Ben fort fokus binicisiyim bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim fazla bir şey beklemiyordum yazılım bittikten sonra görevli arkadaşla teste çıktık olmaz böyle bir şey araba resmen aslan gibi kükreyen bi şey oldu şiddetle tavsiye ederim rampada harika oldu
Aracımın performansında tatmin edici seviyede artış oldu Focusum daha güçlü, sürüşü daha keyifli bir araç haline geldi..Bir sonraki aracımı yine Remapsa getirmeyi düşünüyorum. Sakarya remaps şubesi Tarık Kıyar a teşekkür ederim.
öncelikle aracın bu kadar performansının yükseleceğini beklemiyordum.. hele ki 2000 devirden sonra , 2. vites , 3. vitrs farketmez pati çekiyor.. 180 i zorla yapıyorken , yazılımdan sonra 30 saniyede 180.. 40. saniyede mi ibrede 210 u okudum yol bitti.. trabzon remaps' ın sahibi Alper Akkoç kardeşim , güler yüzü ve misafirperliği için teşekkür ederim...
Bir yakınımızın tavsiyesi ile aracıma remapsta chip tuning yaptırdım. Yapilan iş çok kaliteli. Aracimin performansında ciddi şekilde artış oldu. Remapsi herkese tavsiye ederim.
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip
Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra
Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp04.11.2021( Read More )
Yaptıkları iş konusunda deneyimli müşteri odaklı düzgün insanlar sahibide çalışanlarda. Yaptıkları uygulamadan çok memnun kaldım. Bundan sonrada ilk tercihim olacaktır. Volvo S80 2.4 D5 - 185Hp @220 Hp07.01.2020( Read More )
Aracım 2023 Model G20,stock halde çekilmez olan bu aracı 300 HP keyifli hale getirebilecek bir kaç firma var elbette fakat ne istediğinizi bilmek doğru iletişim kurmak istiyorsanız,karşınızda gerçek bir yetkili ve tecrübe sahibi bir insan var. Ümit abiye emekleri ve destekleri için teşekkürlerimi iletiyorum. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp29.10.2024( Read More )
Performansın yanında yoğun trafikteki sürüş konforu da iyileşiyor. Kesinlikle tavsiye ederim. İlgi, sohbet ve yardımlarınız için ayrıca teşekkürler :)Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp17.12.2017( Read More )
Mercedes Cla 180d ‘nin üzerindeki hantallık, uygulama sonrası hissedilir şekilde giderildi. Artık, aracımla daha keyifli sürüş deneyimi yaşıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim ilginiz için teşekkürler.Mercedes CLA 180 CDI - 109Hp @135 Hp09.11.2020( Read More )
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp18.10.2017( Read More )
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim.Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp17.06.2017( Read More )
Merhabalar Yakıt tasarrufunu henüz anlamadım. Fakat aracın çekişi performansı harika oldu. 136 beygirlik araçla 170 lik passat bmw lerle kapışabiliyorum. Artık benim aracında beygir olarak onlara eşit çok memnunum. Ayrıca ilgi almalarından dolayıda tsk ederim.Hyundai Elantra 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp02.11.2018( Read More )
Firmaya iletişime gectigim andan itibaren aracımla ilgili sorunu tespıt ve uygulama ve Musteri ile ilgilenmeleri açısından son derece memnun kaldım ve aracının fima tarafın dan kayıt edildiğini ve her zaman kendileri ile iletişime geçebileceğini tarafıma bildirdiler çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp17.02.2022( Read More )
Ömer Ç.Teşekkürler remaps, şu an bi sıkıntı yok.Aracım gayet iyi performansda, Bu arada türkiyede ilk defa peuget 301 1.6 hdi 2018 e yazılım yapıldı.Şiddetle tavsiye ederimPeugeot 301 1.6 HDI - 92Hp @122 Hp22.07.2019( Read More )
Emin ellerde yapılan sadece yazılım olarak değil, araç hakkında teknik bilgi olarakta ümit DOĞAN'ı tek geçerim. 3 kere kimsenin kesemediği dumanı kesti. Mercedes-Benz s class olsun, jetta olsun Citroën c3 c4 olsun... teşekkürler kardeşim adamsın.Mercedes S S 320 CDI - 211Hp @260 Hp17.08.2020( Read More )
Daha önce diğer araçlarımada yazılım yaptırmış birisi olarak en memnun kaldığım yazılım firması.Remapsa çok teşekkür ederim çok memnunum aracımdan tavsiye ederimBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp09.11.2020( Read More )