2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu...
İşi en temiziyle sorunsuz hakkını veriyor tüm şahsi ve ticari araçlarımıza yazılım uygulaması yaptırdık memnunuz emeğine sağlık. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp07.05.2018( Read More )
Merhaba, öncelikle esnaflık ve işletmeciliklerinden dolayı minnettarım.
Kuruluşundan bu güne kadar kendi araçlarıma, eş dost araçlarına ve şimdi müşterilerimin araçlarına uygulamalar yaptırıyorum en ufak sorun yaşamadık. Araçlar güvende, sürücüler mutlu..
Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.
Audi A6 3.0 V6 TDi - 272Hp @320 Hp09.11.2020( Read More )
520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp25.06.2017( Read More )
Fatih T.Yaptırmış olduğum yazılım aracımda hissedilir bir performans artışına sebep oldu, şu an yakıt azalma değil artış gösterdi, performans iyi olunca hız yapıyorsunuz )))))) doğal olarak , düşünen arkadaşlara tavsiye ederimSkoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp17.04.2018( Read More )
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp10.05.2017( Read More )
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp09.11.2020( Read More )
Mümin T.Tek kelime ile mükemmel. Gitsem mi gitmesem mi diye düşünen aracım yazılım sonrasında sürekli atak halinde çoğu araca taş çıkartır vaziyette teşekkürler remaps ve Salih bey. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp04.05.2019( Read More )
ben yaZılımdan sonra bu kardar hisli bu kadar hevesli olacğını bilmiyordum gerçekten arabam özellikle 3.vites baya baya iyi tabikide remaps farkı TEŞEKKÜRLER Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp21.06.2017( Read More )
Aracım kesinlikle beklediğimden daha güzel performans sergiledi ve süreç akabinde hiçbir sorun yaşamadım. Ek olarak Ümit beyin ve çalışma arkadaşlarının ilgisi oldukça güzel hissettirdi. Elinize sağlık REMAPS ekibi.BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp29.10.2024( Read More )
Daha önce başka bir firmaya yazılımla Dpf iptali yaptırmıştım, fakat aracım sık sık 3000 deviri geçmiyordu, sorunu bir türlü çözemediler, remaps yeni bir yazılım atarak bu sorunu çözdü, şu an sorunsuz aracımı kullanıyorum, teşekkür ederim..Mercedes E / E Coupé 250 CDI BlueTec - 204Hp @240 Hp05.02.2020( Read More )