Yapılan işlemden sonra aracımda performans artışı ve yakıt tasarrufundan çok memnunum yokuşlarda aracın performanstan düşmesi geçti araç artık gaz zoruyla değil kendi akışıyla gidiyor bu benim kendi aracım olarak 3. Yaptırdığım araç Remaps ailesine teşekkür ediyorum
Yüksel ustama ilgi ve alakasindan dolayı çok teşekkür ederim. Aracında inanılmaz derece çekiş farkını hissettim.ayrica yakıt tüketimi 5.3 lt kadar düştü. Teşekkür ederim.
Aracımda partikül filtresi arızası vardı. O kadar ki 200 metre gitmeden ikaz lambasını yakıyor ve aracım 80 km.den daha fazla hıza çıkmıyordu. Ankara'da birkaç ustaya götürdüm. Eksozu boşaltmak dahil herşeyi yaptılar. Fakat çare olmadı. Yazılımsal olarakta goturmedigimnusta kalmadı. Çoğu usta! Yapamadığı halde benden işçilik aldi. Remaps yarım saatte çözüm oldu. Uzun zamandır da en ufak bir problem yaşamadım. Gerçek ustalara teşekkür ederim...Peugeot 3008 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp05.12.2022( Read More )
Merve Özbay S.Çok değerli kardeşim Alper ve Hasan sayesinde böyle bi uygulama olduğunu öğrendim ve sonuna kadar güvenerek gonul rahatlığıyla yaptırdım ve ertesi gün Trabzon’dan Muğla’ya 1500 km yol yaptım ve çok keyif aldım herkese tavsiye ederim.. teşekkür ederim Skoda Rapid 1.6 TDI - 90Hp @140 Hp19.12.2017( Read More )
Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için...Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp09.03.2021( Read More )
Kadir B.Performans artisi hemen hissediliyor,yakit tüketimi de azaldi .
Bursa daki arkadaslar cok yardimci oldu. Salih Beye teşekkürler.
Aynen böyle devam edin... Herkeze tavsiye ederim
Honda FR-V 2.2 CTDi - 140Hp @185 Hp28.07.2018( Read More )
Üç aracımdan da de ayri ayri surus lezzetleri ve yuksek beygir avantaji aldim. Firmalarin sirf yazilim farki ile sanki baska aracmis gibi tuketiciye 0-40 yuksek satmasinin onune Remaps sayesinde gecmis olmak cok keyif verici oluyor. Son derece profesyonel ve garantili olarak verdikleri hizmet icin tesekkur ediyorum. Herkese ozellikle turbolu arac sahiplerine siddetle tavsiye ederim Zira Araclar icin Getirinin maliyete oraninin bu kadar yuksek oldugu birbaska durum yoktur.Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp11.12.2015( Read More )
Aziz K.Aracım 2011 Toyota Corolla 1.4 Diesel. Orijinal haliyle 185'i geçmiyordu. Şu an hiç zorlanmadan 200 yapıyorum. Tırmanışı, toparlayıp değişti. Bayırda ilk kalkışta bazen boğulur gibi oluyor ama motorun küçüklüğü ve aldigimdan beri olan bir konu. Toyota dizelin sıkıntısı. Ben memnun kaldım. Tavsiye ederim. 2000 ve üstü motorlarda müthiş bir performans aldık.Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp20.02.2019( Read More )
Yurt disinda yasadigim icin bir sikinti cikarsa cok endiselendim ve Ümit bey saolsun butun endiselerimin yersiz oldugunu gösterdi. Islem sonrasi aracimin performansinin bu kadar farkedecegini bilmiyordum. Özellikle kalkis ve 150-160 km hizlarda resmen koltuga yapistiriyor. Harika bir hizmet ve musteri iliskileri super. Her turlu konforu saglamakla beraber cok icten arkadaslar ve samimiler. Ankara garajda özellikle Ahmet bey ve ekibine ilgilerinden dolayi sonsuz tesekkurler. Bundan sonra Remapstan baska bir yere gitmem. Audi A6 3.0 V6 TDi Quattro - 218Hp @320 Hp20.01.2021( Read More )
Aracıma yazılım yapıldıktan sonra çekişinde gözle görülür şekilde fark oldu ve yakıt konusunda da çok memnunum.Herkese tavsiye ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp05.12.2022( Read More )
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık.Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp11.08.2015( Read More )
Uygulamadan sonra daha kuvvetli bir araç almışım gibi hissettim. Arabamı kullanmaktan keyif almaya başladım. İlgili ve işini bilen bir ekip. Başta Ümit Bey olmak üzere tüm çalışanlara teşekkür ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp30.11.2018( Read More )
Su ana kadar bir problem yasamadik. Performansindan da cok memnunum. Gerek Ümit beye gerekse oradaki personele ilgi ve alakaları içın teşekkür ederim.Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp28.02.2018( Read More )
Mustafa Burak Ç.2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum.Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp27.08.2018( Read More )
Maslak remaps ahmet bey ve kerem bey e ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ediyorum ekonomi ve performans olarak bmw 320 ied aracımı bambaşka bir hale getirdiler kesinlikle tavsiye ediyorum deneyin pişman olmazsınızBMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp18.08.2018( Read More )
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor )BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp25.02.2019( Read More )