Ben ticari araç sahibiyim bilenler iyi bilir yeni kasa ford transit ler problemli 2 aracımın 2 side Remaps yazılım ümit doğan ve ekibi tarafından yapıldı, araçlarıma yapılan uygulamadan verilen hizmetten kaliteden çok memnunum Remaps ailesine teşekkür ederim...
Aracım şu anda performans olarak mükemmel sağ olsunlar aracı yeni aldım hızı sabitti serviste yazılım silinirse ne yaparız dedim sorun yok ücretsiz olarak yükleme yaparız dediler isterseniz bizde yardımcı oluruz dediler sağ olsunlar bu zamanda yaptığı işin arkasında duran kalmadı. Bütün arkadaşların eline sağlık bol kazançları olsun. Araç 2000 devire gelmeden vites istiyor dizel olduğu halde çoğu benzinli arabayı geçer.
Son zamanlarda performansında düşüş hissettiğim ve giderek daha fazla yakıt yakan vw golf marka aracımı getirdim. Sıkıntım profosyonel bir şekilde çözüldü. Yazılım işi çok hassas bir iştir. Şahsi görüşüm binbir emekle almış olduğum aracımı gönül rahatlığıyla emanet ederim.Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp26.01.2017( Read More )
Yapılan işlemden de fiyatındanda memnunun aracıma işlem yapılalı 1 sene oldu sorunsuz şekilde kullanmaya devam ediyorum ilgi ve alakalarından dolayı remaps a teşekkür ederimVolkswagen Crafter 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp22.11.2023( Read More )
Hakan Yasin Y.Aracımı Kayseri bayiisinde yaptırdım. Öncelikle işinin hakkını veren Özdemir Bey'e ilgi alaka ve bilgilendirmesi için çok teşekkür ederim. Bu tarz işlere çok karşı olan biriydim, aracımı yaptırdıktan sonra keşke daha önce yaptırsaydım diye düşündüm. Aracımın kalkış ve ara hızlanmaları efsane oldu. Bundan sonra ne turbosuz ne de yazılmısız arabaya binmeme kararı aldım. Çok sık araç değiştirilen biri olarak her aracıma yaptıracağım. Teşekkürler remaps, bu fiyata bu performans inanılmaz.Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp09.11.2020( Read More )
Aracımın yokuşta çekişi ve hızlanması gayet iyi duruma geldi. Düşük vites de gaza bastığımda araç gayet güzel toparlıyor kendini. İvmelenme gayet iyi. Taahhüt edilen her şey gerçekleşti diyebilirim. İşlem sırasında ilgilenen personel gayet misafirperverdiler. Remaps Ailesi ve Ümit Bey’e teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.0 TD4 - 112Hp @140 Hp04.05.2019( Read More )
Aldığım hizmetten memnun kaldım hem performans hem yakıt ekonomisi bakımından oldukça tatmin edici sonuçlar aldım . Teşekkürler Remaps ailesi BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp17.03.2018( Read More )
Selçuk A.Q5 2.0 TFSI aracıma uyguladık sonuç bariz bir performans artışı ve şehir içi kullanımda 1 depoda ortalama 100 km civarı fazla yol yapmaya başladı, çok memnunum, teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim.Audi Q5 2.0 TFSi - 211Hp @260 Hp07.04.2018( Read More )
2016 model Astra K aracima Remaps tarafindan uygulanan yazilim sonrasi hem aracin performansi inanilmaz artti hem de yakit tuketici dustu. Sehir ici full depo 900 km yol yapabilir hale geldi. 1.6lt 165 beygirlik bir canavar icin bu tuketim mukemmel. Performans ise kusursuz! TESEKKURLER TESEKKURLER REMAPS!!!Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp22.06.2017( Read More )
Yazılım yapılalı 8.000 km oldu, sorunsuz birşekilde kullanıyorum aracımı. Şehiriçi yakıt aynı kaldı, uzun yolda ortalama olarak 0.5lt kadar düştü. Artan performansa rağmen yakıtın bu şekilde oluşu çok güzel.Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp30.05.2020( Read More )
İlk kez böyle bir uygulama yaptırdım. Burada ümit beyin göstermiş olduğu ilgi ve alaka ile vermiis olduğu bilgi etkili olduğu. İyi ki de yaptirmisim. Arbamin gücü hissedilen derecede arttı. Memnun kaldim. Tavsiye ederim. Kesinlikle doğru adres. Teşekkürler ümit bey ve remapsRenault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp21.05.2017( Read More )
Herkese iyi günler iyi sürüşler Remaps ümit bey işinin ehli Voswagen Amarok 3,00 204 bg aracımı yazılımla 300 bg e yükseltti muhteşem aynı zamanda yakıt ekonomisi sağladı 9,5 litre uzun yolda 7,5 litre teşekkürlerVolkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp24.12.2023( Read More )
Kesinlikle ekonomik kullanımda yakıt tasarrufu sağladığını ve performans kullanımında ise kendi motor havmi ve sekmentideki arabaların önüne geçtiğini rahatlıkla söyleyebilirim yaptıranların pişman olmayacağı bir uygulama tabiki şahsi fikrimdirOpel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp04.04.2016( Read More )
Audi a7 3.0 bi turbo aracımı uçak yaptıkları için çok teşekkürler. İçiniz rahat bir şekilde aracınızı teslim edin ve keyfini yaşayın. İşinin hakkını veriyorlar tşk ahmet by ve ekibineAudi A7 3.0 V6 Bi TDI - 320Hp @360 Hp20.08.2019( Read More )
Daha once sahip oldugum araclara da REMAPS yaptirmistim. Memnun kaldigim icin yeni aldigim aracimi da 2. Haftasinda yazilim yaptirdim. Kurumsal hizmet anlayisi ve karsinizda sizi dinleyerek istediginiz seyleri araciniza uygulayann duzgun bir firma. Dyno olmasi da onemli bir faktör.
Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp24.12.2017( Read More )
Aracım Audi A3 1.6 dizel performansı düşük 110 beygirlik bir araç olup Remapsla tanışmasıyla 150-160 beygir güç üretmeye başladı bu da tatmin edici bi seviye oldu eski haline göre oldukça hızlı. Remaps ekibine yazılım yaptırdığım 5.aracım olup hepsinde üst düzey performansı yakaladım.Yozgat’ta ki tüm arkadaşlarıma da önerdim.Ümit Bey ve ekip arkadaşlarının ellerine emeklerine sağlık herşey için teşekkürler. Bu işin vakkosu Remaps!Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp22.11.2023( Read More )
Opel astra sedan 2012 model 90 HP 200 tork kuvvetindeki 111. Yıla özel aracıma yaptığınız yazılım işleminden çok memnunum. Yokuş kalkış ve hızlanmalarda performans gaz tepkimesi hissedilir düzeyde artmıştır. Yakıtı Antalya’ya giderken ölçtüm toplam 1430 km yolu yaklaşık 350 tl yakıt ile yaptım. Herşey için teşekkür ederim...Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp16.10.2018( Read More )
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps..BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp23.03.2016( Read More )