Sıfır aracımı gözüm kapalı teslim edebildiğim, hızlı, güvenilir ve kaliteli hizmet veren bana göre yazılım konusunda türkiyenin en iyi firması. Yazılımdan sonra performansta ve vites geçişlerinde büyük artışın yanı sıra yakıtta da %10 düşüşü yakaladık. Teşekkürler Ümit DOĞAN.
Gerçekten işini dört dörtlük yapan İnsanlar başta ümit beye ve ekibine çok teşekkür ederim aracım hem canlandı hemde süper bir güce sahip oldu kesinlikle pişman olmazsınız Ankaranın tek adresi remaps kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum herkese hayırlı işler bol kazançlar ümit bey Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp22.12.2019( Read More )
Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için...Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp09.03.2021( Read More )
Merhabalar öncelikle
Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps...Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp14.03.2018( Read More )
Ibrahim A.Mükemmel arkadaş araba yeniden bambaşka bir güce sahip oldu.Araştırmaya gerek yok hemen yaptırmanızı ve bu heyecanı, zevki yaşamanızı tavsiye ederim.Gaza yükleneyim boğulur toparlayamaz böyle bir şey yok araba aniden şahlanıyor.TEŞEKKÜRLER REMAPS!!!!.Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp07.03.2018( Read More )
Hamza C.Kolay gelsin servisin referansiyla remaps ulastim yapilan hizmetten cok memnun kaldim ilk surmeye basladigimdan itibaren farki hissettim yúzde yüz degisim oldu herkeze referans olucam kolay gelsin iyi gunler.Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp13.09.2017( Read More )
Yıldıray Y.2015 model 1.4 D4D Toyota Corolla araç sahibiyim. Stage 1 chip tuning uygulamasından soonra adeta aracım yeniden doğdu desem yeridir. Gerek performans, gerekse yakıt ekonomisi eskiye göre oldukça iyileşti. Sırada stage 2 var. Emeklerinize sağlık, en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere.Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp17.02.2022( Read More )
Hüseyin Ş.Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp12.03.2018( Read More )
On numara işçilik çok
Herkese tavsiye ederim çok güzel bir firma kaliteli işçilik ben çok memnunum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp09.03.2021( Read More )
1.5 tdci 95 hp 6 ileri ford courier; aldığımdan beri çok hantaldı, rampalarda resmen bayılıyordu. derdimi anlattım, aracıma özel bir yazılım yaptılar. çok çok memnunum uzun yol tükerimim 5.2Lt civarından 4.5Lt civarına düştü; aslında yakıt hiç önemli değildi, aracım gitsin yeter. profesyonel çözüm isteyen düşünmeden gelsin. fiyat yüksek olması sizi düşündürmesin, kalite detaylarda gizlidir. tşk ler.Ford Transit/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp20.08.2019( Read More )
Hakkı E.10 gün ara ile bu ikinci yazılım yaptırdığımız araç her ikisinde mükemmel oldu.insalla böyle sorunsuz devam eder.ilk araç rexton w 2.0 alt devirlerde hızlanma mükemmel oldu araç resmen 0-100 arası %30-40 daha atak ve pedala duyarlı hale geldi. Yakıt çok değişmedi sanırım uzun yolda test edeceğim.lakin yakıt aynı kalsa bile performans istediğinde mevcut var artık biliyorsun. İkinci araç xtrail 1.6 manuel 4x4 aracın rampa ve düşük vitesdeki tutuk hali gitti gayet güzel ama hepsinden güzeli yakıt dusdu çok belirgin bir şekil de. Artık gazı dibine kadar vurmaya gerek yok her iki araç için de hafifçe dokun gerekli tepki fazlası ile var. Trabzon Alper bey ve Remaps teşekkür ederim. İnşallah ilerleyen zamanlarda bir sorun yaşamayız SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp05.05.2019( Read More )
Araba sürekli tahrik hatası veriyordu. Ümit abiye gittim çok kısa sürede sorunu çözdü yazılımı yeniledi bujileri değiştirdi on aydır hiçbir sorun yok. teşekkürler tavsiye ederim.BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp22.11.2023( Read More )
Arkadaşlar 1.3 95 olan fiorino aracıma 2 gün önce yaptırdım. Bendeki ilk izlenim arabanın kalkistaki hantallık bitti aracımin farkedilir derecede çekiş yükseldi. 4 ila çıktığım yokuşu 5. Vitesle rahatlıkla çıkıyorum artık. Ve en önemlisi yakıt tüketimi %10 oranında düştü. Bundan sonraki alacağım arabalara kesinlikle yaptırmayı düşünüyorum. Ümit bey ve ekibine teşekkürler. Bence yazılım düşünenler için tek adres REMAPS Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp30.11.2018( Read More )