Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürler
Yıllardır Ümit Doğan abimle çalışıyorum hangi arabam olursa olsun hiç şüphesiz geliyorum ve eşime dostuma da şüphesiz tavsiye ederim ilgi alaka olsun yapılan yazılımlarda olsun bugüne kadar en ufak sorun yaşamadım ve en ufak bi durum olsa bile gerekli yardımı fazlasıyla aldım eğer başınız ağrımadan sorunsuz bi güç performance istiyorsanız Türkiye'de tek adres Remaps demek mümkün . Teşekkürler RemapsFiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp11.01.2017( Read More )
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler.Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp08.06.2018( Read More )
Çok memnun kaldım aracım daha az yakıt harcıyor ve düşük devirlerde daha çabuk toparlıyor. Benimle ilgilenen Yusuf kardeşimede teşekkür ederim gayet ilgili davrandığı için.Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp09.01.2024( Read More )
Ben fort fokus binicisiyim bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim fazla bir şey beklemiyordum yazılım bittikten sonra görevli arkadaşla teste çıktık olmaz böyle bir şey araba resmen aslan gibi kükreyen bi şey oldu şiddetle tavsiye ederim rampada harika oldu Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp30.03.2020( Read More )
Ahmet Burak A.Öncelikle çalışanlar çok ilgili girerken kafamda soru işaretleri vardı fakat çıkarken hepsi silindi kafam rahat bir şekilde yazılım attırdım. Araçta gözle görülür performans artışı var motor sesi değişti rahatladı motor seri ve rahat gidiyor kendini zorlamıyor sıkışmıyor yazılımı çok beğendim.Ford Tourneo 1.8 TDCi - 110Hp @140 Hp03.03.2018( Read More )
Firmaya iletişime gectigim andan itibaren aracımla ilgili sorunu tespıt ve uygulama ve Musteri ile ilgilenmeleri açısından son derece memnun kaldım ve aracının fima tarafın dan kayıt edildiğini ve her zaman kendileri ile iletişime geçebileceğini tarafıma bildirdiler çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp17.02.2022( Read More )
Buyuk bir firma isini iyi bilen sorunsuz is bitirici firma bütün herkese tavsiye edebilecegim on puan.lık yer hizmetlerinden dolayı Tesekkurederim Toyota Hilux 2.4D - 150Hp @185 Hp04.11.2021( Read More )
Mert D.G20 320i aracımın alt devirlerdeki hızlanmasından memnun değildim. Motor bloğunun ve Turbonun neredeyse 2 lt. Motorla birebir aynı olduğunu öğrendim ve aracıma kaliteli bir markada yazılım yaptırmaya karar verdim. Araştırmalarım sonucu bana en mantıklı gelen marka Remaps oldu. Şimdiye kadar çok memnunum. Alt devirlerde tatmin etmeye başladı ama üst hızlar ve üst devirler daha da bir canlandı. Teşekkürler Remaps Antalya.BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp31.08.2021( Read More )
Habbaş F.Belirgin şekilde hissedilen güç artışı, çekiş artışı, daha düşük devirlerde gelen yüksek tork, sakin kullanımda %15'ten fazla yakıt tasarrufu, bütün bunlarin yanında daha rahat ve daha fazla vites yükseltme isteyen bir motor, daha lezzetli bir sürüş keyfi. Tek dezavantaj biraz artan motor sesi. Elinize sağlık remaps ekibi.Toyota Avensis 1.6 D-4D - 112Hp @150 Hp06.05.2019( Read More )
Sıfır aracımı gözüm kapalı teslim edebildiğim, hızlı, güvenilir ve kaliteli hizmet veren bana göre yazılım konusunda türkiyenin en iyi firması. Yazılımdan sonra performansta ve vites geçişlerinde büyük artışın yanı sıra yakıtta da %10 düşüşü yakaladık. Teşekkürler Ümit DOĞAN.Audi A6 2.0 TFSI - 252Hp @300 Hp28.08.2018( Read More )
Artık alışkanlık yarattı güce sahip olma.. 4 araç götürdüm yazılım artırmak için. Tabi farklı zamanlarda. Merdiven altı işyerleri ve elinde tablet olan sanayi çırakları ile karıştırmayın bayağı profesyonel bir ekip ve mekan.. ellerinize sağlık güç bende alışkanlık yaptı harbiden... artık araç alırken ümit beyi arayıp yazılıma uygunmu değilmi kaç beygir yükselir diye sormadan araç almıyorum....Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp22.07.2019( Read More )
Bmw 118i aracima yaptirdim ,hizlanmasinda muazzam bi fark oldu ve yakit tasarrufum kesinlikle azaldi .Sagolsunlar cok yardimci oldular her konuda .Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum .Elinize emeginize saglikBMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp30.03.2020( Read More )
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm...Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp24.02.2016( Read More )