Aracım Audi A3 1.6 dizel performansı düşük 110 beygirlik bir araç olup Remapsla tanışmasıyla 150-160 beygir güç üretmeye başladı bu da tatmin edici bi seviye oldu eski haline göre oldukça hızlı. Remaps ekibine yazılım yaptırdığım 5.aracım olup hepsinde üst düzey performansı yakaladım.Yozgat’ta ki tüm arkadaşlarıma da önerdim.Ümit Bey ve ekip arkadaşlarının ellerine emeklerine sağlık herşey için teşekkürler. Bu işin vakkosu Remaps!
Aracıma zarar gelmesin fakat performansı artsın diyenler için tek doğru adres ben a180 yazdırdım a6 yazdırdım 301 yazdırdım focus yazdırdım passat yazdırdım en ufak sıkıntı yaşamadım diyeceğim sadece aklınızda tereddüt olmadan gidebilirsiniz
Remaps ile tanışmadan önce aracımda farklı firma yazılımı vardı memnunsuzluk olduğu için araştırmalarım sonucu kayseri şubesi demir beyde farkı denemek için yaptırdım ve gerçekten böyle bir farkı bende beklemiyordum remaps ailesi ve kayseri şubesine aracımdaki gerçek gücü ve yakıt tüketimini bana gösterip hissettirdikleri için teşekkür ederim gayet memnunum
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler.Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp11.02.2017( Read More )
Yazılımdan sonra arabam çok değişti.zevk alarak binmeye başladım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım performans sevenlere bu kurumsal firmayı kesinlikle tavsiye ediyorum bence Türkiye'de TEK'ler.Değerlendirmelrim BMW 3.20i ve Audi A5 içindir BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp21.06.2017( Read More )
Aracım çok seri bir hale geldi. Özellikle ara hızlanmalar ve tepkilemeler mükemmelleşti. Yüksek hacimli araç almaya gerek yok. Ümit Beye uğrayın ve aracınızın keyfini çıkarın.Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp16.01.2018( Read More )
Aracımın çekişi performansı mükemmel
Oldu herkese ısrarla tavsiye ederim .
Amaç sadece sürat değil güç oda neden
Bizdede olmasın dedim ve doğru adrese
Gittiğimi şuanda daha iyi anlıyorum
Teşekkürler REMAPS elinize emeğinize
Sağlık.....Citroën C4 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp22.06.2015( Read More )
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralarBMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp02.12.2016( Read More )
Performanslı , Kaliteli ve sorunsuz bir uygulamayı yapan cana yakın ve bilgili personel arıyorsanız olmanız gereken yer kesinlikle burası .
Emekleriniz icin tekrar çok teşekkürler eşim cok memnun kaldı .Jeep Renegade 1.6 Mjet - 120Hp @145 Hp07.12.2016( Read More )
1.5 tdci 95 hp 6 ileri ford courier; aldığımdan beri çok hantaldı, rampalarda resmen bayılıyordu. derdimi anlattım, aracıma özel bir yazılım yaptılar. çok çok memnunum uzun yol tükerimim 5.2Lt civarından 4.5Lt civarına düştü; aslında yakıt hiç önemli değildi, aracım gitsin yeter. profesyonel çözüm isteyen düşünmeden gelsin. fiyat yüksek olması sizi düşündürmesin, kalite detaylarda gizlidir. tşk ler.Ford Transit/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp20.08.2019( Read More )
Ali Arif B.Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp09.03.2022( Read More )
Cemil O.Tereddütlerim çok fazlaydı. Araçtaki performans değişimini sözlerle anlatmak çok zor. Kısaca aracım bambaşka bir araca dönüştü.
Yakıtı çok kontrol etmedim, azaldı gibi kabaca. Ama genelde gaza hep tam bastığım için fark edemiyorum :))
Profesyonel ekipler ve yaklaşım için ayrıca teşekkür ederim.Citroën C4 1.6 Blue HDi - 120Hp @150 Hp01.07.2018( Read More )
Aracın 40 sn olan 0-200 hızlanması aynı yolda aynı yerde 32 sn olmuştur, Daha açık daha net başka ne söyleyebilirim bilmiyorum, teşekkür ediyorum, elinize emeğinize sağlıkAudi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp28.01.2016( Read More )
Öncelikle ümit abiye burdan çok teşekkürlerimi iletmek istiyorum Adam işinin sonuna kadar arkasında ne zaman arasam hiçbir şekilde geri çevirmeden bizleri kabul ediyor
Yazılım konusunda çok memnunum ellerine emeğine sağlık bütün ekibin Her şey çok başarılı ve sistemli ilerliyor Kalitenin tek adresi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp29.10.2024( Read More )
Peugeot 3008 aracıma yazılım işlemi uygulandı çok memnunum bütün araçlarımı ÜMİT DOĞAN beye gönül rahatlığıyla teslim ediyorum işinde çok başarılı insanlar bütün ekip arkadaşlarına teşekkür ederim Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp22.11.2023( Read More )