2018 BMW 540ix Aracım yazılım sonrası 100-200 hızlanmada 14,5sn’den 11,5sn’ye kadar gelişme gösterdi.
Sarfiyat 14,5lt/100km’den 13lt/100km’ye geriledi. Bu fiyata sağladığı performans artışı gerçekten muazzam. Son sürat ise gps’den okunan değerde 288kph’e kadar çıktı. BMW 5-Serisi 540i - 340Hp @400 Hp22.04.2021( Read More )
Öncelikle Ümit abi'ye teşekkür ederim yaptığı işlemde verdiği güven hassasiyet ve özen ile müşteri memnuniyeti ön plandadır ve aracımda işlemden sonra aldığım performans ciddi derecede değişmiştir ve benim araç olarak yazılım yaptırdığım ikinci aracımdır gayet memnun kaldım kendilerine yeniden teşekkür ederim güvenle yaptıra bilirsiniz...Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp23.05.2016( Read More )
Firma zaten sektörün en iyisi, personel çok ilgili. Kesinlikle tavsiye ederim. Arabamın çekişi ivmesi muhteşem, hızlanmasında çok fark var. Sakin kullanımda da 1 litreye yakın tasarruf ediyorum. Alfa Romeo 159 1.9Jtd - 136Hp @180 Hp28.09.2019( Read More )
Aracımı 250 km de kendilerine teslim ettim ve Ümit Doğan imzası ile yapılan 3. aracım yine beklentimin üstünde bir performansa sahip olduk. Aracımı çok keyifle kullanmama vesile olan bu ekibe sonsuz teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp18.02.2018( Read More )
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps..BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp23.03.2016( Read More )
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyiOpel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp10.08.2016( Read More )
Yorumu bu aracımı 2 yıl sonra remaps tarafından profesyonel şekilde yazılım yapıldıktan sonra yazmam daha faydalı olacaktır. 300 km deyken Ümit yazılım yaptı 25000 km de aracı sattım en ufak bir problem yaşamadım 1.2 TSI araç o kadar stabil ve güzel yürüyordu ki ben dahil herkes çok hayran kalmıştı. Ellerine emeğine sağlık Ümit Doğan bu işte benim için teksin...Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp27.06.2017( Read More )
Aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum şehir içinde biraz yakıt farkı olsada uzun yolda harika yakıt tasarrufu sağlıyor ve acayip şekilde insanı gaza getiriyor suanlik çok memnunum sizde memnun kalırsınız ümit beye ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp28.07.2018( Read More )