Serkan Ü.Aracımın performansı, çekişi, maksimum hızı artarken bariz şekilde artarken; yakıt tüketimi azaldı. Aracımı kullanırken artık daha çok keyif alıyorum. Bu arada aracim 2015 model skoda superb 1.6 tdi. Düşünenlere tavsiye ederim korkulacak hiç birşey yok.Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp19.04.2017( Read More )
Herşeyden önce kibar ve işinin ehli, güven verici. Aracımda düşük devirlerde özellikler yokuşlardaki güç artışını hemen hissettim. Araç çok güzel ve seri devirleniyor, Hantal hali kayboldu. Aracımdan daha fazla keyif alıyorum.Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp19.04.2017( Read More )
Ümit beyin şahsi ilgi ve alakasından cok memnun kaldım. Aracimda yazılım yada araçtan kaynaklı bir sorundan dolayı uygulamayı yapmaktan vazgeçtik. kul yapısı sorun olabilir. Ama ümit bey hakikaten dürüst ve ilgili yeni arac alirsam yine deneyeceğim Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp10.11.2020( Read More )
Yunus Ö.Aracın yazılım yükleme işleminden sonra seri kalkışlar ve istikrarlı hız limitleri elde etmeye başladım.Benim için en önemli olan hız limütörünün kaldırabilmeleridir.Yakıt sarfiyatı da ciddi anlamda düşüş gözlenebiliyor.Gerek ümit bey gerek ismail ustam yükleme öncesi ve sonrası çok ilgililerdi.Şiddetle tavsiye ederimKia Optima 1.7 CRDI - 136Hp @160 Hp21.06.2017( Read More )
Evet 2006 jeep grand cherokee 3.0 cdr turbo aracıma yazılım yapıldı kalkışta pek anlamadım farkı sürat yapınca hissediliyor belki aracın kasası ağır olduğundan biraz geç anlaşılıyor uzun yolda test edeceğim arkadaşlar çok ilgili ve ümit beyin küçük köpeği şeftali çok cana yakın hepinize teşekkür ederim Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp13.05.2019( Read More )
Güçlü ve hızlı olan aracım bir üst seviyeye yükseldi. Güvenilir ve tam bir profesyonel uygulama TERTEMİZ.. Şehirlerarası tüketimde belirgin bir düşüş var. Sorunsuz, zahmetsiz ve garantili olarak aracınızı güvenli profesyonelliğe teslim edebilirsiniz.Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp23.10.2017( Read More )
Merhaba, bugüne kadar araç değil kağnı kullanıyormusum meğerse,aracımın performansından ve yakıt tasarrufundan çok memnunum,aracımla ilgilenirken ayrıca da bizimle olan ilginiz ve alakanızda aşırı derecede takdire şahan,kendimi en yakın dostlarımın arasında hissettirdiğiniz için de çok teşekkür ederim, herkese acele etmesini tavsiye ederim ki,benim gibi geç kaldığınız için pişman olmayın,hoşcakalın..Volkswagen Golf 1.6 TDi - 90Hp @150 Hp13.05.2017( Read More )
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor )BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp25.02.2019( Read More )
2016 model Astra K aracima Remaps tarafindan uygulanan yazilim sonrasi hem aracin performansi inanilmaz artti hem de yakit tuketici dustu. Sehir ici full depo 900 km yol yapabilir hale geldi. 1.6lt 165 beygirlik bir canavar icin bu tuketim mukemmel. Performans ise kusursuz! TESEKKURLER TESEKKURLER REMAPS!!!Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp22.06.2017( Read More )
Ben ticari araç sahibiyim bilenler iyi bilir yeni kasa ford transit ler problemli 2 aracımın 2 side Remaps yazılım ümit doğan ve ekibi tarafından yapıldı, araçlarıma yapılan uygulamadan verilen hizmetten kaliteden çok memnunum Remaps ailesine teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp29.11.2018( Read More )