PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach
Erzurum renaps Serkan bey
Yazılım için ayrı güleryüzü için ayrı misafirperverliği için ayrı samimiyeti için ayrı teşekkür ederiz
Çok daha iyi yerlerde görme dileği ile...
Araba gitmiyor denilecek kadar güçsüzdü. Uygulamadan sonra araba kaçmaya başladı, çok tatmin edici bir uygulama. Düşünmeden yaptırmanızı tavsiye ederim.
Tereddüt ile yaklaştığım bir konuydu ancak ziyaret ettiğimde kurumsal oluşu ve hertürlü teknik ve mekanik bilgiye sahip oluşları, aldığım net cevaplar ve deneyimlemiş kişiler ile sohbet bana güven verdi ve hizmeti satın aldım. Ank-İst-Ank uzunyol ve şehir içi trafiğinde 1300km yol yaptım BMW X3 aracım kazandığı güç ve tork ile şimdi bana daha fazla güven veriyor. Geçmiş 110 000Km'yi geçmişte bıraktım. Arabam ile daha keyifli yeni bir 110000 için yollardayım.
1 Mayıs 2018 günü 2017 model 1.6 dizel otomatik Opel insignia aracıma yazılım yüklemesi yapıldı Aracın performansı hissedilir derecede arttığı gibi yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 civarında düştü Kendilerine çok teşekkür ediyorumOpel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp07.05.2018( Read More )
İşlem öncesi araç değerlerini kontrol edip sağlıklı bir verim alınması için araç değerlerinin kontrol edilmesi ve sonrasında ilgi alaka ve aracımdaki çok bariz performans artışı beni mutlu etti.Ümit abi ve ekibine teşekkür ederim.BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp22.11.2023( Read More )
2014 model 1.6 i twin turbo 170 bg olan BMW 5.20 i ( F 10 ) aracıma Remaps te chip tuning uygulaması yaptırdım. Uygulama sonrası 265 bg gücüne ulaşan aracımı adeta tanıyamadım. Yakıt gözle görülür oranda düştü. ( Ankara - Konya ) 7.0 lt / 100 km. Daha önce 8,2 lt / 100 km ölçmüştüm. Çok memnunum , teşekkürler Remaps.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp21.06.2017( Read More )
Aracıma 100 bin km de Ümit DOĞAN tarafından yazılm yapılmıştır. Aracım 3000 performansındadır gidilecek tek adres Ümit DOĞAN dır. TEŞEKKÜRLERBMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp09.11.2020( Read More )
Öncelikle arkadaşlara cok tesekkur ediyorum Ford transit aracım bartakül filtresi dolayı arac cekişten düştü cok sanayiye gittim üc ay sonra aynı arıza devam ediyordu arkadaşlar bi yazılım attılar araba canavar oldu cok tesekkur ediyorum
Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp18.10.2017( Read More )
Performansın yanında yoğun trafikteki sürüş konforu da iyileşiyor. Kesinlikle tavsiye ederim. İlgi, sohbet ve yardımlarınız için ayrıca teşekkürler :)Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp17.12.2017( Read More )
Remaps sayesinde top speed olarak en hızlı 45tfsi sahibi olduk kesintisiz destek sonsuz hizmet için çok teşekkür ediyorum remaps ailesine Audi Q7 3.0 TFSI - 333Hp @400 Hp29.10.2024( Read More )