BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp06.08.2021( Read More )
Remaps bu işin tek markası firma yaptığı işin sonuna kadar arkasında ilgi hizmet gerçekten muazzam firma yetkilisi gerçekten emekçi samimi Allah kazançlarını bol etsin her zaman bütün araçlarımda tercihim REMAPSFiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp07.12.2022( Read More )
O güzel galeriden içeri hız tutkusu ve zevk için giriyorsunuz. Hız derken “hızlanma” diye düzelteyim. Çıkarken çok büyük bir yakıt ekonomisi sağladığını sadece zevk için gelen müşterilerin olduğuna şaşırıp çıkıyorsunuz. Hemen yaptırın tavsiyesi diye yazmıyorum ana kesinlikle gidip bilgi alın. İçerdeki ilgi alaka ve güleryüzü saymıyorum bile.
Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp05.11.2021( Read More )
Ümit doğan abim ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum başarılarını bizlerle paylaştıkları için kendilerine çok teşekkür ediyorum. Güç Remaps ta saklı araçta değil :)BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp28.07.2018( Read More )
Esen Kurtuluş Ü.Aracımın çekiş gücünden ve yakıt performansından hiç memnun değildim.Çok ama çok araştırdım.Sonunda işlerini profosyonelce yapan remapsla tanıştım.Performans yükseltildi.Aracım 90 beygirden 136 beygire yükseldi .Memnuniyetsizliğimde de ortadan kalktı şükür. Ereğli remaps yetkili servisi Yüksel beye çok ama çok tşkler.Yüksel beye gözünüz kapalı aracınızı teslim edebilirsiniz.Bu zamana kadar çok geç kalmışım bu işlemleri yaptırmamakta.Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp03.03.2018( Read More )
Öncelikle yazılım yaptırmadan ömce çok düşündüm aracıma zarar verirmi ilerde bi problem yaşarmıyım diye ama bu işte en iyi olan remapsa yaptırdım bmw 116d ve 520i araçlarımıza ve oldukça memnunuz kesinlikle iki aracında kaderi değişti ümit doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp30.03.2020( Read More )
Hikmet T.Koray usta emeklerinize sağlik insan yaptiği işi severek yapiyorsa o yapilan iş mutlaka guzel olur araba tutkunu olanlara sizi ziyaret etmelerini tavsiye ederimVolvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp20.04.2018( Read More )
Arabama uyguladığımız özel modifiye mekanik işlemlerden sonra Remaps'de uygulanan custom yazılımdan son derece memnunum, işini gayet iyi bilerek başarılı uygulamaları için, kendilerine çok teşekkür ederim.Fiat Grande Punto 1.4 T-jet Abarth - 155Hp @195 Hp25.06.2015( Read More )
Remaps ve profesiyonel ekibi ile tanıştığımız günden beri araçlarımız artık daha iyi,aracımda hissedilen büyük bir güç artışı oldu hem daha seri hem daha güçlü şaşıranları saymıyorum kesinlikle çok başarılı.Elinize sağlık teşekkürlerFord Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp09.02.2018( Read More )
On numara işçilik çok
Herkese tavsiye ederim çok güzel bir firma kaliteli işçilik ben çok memnunum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp09.03.2021( Read More )
Çok memnun kaldım çok kaliteli biryer ve lslemleride gerçekten ise yarıyor kesinlikle tavsiye ederim . Ne olduğu belirsiz yerlere aracınızı teslim etmeyin Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp09.02.2019( Read More )
Merhabalar,,
Araçlarımın birçoğunu yaptırdığım gibi bu aracımı da Volvo Remaps ümit kardeşimiz ve ekibine bıraktım.. ve herzamanki gibi mükemmel bir güç ve mükemmel sürüş keyfi..
ellerinize saglık.. Volvo S40 / V50 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp03.09.2018( Read More )
AUDI A4 1.8 t aracıma yazılım yaptırdım çok memnun kaldım türkiyenin en iyi işi yapan firma ekip olarak çok iyiler hem aracımdan hemde müsteri ilişkilerinden çok fazla memnun kaldım işlerinin herzaman arkasında duran bir firma tavsiye edilmeyecek bir firma değil herkesin denemesini tavsiye ederim ilgi için teşekkür ederimAudi A4 Cabrio 1.8 T - 163Hp @195 Hp02.11.2018( Read More )
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip
Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra
Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp04.11.2021( Read More )