Öncelikle teşekkür ediyorum, hakikaten aracım 75 ilkti aracıma ailemi aldığımda yokuşlarda kamyon şeridine geçmek zorunda kalmak çok üzücüydü şimdi ise 115 beygir gücüne geldi gaz pedalına bastığım anda araç kafa kaldırmaya başladı ve bunların yanında aracımın yakıtı %15 düştü daha ne diyebilirim İstanbul Maslak Remap yetkililerine çok teşekkür ediyorum işin hakkını verdiniz ziyaretinize geleceğim inşallah
Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps
İlgi alaka ve hizmetten son derece memnun kaldim. Aracim karakter degistirdi diyebilirim yazilim sihirli dokunus gibi oldu. Ellerine saglik TrabzonRemaps
Ercan D.ben böyle bişey görmedim süper oldu daha öncede arabalarıma yazılım yapmıştım ama böyle olmamıştı elinize sağlık yakıtta düştü gidişi çok iyi daha ne olsun alper beyde çok ilgilendi bizle sağolsun ben çok memnunum herkezede tavsiye ederim teşekkürler Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp10.03.2021( Read More )
Ibrahim A.Mükemmel arkadaş araba yeniden bambaşka bir güce sahip oldu.Araştırmaya gerek yok hemen yaptırmanızı ve bu heyecanı, zevki yaşamanızı tavsiye ederim.Gaza yükleneyim boğulur toparlayamaz böyle bir şey yok araba aniden şahlanıyor.TEŞEKKÜRLER REMAPS!!!!.Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp07.03.2018( Read More )
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :)BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp13.12.2015( Read More )
Tek kelimeyle mükemmel bi firmasınız arızamı hiçbir firma silemedi keşke daha önceden bulsaydım sizi herkese tavsiye ediyorum sizi teşekkürler remapssRenault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp16.10.2018( Read More )
İlk aracım, CLA 180D’nin bu kadar tepkisiz bir araba olduğunu bilmiyordum. Yazılım sonrası aracın hantallığından eser yok, sürüş keyfi arttı ve şehir içi sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağladı. Hiç değilse mercedese binip bir egea tarafından geçilmeyeceksiniz.Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp29.10.2024( Read More )
Emine Y.102 beygirlik sıfır olarak almış olduğum Vw cady marka aracıma remaps tarafından yazılım attırdım ekspere götürüp ölçtürdüğümde 183 beygir olarak ölçüldü yani aracım iki kat daha dinaöik oldu inanılmaz bir fark yarattı teşekkürler remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp28.07.2018( Read More )
Araçların ruhuyla oynayan profosyonel bir ekip... Aracın motorunu yer gibi saçmalıklara bakmayın. 80000 km sürdüm, yok böylesi keyif ve ekonomi... Hem yapılan işlemin temizliği, hem güleryüz. Teşekkürler Ümit Bey. BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp21.06.2017( Read More )
Çağrı E.Ümit Doğan bu işin zirvesidir. Önceki aracımı da kendisine emanet etmiştim. Yazılımdan sonrasında da abim gibi bir çok konuda kendisini rahatsız ettim. Bir kez bile geri çevirdiği olmadı. Ayrıca Bursa bayisi Salihe de ilgisi için teşekkür ederim. Şu anki aracımı stg2 ile 215 beygir 430 tork değerine getirdik. Dumansız ve stabil olarak kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Seat Leon 2.0 TDi (CR) - 170Hp @215 Hp17.08.2020( Read More )
Serkan T.Honda HR-V aracima yaptirdim dusundugumden daha oyi performans gordum. Sirket kurumsalligi olarak antalya calisani bilgilendirmeleri icin koray bey e cok tesekkur ederimHonda HR-V 1.6 i-DTEC - 120Hp @165 Hp22.04.2021( Read More )
Yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve gayet memnunum. Arabamın üstündeki hantallık kalktı. Maslak remaps Ahmet beye selamlar. Onun güleryüzlü samimi davranışı için teşekkürler.. Audi Q5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp06.01.2020( Read More )
Evet Profesyonel uygulama.Enaz fabrika kadar başarılı.Güleryüzlü ve işine hakim ekip.Rakamlara gelince Almanya daki fiyatlar çok çok daha pahalı.Teşekkür ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp16.10.2018( Read More )
Zaten çok az yakan 116d lci, yazılımdan sonra şehir içi 4,5-5lt yakmaya başladı.. Güç ve tork çok tatminkar oldu Stock haline göre..BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp29.12.2015( Read More )
Ümit abimm sağolsun öyle düzgün öyle kaliteli iş yapıyorki ellerin dert görmesin abimm bu işin uzmanı Ümit Doğan iki arabamada yazılım yaptırdım çok memnunum teşekkürler abimmSeat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp27.07.2016( Read More )