı mutlu etti bundan sonra herkese tavsiye edeceğim teşekkürlerSkoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp09.02.2019( Read More )
Yazılım öncesi ve sonrası 2011 Vito 113 CDI aracımı dinamoya çıkartmadım. Ancak özellikle 1800 devir civarından itibaren her viteste 2200 kg'lik aracın kesintisiz hızlanması insana güven ve ayri bir sürüş zevki veriyor. Ayrıca yazılım sonrası yapılan egzost-emisyon testi değerleri de iyi çıktı. Oğuzhan beye ve Ümit beye teşekkürler. Ellerine sağlık. Tavsiye ediyor muyum. TABİİ Kİ. Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp18.06.2017( Read More )
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp10.05.2017( Read More )
Cesim A.Erzurum renaps Serkan bey
Yazılım için ayrı güleryüzü için ayrı misafirperverliği için ayrı samimiyeti için ayrı teşekkür ederiz
Çok daha iyi yerlerde görme dileği ile... BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp07.03.2022( Read More )
Hasan K.Uygulama öncesi oldukça karamsar ve kararsızdım.Gerek öncesi gerekse uygulama esnasında verdiği bilgiler için Remaps'a teşekkür ederim.1 aydır ayrı bir keyifle aracıma biniyorum.2 tonluk bir canavara daha doğrusu.Tesekkurler remapsSsangYong Kyron 2.0 XDi - 141Hp @170 Hp11.03.2018( Read More )
Ben 2015 Renault Kadjar 110 bg aracıma yazılım attırarak 135 bg çıkartıldı uzman ekip ile remaps bu sektörde bir numara bariz bir şekilde çekiş gücü oldu ikinci viteste bile araç birinci vites gibi hissettiriyor çevikliği ile ayrıca bana ilgileri den dolayı Ümit beye sonsuz teşekkürler ederim.Renault Kadjar 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp27.08.2018( Read More )