PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Aracımdan daha çok keyif aldım teşekkürler remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Mitsubishi
Mustafa B. Çok menmunum Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
27.11.2021 ( Read More )
Mercedes
Cok basarılı teşekkürler remaps Mercedes E / E Coupé 180 - 156Hp @175 Hp
12.12.2015 ( Read More )
Fiat
En iyi yerde en mükemmel insanla yapılan işlemlere not vermek bana düşmez iyi ki varsın REMAPS ... Fiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp
30.03.2020 ( Read More )
BMW
Murat T. Tek kelimeyle mükemmel BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Read More )
BMW
aracın gercek performansını remaps ile keşfettik ümit beye teşekkür ederiz. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Citroën
Gercekten arac kendine geldi tek kelime ile on numara bes yildiz⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Citroën C3 / C3 Picasso 1.4 HDi - 70Hp @90 Hp
26.06.2015 ( Read More )
BMW
Çok başarılı teşekkür ediyoruz beklediğimden çok daha iyi oldu BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
05.09.2017 ( Read More )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Read More )
Peugeot
Hüssam E. Araba gitmiyor denilecek kadar güçsüzdü. Uygulamadan sonra araba kaçmaya başladı, çok tatmin edici bir uygulama. Düşünmeden yaptırmanızı tavsiye ederim. Peugeot 508 1.6 e-HDI - 115Hp @140 Hp
08.03.2022 ( Read More )
BMW
Ümit Doğan farkı... BMW 3-Serisi 320d - 163Hp @220 Hp
22.02.2016 ( Read More )
Volkswagen
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Renault
Yaptırım mı, yaptırmıyayım mı bir kararsızlık içindeydim. İyi ki yaptırmışım. Bundan sonra alacağım araçlarda hiç düşünmem. Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
30.03.2020 ( Read More )
BMW
Aracımda yakıt 1L azaldı. Alt devirlerde hantallık vardı ondan kurtuldum. Performans ciddi derecede fark etti BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
23.11.2023 ( Read More )
Audi
Ethem Ş. 2016 Model Euro 6 yeni nesil motoruma, yapılan yazılım uygulamasından ve görmüş olduğum ilgiden çok memnun kaldım Teşekkür ederim. Audi SQ5 3.0 V6 Bi TDI Compétition - 326Hp @405 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Mercedes
İlk aracım, CLA 180D’nin bu kadar tepkisiz bir araba olduğunu bilmiyordum. Yazılım sonrası aracın hantallığından eser yok, sürüş keyfi arttı ve şehir içi sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağladı. Hiç değilse mercedese binip bir egea tarafından geçilmeyeceksiniz. Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Mitsubishi
Topaloğlu T. Aracım çok güzel oldu Hiç gitmiyordu zonguldak remaps bayisine ve Yüksel ustanın ellerine sağlık. Ayrıca ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim . Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
26.03.2018 ( Read More )
Citroën
Furkan T. Çok memnun kaldım gazı ayağımda hissediyorum alt devirler dolu dolu oldu özdemir bey de baya ilgili teşekkürler. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
22.04.2021 ( Read More )
BMW
Ümit Dogan (remaps) varsa hiç düşünmeden aracımı onlara teslim ederim. Bmw 530d aracimdan aldigim güce inanamazsiniz hiç çekinmeden kafanizda sorun yaşamayacagiz yer REMAPS... TESEKKÜR EDERIM ÜMİT DOGAN BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp
23.07.2016 ( Read More )
Renault
Hakan Yasin Y. Aracımı Kayseri bayiisinde yaptırdım. Öncelikle işinin hakkını veren Özdemir Bey'e ilgi alaka ve bilgilendirmesi için çok teşekkür ederim. Bu tarz işlere çok karşı olan biriydim, aracımı yaptırdıktan sonra keşke daha önce yaptırsaydım diye düşündüm. Aracımın kalkış ve ara hızlanmaları efsane oldu. Bundan sonra ne turbosuz ne de yazılmısız arabaya binmeme kararı aldım. Çok sık araç değiştirilen biri olarak her aracıma yaptıracağım. Teşekkürler remaps, bu fiyata bu performans inanılmaz. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Audi
Aracimdaki performans artisi yani sira yakitimdaki dusmeden dolayi tesekkurler REMAPS bundan sonra ne arac alirsam alayim ilk isim remaps'a ugramak Audi A6 2.0 TDi - 140Hp @185 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Ford
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı . gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, Saygılarımla Ford Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp
27.01.2017 ( Read More )
Seat
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimm Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.07.2016 ( Read More )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Read More )
BMW
Emeginizden dolayi tesekkur ederim bu isi hakkiyla yapan sayili kisilerin en iyisi remaps BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Toyota
Safa T. Özdemir beyin ilgisi çok güzeldi aracımın çekişi çok tatmin edici bir şekle büründü tavsiye ederim Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
Çok memnun kaldım aracım daha az yakıt harcıyor ve düşük devirlerde daha çabuk toparlıyor. Benimle ilgilenen Yusuf kardeşimede teşekkür ederim gayet ilgili davrandığı için. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
09.01.2024 ( Read More )
Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Volkswagen
Burda beygir gücünü yükselttiğim 3. Aracım.. emeğinize elinize sağlık c200 aracımıda burda yazılım attırmıştım aracın servis bakımı geldiğinde kolumanda yazılım fabrika ayarlarına geri döndüğünde anladım nekadar güç yüklendiğini.. zaten servisten çıkar çıkmaz soluğu tekrar sizin orda aldım Volkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp
10.01.2018 ( Read More )
BMW
Arac harika oldu yakıt tasarufu ve güç aynı anda ümit beye teşekkürler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.08.2017 ( Read More )