250 milyarlık araca yazılım atılır mı? Sorusuna tek cevabım bu zamana kadar boşuna beklemişim oluyor üçbin motor araç sanki dörtbin ikiyüz oldu ve artık yazılımsız araç binmem diye düşünüyorum Erzurum bayisi Erdem beye teşekkür ederim
Audi A3 coupe aracım bambaşka bir araç oldu, yaptırmadan önce korkum ve tedirginliğim vardı, 15 bin km oldu yapılalı, keşke daha önce yaptırsaydım diyorum. Son sürat, ara hızlanmalar, gaz tepkimesi ve kalkış çok iyi. Hele ki S modda araç çıldırıyor. Duman vs de yok. Ellerinize sağlık. #slhdmr
Osman Batur O.Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler.Mercedes C C 180 (1.8T) - 156Hp @190 Hp12.12.2022( Read More )
Emre Z.Araçın performansı tartışılmaz bir yana göstermiş olduğu ilgiden dolayı Alper Bey e çok teşekkür ederim sayesinde kronik bir arızayı da çözmüş bulundu. 4X4 gücünü yeni hissetmeye başladım.Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp06.01.2020( Read More )
Aracım Toyota hilux 2014 model vigo yazılım yaptırmadan önce vites değiştirdiğim zaman araba sanki çok düşük devirde gidersin gibi titreme yapıyordu ama yazılımdan sonra hiç bir şey kalmadı. Yakıt ekonomisi güzel yapıyor. İstanbul’dan Izmit e boş trafikte 8 ortalama ile gittim ortalama hızlım 110/120 Remapsın yazılımından çok memnunum şuan Toyota Hilux 2.5 D4D - 144Hp @175 Hp05.02.2020( Read More )
Ali Arif B.Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp09.03.2022( Read More )
Ben fort fokus binicisiyim bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim fazla bir şey beklemiyordum yazılım bittikten sonra görevli arkadaşla teste çıktık olmaz böyle bir şey araba resmen aslan gibi kükreyen bi şey oldu şiddetle tavsiye ederim rampada harika oldu Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp30.03.2020( Read More )
Yazılım yapılalı 8.000 km oldu, sorunsuz birşekilde kullanıyorum aracımı. Şehiriçi yakıt aynı kaldı, uzun yolda ortalama olarak 0.5lt kadar düştü. Artan performansa rağmen yakıtın bu şekilde oluşu çok güzel.Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp30.05.2020( Read More )
2014 model 5.20i aracıma Remaps İstanbul ‘da Chip tuning yaptırdım. Kerem Bey konusuna hakim ve çok ilgili bir kişi. Öncelikle kendisine teşekkür ederim. Tuning yaptırdıktan sonra 400 km. Yol yaptım. Araçta öncesi ile hiç kıyaslanmayacak bir performans artışı oldu. Yakıt konusunu henüz test etmedim, ama azaldığı kanaatindeyim. Remaps’a teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp31.01.2020( Read More )
Hüseyin Ş.Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp12.03.2018( Read More )
Once acaba aracima birseyler olurmu diye endise ediyordum,simdi ise keske daha once yaptirsaydim diyorum. Cok memnum kaldim sinifindaki bir cok benzinli veya dizel araci ara hizlanmalarda geride birakiyorum. Sagolsun motor durumum cok iyi oldugu icin istegim uzerine Remaps 156 hp 390 tork yapti aracimiJeep Renegade 1.6 Mjet - 120Hp @145 Hp17.03.2019( Read More )
Aracım 2023 Model G20,stock halde çekilmez olan bu aracı 300 HP keyifli hale getirebilecek bir kaç firma var elbette fakat ne istediğinizi bilmek doğru iletişim kurmak istiyorsanız,karşınızda gerçek bir yetkili ve tecrübe sahibi bir insan var. Ümit abiye emekleri ve destekleri için teşekkürlerimi iletiyorum. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp29.10.2024( Read More )
Aracıma yaptırdığım yazılımdan sonra yaklaşık 7500 km yaptım ve şuan çok memnunum istendiği zaman güç istendiği zamanda yakıt ekonomisi olarak her iki kriter de tatmin ediciVolkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp09.11.2020( Read More )
Dışarıdan bakıldığında diğerleri gibi diyorduk ailedeki bütün araçlarla Remapsa gittik farkı gördükten sonra kendi çalışma yerimiz gibi savunduk. Teşekkürler Ümit Doğan Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 150Hp @170 Hp18.08.2020( Read More )
Aracımın çekişi performansı mükemmel
Oldu herkese ısrarla tavsiye ederim .
Amaç sadece sürat değil güç oda neden
Bizdede olmasın dedim ve doğru adrese
Gittiğimi şuanda daha iyi anlıyorum
Teşekkürler REMAPS elinize emeğinize
Sağlık.....Citroën C4 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp22.06.2015( Read More )