Furkan P.Aracı orijinal halde kullanmak resmen kendinize eziyet etmekten başka bir şey değil araç olması gerekeninde üstünde bir güce ulaştı teşekkürler salih bey ve Remaps. Hiç düşünmeden işi profesyoneline bırakın. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp10.05.2019( Read More )
Araç alt devirlerini çok iyi toparladı. Daha erken vites geçişleri sağlandı. Dolayısı ile bir miktar yakıt ekonomisi sağlanmış oldu. Uzun yolda çok yüklüde olsam rampalarda yığılma önlenmiş oldu. Teşekkürler REMAPSJeep Renegade 1.6 Mjet - 120Hp @145 Hp21.08.2019( Read More )
Yaptırmış olduğum uygulama tüm isteklerimi (güç hızlanma yakıt düşmesi) fazlasıyla karşıladı. Uzun yol keyfi anlatılmaz ve tabi bir çok arabanın kalkışlarda arkamda kalması da cabası. Aracım 2015 olduğu için çok araştırdım REMAPS müşteri memnuniyetinin çok yüksek olduğunu gördüm ve uygulamayı kendilerine yaptırdım. Uygulama sonrası tüm sorularıma cevap bulmam ve aracıma yapılam müthiş uygulama için teşekkürler Remaps...Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp12.12.2015( Read More )
5 aydır sorunsuz kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım. Daha önceden yazılımsız kullandığıma pişmanım. Gerçekten çok fark etti.Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp29.10.2024( Read More )
Yapilan islem ve verilen hizmetten son derece memnun kaldim. Remaps ailesine ve Umit beye cok tskler. Ayrica gücü aracinizda hissedin..Audi Q7 3.0 TDI CR - 218Hp @320 Hp28.07.2018( Read More )
Linea 1.4 Tjet aracıma uygulama yaptırdım. Test sürüşünde araçtaki farklılık hemen hissedildi. Yakita iliskin durumu kullandikca gorecegimi düşünüyorum. Aracımın hava yastığı ikaz lambası yanmaya başladı arkadaşlar islem ile ilgili olmadığını belirttiler. Herşey icin teşekkürler. Linea Tjet icin tavsiye ederim.Fiat Linea 1.4 T-Jet - 120Hp @155 Hp29.05.2019( Read More )
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler.Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp08.06.2018( Read More )
Zaten çok az yakan 116d lci, yazılımdan sonra şehir içi 4,5-5lt yakmaya başladı.. Güç ve tork çok tatminkar oldu Stock haline göre..BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp29.12.2015( Read More )
Bu ikinci işlemim oldu. Önceki arabama da yapılmıştı. Memnun kaldığım için bu arabama da yaptırdım. Çok güzel bir iş oldu. Teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp16.10.2018( Read More )
Öncelikle arkadaşlara cok tesekkur ediyorum Ford transit aracım bartakül filtresi dolayı arac cekişten düştü cok sanayiye gittim üc ay sonra aynı arıza devam ediyordu arkadaşlar bi yazılım attılar araba canavar oldu cok tesekkur ediyorum
Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp18.10.2017( Read More )